Dilemma

06-08-2018 01:10 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen
Mijn nieuwe vriendin vertelde me in het prille begin van onze relatie, zo'n 2j geleden, enthousiast over haar ervaringen met vorige vriendjes. Anaal vond ze lekker en ze liet in haar mond spuiten tijdens het pijpen (mits ze er veel cola kon achter drinken). Deze ervaringen wil ze, ondanks ze aangaf het lekker te vinden, met mij niet delen. Mij laat ze op een handdoek klaarkomen😡 en wil zoder reden niets anaal. Ik wil zo'n dingen óók wel eens ervaren maar ze blokt me af en wil er niet over praten. Dit geeft me een slecht gevoel.
Weet iemand hier raad mee?
Het wordt tijd dat de scholen weer gaan beginnen 😒
Alle reacties Link kopieren
Haar keuzes accepteren. Of een vriendin zoeken die het wel wil.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Tja, in het verleden behaalde resultaten...
Alle reacties Link kopieren
Verwarrend dit hoor..."nieuwe vriendin" sinds 2 jaar blijkbaar.. en je tobt hier dus al 2 jaar mee?? Raar dat ze er niet over praten wil.. misschien heeft ze je wel met die verhalen gepaaid destijds ?
En dan.. je op een handdoek klaar laten komen?? Wtf
Alle reacties Link kopieren
Roosh schreef:
06-08-2018 01:13
Het wordt tijd dat de scholen weer gaan beginnen 😒
?
Alle reacties Link kopieren
[quote=Soren post_id=28850175 time=1533511372 user_id=369577]
Tja, in het verleden behaalde resultaten...

Kan je verduidelijken aub?
Alle reacties Link kopieren
Doortjemarie schreef:
06-08-2018 01:33
Verwarrend dit hoor..."nieuwe vriendin" sinds 2 jaar blijkbaar.. en je tobt hier dus al 2 jaar mee?? Raar dat ze er niet over praten wil.. misschien heeft ze je wel met die verhalen gepaaid destijds ?
En dan.. je op een handdoek klaar laten komen?? Wtf
Tja, na 2 jaar spreek ik nog steeds over m'n 'nieuwe' vriendin, misschien omdat m'n vorige relatie 25 jaar duurde.
Aan dat paaien had ik ook al gedacht maar ze blijft dit ontkennen.
Vind je mijn standpunt dan zo vreemd? Ik probeer gewoon te snappen waarom wel vroeger/met hen en niet nu/met mij. Ik ben nochtans niet opdringerig, of misschien is het dat net...
Ik hou van haar maar worstel hier wel echt mee, vandaar m'n hulpvraag via dit forum.
Alle reacties Link kopieren
En wat antwoordt ze wanneer je dit bij haar aankaart?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Tja ik kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen, ik heb toen ik jonger was ook echt alles en alles gedaan, en dat hoef ik nu ook niet meer zo nodig, kijk pijpen en anaal wel, maar gedoe met ijsblokjes , kaarsvet en chocolat bodypaint bv dat hoef ik ool niet meer. En klaarkomen op een handdoek? Wtf?
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
06-08-2018 06:49
En wat antwoordt ze wanneer je dit bij haar aankaart?
Dat ze daarover niet graag praat en als ik doorvraag wordt ze lastig, ongemakkelijk, ontwijkt de vraag, gaat zonder reden in de verdediging. Ik zeg dan rustig dat ik recht heb op wat uitleg, dat ik niet met die frustatie hoef te blijven zitten. Discussies ontaarden soms in ruzie, ruzie waar niemand, vooral ik, wijzer van wordt.
Ze beantwoordt geen enkele vraag, praat naast de kwestie en mokt dan een tijdje. Daarna doet ze alsof er niets aan de hand is... héél frustrerend.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
06-08-2018 08:59
Tja ik kan me er wel een klein beetje iets bij voorstellen, ik heb toen ik jonger was ook echt alles en alles gedaan, en dat hoef ik nu ook niet meer zo nodig, kijk pijpen en anaal wel, maar gedoe met ijsblokjes , kaarsvet en chocolat bodypaint bv dat hoef ik ool niet meer. En klaarkomen op een handdoek? Wtf?
Dank voor de reactie.
Ik ben bijvoorbeeld nog nooit anaal gegaan noch in het mondje gespoten zou dit zo graag eens ervaren maar anaal wil ze niet en wanneer ze me pijpt houdt ze op wanneer het komt (ik moet haar hiervoor verwittigen) en laat alles op de handdoek (die ze wel zelf klaarlegt op m'n bovenlichaam, lief hè😒) terechtkomen.
Vanmiddag stelde ik haar de vraag of wat jij aankaart (de fase ontgroeid zeg maar) de reden is en ook die vraag ontwijkt ze. Ik vind trouwens dat ze, uit liefde en respect voor mij (ze vond het vroeger immers lekker, vindt het dus niet vies) de draad toch eens opnieuw mag opnemen. Al was het maar één keer om het me te gunnen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je dat dan niet al met je vorige partner gedaan?

En nee, ze hoeft het je niet te gunnen. Wel zou het haar sieren als ze gewoon eerlijk zou vertellen waarom ze het niet meer wil. En "geen zin" is ook een geldige reden.
Trouwens, dat ze het gedaan heeft in het verleden wil helemaal niet zeggen dat ze er van genoten heeft, misschien deed ze het wel om haar toenmalige partner(s) te plezieren en staat ze nu sterker in haar schoenen en zegt ze daarom nee.

Als je niet met "nee" kunt leven, zou ik toch op zoek gaan naar een partner die ook op dit vlak beter bij je past.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Je hebt het blijkbaar met je vorige vriendin 25 jaar volgehouden zonder deze dingen, dus dat kun je best weer
Alle reacties Link kopieren
Dreamchild schreef:
07-08-2018 01:33
Heb je dat dan niet al met je vorige partner gedaan?

En nee, ze hoeft het je niet te gunnen. Wel zou het haar sieren als ze gewoon eerlijk zou vertellen waarom ze het niet meer wil. En "geen zin" is ook een geldige reden.
Trouwens, dat ze het gedaan heeft in het verleden wil helemaal niet zeggen dat ze er van genoten heeft, misschien deed ze het wel om haar toenmalige partner(s) te plezieren en staat ze nu sterker in haar schoenen en zegt ze daarom nee.

Als je niet met "nee" kunt leven, zou ik toch op zoek gaan naar een partner die ook op dit vlak beter bij je past.
Als je goed leest weet je dat ze aangaf dat ze er wél van genoot.
En sorry, ik ga niet akkoord met de stelling dat ze het me niet moet gunnen (ik heb dit met m'n vorige partner ook niet gedaan, maar dat was een wederzijdse afspraak). Ze moest me maar eerst niet laten watertanden en beloven (zonder aanleiding) en dan inderdaad zonder enige uitleg weigeren. Ik zou haar dit ook niet aandoen. Een andere partner zoeken zou makkelijk zijn, althans voor mannen die enkel hun fluit achterna lopen. Ik hou van haar (en zij van mij) en heb veel respect en vooral geduld (al 2 jaar dat ik het slechts af en toe voorzichtig aankaart) en îk doe wél alles om haar te plezieren, al sta ik 'sterk in m'n schoenen'. Trouwens: als ik geen zin heb en zij wel (ze is soms niet te stoppen) geef ik haar de kans om me zin te geven, omdat ik het haar gun. Dit ligt misschien anders bij vrouwen dan bij mannen maar daar gaat het eigelijk niet over. Ik vind het een kwestie van wederzijdse oprechtheid en respect.
En ik word er hoorndol van.
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
07-08-2018 01:15
Ik vind trouwens dat ze, uit liefde en respect voor mij (ze vond het vroeger immers lekker, vindt het dus niet vies) de draad toch eens opnieuw mag opnemen. Al was het maar één keer om het me te gunnen.

:rofl:

Blijkbaar heeft ze geen zin om dat bij jou te doen. Misschien is je sperma wel heel goor oid. Je klinkt nogal gefrustreerd, misschien moet je maar een ander zoeken, want deze heeft er blijkbaar geen problemen mee om haar grenzen aan te geven maar jij hebt er wel problemen mee om haar grenzen te respecteren.
Alle reacties Link kopieren
Je vorige relatie duurde 25 jaar? Hoe oud ben je eigenlijk?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Je komt op mij over als zo'n dreinend, jengelend kind dat z'n zin niet krijgt.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
07-08-2018 02:55
Je komt op mij over als zo'n dreinend, jengelend kind dat z'n zin niet krijgt.
En jij komt bij mij over als zo'n irritante kwal die altijd denkt mee te kunnen praten over zaken waar hij/zij geen verstand van heeft, niet beseffend dat z'n mening niemand interesseert.
Denigreren is trouwens meestal een vorm van compensatie voor onzekere klieren.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
07-08-2018 02:54
Je vorige relatie duurde 25 jaar? Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik was 16 bij aanvang van m'n eerste relatie.☺
Alle reacties Link kopieren
Het is niet mijn relatie TO, maar dit klinkt niet echt als de echte liefde, open communicatie en geile seks die ik ervan verwacht.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Dit gaat natuurlijk niet om het gemis van mogen komen in haar mond of anale seks, maar dit gaat om het 'waarom iemand anders wel en ik niet?'. En dat is meer een ego-ding dan een onbevredigde seksuele wens-ding.

Het komt op mij over alsof ze je aan het begin van jullie relatie lekker heeft zitten maken en ietwat heeft overdreven over haar eigen ervaringen. In dat geval moet je accepteren dat je je daar misschien iets teveel door hebt laten (ver)leiden en het 'm niet gaat worden. Nu niet en nooit niet.

Het kan ook zijn dat ze het je niet gunt. Dan zit er misschien iets scheef in je relatie en moet je dat eens onder de loep nemen samen.
Alle reacties Link kopieren
Toby1 schreef:
07-08-2018 02:48
Als je goed leest weet je dat ze aangaf dat ze er wél van genoot.
En sorry, ik ga niet akkoord met de stelling dat ze het me niet moet gunnen (ik heb dit met m'n vorige partner ook niet gedaan, maar dat was een wederzijdse afspraak). Ze moest me maar eerst niet laten watertanden en beloven (zonder aanleiding) en dan inderdaad zonder enige uitleg weigeren. Ik zou haar dit ook niet aandoen. Een andere partner zoeken zou makkelijk zijn, althans voor mannen die enkel hun fluit achterna lopen. Ik hou van haar (en zij van mij) en heb veel respect en vooral geduld (al 2 jaar dat ik het slechts af en toe voorzichtig aankaart) en îk doe wél alles om haar te plezieren, al sta ik 'sterk in m'n schoenen'. Trouwens: als ik geen zin heb en zij wel (ze is soms niet te stoppen) geef ik haar de kans om me zin te geven, omdat ik het haar gun. Dit ligt misschien anders bij vrouwen dan bij mannen maar daar gaat het eigelijk niet over. Ik vind het een kwestie van wederzijdse oprechtheid en respect.
En ik word er hoorndol van.
Ze is je niets verschuldigd. Als zij het niet wil, heb je dat maar te accepteren.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Ik dank jullie allen voor jullie reacties maar wat heb ik eruit geleerd?
Niks bruikbaars eigenlijk.
Het zit nl. zo:
Dat m'n vriendin me inderdaad wel 7 maanden lang (ik had m'n twijfels) heeft zitten paaien met oa seksueel getinte verhalen, beloftes, enthousiasme,... om me dan op een zwak moment te 'strikken'.
Al vlug merkte ik dat er van m'n verwachtingen niet veel waargemaakt werd. Ze was wel constant geil en kon er niet genoeg van krijgen maar was te verlegen om meer dan haar broekje uit te trekken tijdens de seks, dit terwijl ze er erg goed en sexy uitziet. Complexen , laag zelfbeeld,...
Geleidelijk aan kreeg ik haar met veel begrip en geduld zover om uiteindelijk toch volledig naakt te gaan en andere standjes dan missionaris te gaan doen, ook om zich wat vrouwelijker te gaan tonen. Hiervan geniet ze zelf nog het meeste en straalt nu.
Toch blijft ze volhouden al die dingen (anaal, slikken, bisex, naakt op tafel dansen in holebi café, daar iedereen tongzoenen, in de dancing bij wijze van weddenschap met alle buitenwippers wippen,...) daadwerkelijk gedaan te hebben, ze neemt hier niks van terug.

Ik had lang m'n twijfels of ik hiermee zou omkunnen maar ben van haar gaan houden en wil niemand anders.

Het is echter makkelijk om vanop de zijlijn te schreeuwen dat ik haar grenzen (grenzen?) moet respecteren maar moet ik dan slachtoffer zijn van m'n eigen begrip, geduld, van wat ik bereikt heb bij haar (haar zelfrespect)?

Is het dan zo egoïstisch van mij dat ik óók dolgraag eens anaal zou gaan, dat ook eens wil voelen hoe heerlijk het is om klaar te komen terwijl ze verder zuigt?
ben ik dan zo abnormaal jaloers dat ik het moeilijk heb met de gedachte dat ze dit andere mannen gunde en mij niet? En daar bovendien niet wil over praten, dit vind ik dan ronduit egoïstisch.
Verdien ik dan helemaal niet dat ze de trots (trots?) die ik haar terugschonk, voor mij dan even opzij schuift en met mij, die te vertrouwen is, weer lekker even de beest uithangt?

Ik zal nog even de reacties afwachten en dan beslissen of ik nog antwoord of de boel laat voor wat hij is.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
07-08-2018 09:08
Dit gaat natuurlijk niet om het gemis van mogen komen in haar mond of anale seks, maar dit gaat om het 'waarom iemand anders wel en ik niet?'. En dat is meer een ego-ding dan een onbevredigde seksuele wens-ding.

Het komt op mij over alsof ze je aan het begin van jullie relatie lekker heeft zitten maken en ietwat heeft overdreven over haar eigen ervaringen. In dat geval moet je accepteren dat je je daar misschien iets teveel door hebt laten (ver)leiden en het 'm niet gaat worden. Nu niet en nooit niet.

Het kan ook zijn dat ze het je niet gunt. Dan zit er misschien iets scheef in je relatie en moet je dat eens onder de loep nemen samen.
Bijna juist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven