WTF?

13-08-2018 19:07 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Situatie: fuck buddy en ik paar maanden lang enkele keren afgesproken voor seks.
Duidelijk was dat we geen van beiden een relatie wilden.

Laatste keer vroeg hij of ik wilde komen eten en bleef slapen, slapen zag ik niet zitten maar de rest wel.

Na de seks boodschappen gedaan en ineens begon hij opmerkingen te maken; wil je ijsthee? O nee dat drink je niet want daar zit suiker in. Later eten: wil je de kip of vis, ik eet geen vlees dus ik zeg de vis. Zegt hij: o ja, die fucking vegetariers.

Verder deed hij ineens raar en begon hij mij af te kraken op persoonlijke dingen en zelfs zijn stem te verheffen. Ook probeerde hij mij sexueel te vernederen en agressief te doen. Echt zomaar uit het niks.

Begrijp geen reet waar dit zomaar vandaan heeft kunnen komen, iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Drugs? Anabole steroïden?
Normaal is hij ook zo, maar merk je het niet omdat jullie meteen na de seks afscheid nemen?
Alle reacties Link kopieren
Wat een lul. Klinkt alsof hij alleen ff wil seksen en jou verder een stom wijf vindt. Of misschien álle vrouwen wel. Dat hij wilde dat je bleef slapen, zou ik nu zien als een poging om twee beurten te krijgen voor de prijs van een.
impala wijzigde dit bericht op 13-08-2018 19:15
11.32% gewijzigd
.
Alle reacties Link kopieren
Heb je weleens eerder met hem afgesproken buiten de slaapkamer? Zo niet is dit misschien gewoon wie hij is?
Alle reacties Link kopieren
Nee. Twee opties :

- vraag het hem.
- verbreek het fuckbuddy-contact
Alle reacties Link kopieren
Fuckbuddies zat zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Contact is wat mij betreft voorbij, ik zag dit gewoon niet aankomen. Hij deed denigrerend en op sexueel gebied probeerde hij mij te dwingen tot iets. Echt heel rare ervaring, voelde mij zo vernederd, pfffff.

Schijnbaar is dit zijn ware aard.
Alle reacties Link kopieren
En wat heb je nu geleerd?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 19:21
Contact is wat mij betreft voorbij, ik zag dit gewoon niet aankomen. Hij deed denigrerend en op sexueel gebied probeerde hij mij te dwingen tot iets. Echt heel rare ervaring, voelde mij zo vernederd, pfffff.

Schijnbaar is dit zijn ware aard.

Meteen mee kappen dus! Kan je hier over praten met iemand? Misschien wel goed om deze ervaring IRL met iemand te delen want gedwongen worden tot iets en je vernederd voelen is heftig!

Sterkte verder!
You can't have your cake and eat it too!
Alle reacties Link kopieren
Tja je kan oh zo hard roeien dat we niet meer in de 50 jaren leven.

Feit blijft dat de meeste mannen gewoon bar weinig respect hebben voor een vrouw die zo makkelijk in bed te krijgen is.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je zomaar met een bijna vreemde t bed induikt. Nooit meer doen!!!!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-08-2018 19:35
Tja je kan oh zo hard roeien dat we niet meer in de 50 jaren leven.

Feit blijft dat de meeste mannen gewoon bar weinig respect hebben voor een vrouw die zo makkelijk in bed te krijgen is.
Die mannen vinden het kennelijk van zichzelf geen probleem net zo makkelijk te zijn. Ik heb geen respect voor mannen die met 2 maten meten.
Alle reacties Link kopieren
@Vanzai dat masturberen veiliger is?
Alle reacties Link kopieren
Misschien voelde hij zich afgewezen doordat je niet wilde blijven slapen en kwam toen zijn ware aard naar boven. Hoe dan ook afkappen en overal blokkeren zou ik zeggen. Klinkt niet als iemand die je op wat voor manier dan ook in je leven wil hebben.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Of hij is te laf om het zelf uit te maken?
Je weet het niet hé :nope:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
13-08-2018 19:45
@Vanzai dat masturberen veiliger is?
Dat wist je al. Kom op, je kunt beter dan dit.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
pokkewijf schreef:
13-08-2018 19:45
Of hij is te laf om het zelf uit te maken?
Je weet het niet hé :nope:
Inderdaad je weet het niet en je gaat er ook niet achter komen. Ik zou er verder niet te zwaar aan tillen, en ook niet gaan denken dat je iets verkeerd hebt gedaan door snel seks met hem te hebben. Deze bleek gewoon een lul. Dat dat wil niet zeggen dat alle mannen zo zijn. De beste relaties zijn ontstaan uit iets dat een ons leek.
.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-08-2018 19:35
Tja je kan oh zo hard roepen dat we niet meer in de 50 jaren leven.

Feit blijft dat de meeste mannen gewoon bar weinig respect hebben voor een vrouw die zo makkelijk in bed te krijgen is.
Ik meet echt altijd alle vrouwen die ik in mijn bed krijg waarmee ik neuk af aan hoe makkelijk ik ze in mijn bed te krijgen zijn ze zich door mij laten neuken.

Het gaat hier om een TO die een man uitgekozen heeft om zich door te laten neuken. Niet omdat ze hem zo leuk vindt, maar omdat ze geneukt wil worden.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Wat n taalgebruik :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Dus jullie gingen paren :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
13-08-2018 19:53
Wat n taalgebruik :facepalm:
Duidelijke taal :rofl:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
aikidoka schreef:
13-08-2018 19:44
Die mannen vinden het kennelijk van zichzelf geen probleem net zo makkelijk te zijn. Ik heb geen respect voor mannen die met 2 maten meten.

Nou, inderdaad. Echt on cue weer, vrouwen die over elkaar heen buitelen om TO erop te wijzen dat ze dan maar niet zo snel het bed in moet duiken. Jezus.
Soms wil je gewoon seks. Net als een kerel, maar dan is het 'boys will be boys' natuurlijk. Als vrouw zijnde dien je je te schamen voor je lusten. O_o
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
13-08-2018 19:35
Tja je kan oh zo hard roeien dat we niet meer in de 50 jaren leven.

Feit blijft dat de meeste mannen gewoon bar weinig respect hebben voor een vrouw die zo makkelijk in bed te krijgen is.
Daar heb ik gelukkig nog niks van gemerkt.
Alle reacties Link kopieren
Blondie222 schreef:
13-08-2018 20:00
Dus jullie gingen paren :popcorn:
:HA:

TO, wat een kut ervaring. Jammer dat hij zo tegenviel. Kan je het an sich na even stoom afblazen loslaten (en hem lekker achter je)? Of zit je er heel erg mee in je maag?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven