Wat zouden jullie hier mee doen?

23-08-2018 21:41 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds een klein jaar een relatie. Vorige week tijdens een intiem gesprek vroeg ik hem of hij nog verborgen fantasieën heeft. Hij vertelde daarop het volgende. Hij krijgt een kick van/geilt op plassende vrouwen. Hij wil geen plassex zegt hij. Maar zou graag willen dat ik plas als we samen douchen, zodat hij (van dichtbij) mag kijken. Of als ik op de wc ga plassen ik mijn benen wat verder wijd doe dat hij het goed kan zien.
Wat zouden jullie doen als je partner je dit zou vragen?
Zijn er vrouwen hier die ook een man heeft die geïnteresseerd is in plassen?
Ik heb geen ja of nee gezegd en beloofd dat ik er over zou denken. Opzich vind ik het niet vies ofzo, maar ik voel me wel bekeken denk ik, om het zo maar te zeggen.
En zou ik bang moeten zijn dat dit het topje van de ijsberg is en er binnenkort zeiltjes tijdens de sex nodig zijn?
Ik zou een patricia paaytje bij hem doen.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het geen probleem vindt zou ik het doen.

Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet warm voor lopen.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Hij kijkt maar lekker naar zn eigen pies.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Heb ik weleens gedaan, wel onder de douche tho. Ach, als zo'n jongen dat nou leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn wel gekkere fantasieën te bedenken
Alle reacties Link kopieren
Niet zeiken maar doen.
Mijn mening is gestippeld.
Niks doen waar je geen zin in hebt.
Tja, het zal weer aan mij liggen maar als je vriendin vraagt of je wellicht nog geheime fantasieen hebt en je geeft als antwoord dat je haar wel eens wil zien pissen, dan heb je in mijn ogen toch een stevig gebrek aan fantasie.
Alle reacties Link kopieren
:cheer:
aatjuhh123 schreef:
23-08-2018 22:05
Ik zou een patricia paaytje bij hem doen.
Alle reacties Link kopieren
Pipostippels schreef:
23-08-2018 22:25
Niet zeiken maar doen.

:rofl: lol
Alle reacties Link kopieren
:-D Jullie zijn ook aardig verdeeld zie ik. Al denk ik dat de meerderheid er niet zoveel moeite mee zou hebben.

Ik word er verder niet warm of koud van en hoef hem ook niet te zien pissen eerlijk gezegd. (Denk dat er sowieso weinig vrouwen wat mee hebben.

Maar misschien moet ik dan van het weekend zijn 'droom' maar uit laten komen. Wie weet hoe leuk het word. 😂😂
Lekker doen. Kleine moeite, groot plezier.
Ik zou het ook doen :)
Alle reacties Link kopieren
De meerderheid van jullie zou hier weinig moeite mee hebben zie ik.
Opzich ik ook niet echt denk ik. (Zolang het hier bij blijft) een paaytje zie ik zeker niet zitten :-D .
Heb hem ook gevraagd wat hij er zo geil vind. Maar dat kan hij niet echt uitleggen. Uiteindelijk gewoon een geil gezicht zei hij en hij vind het ook erg intiem als ik dat zou durven met hem.
Van het weekend dan maar zijn droom uit laten komen. Al moet ik wel toegeven dat ik me wel een beetje bekeken zal voelen. Of ben ik gewoon nog te blue in de iets extremere zaken?
En over een jaar of wat is hij daar ook weer op uit gekeken en druk je een drol eruit terwijl hij toekijkt. Ik vind het ziekelijk en goor.
Een mep op zijn bakkes had hij kunnen krijgen, echt.. doe eens normaal joh.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou t niet doen, lijkt me heel gek..
Soulsista schreef:
23-08-2018 23:11
En over een jaar of wat is hij daar ook weer op uit gekeken en druk je een drol eruit terwijl hij toekijkt. Ik vind het ziekelijk en goor.
Een mep op zijn bakkes had hij kunnen krijgen, echt.. doe eens normaal joh.
Verder gaat het wel met je?
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
23-08-2018 23:11
En over een jaar of wat is hij daar ook weer op uit gekeken en druk je een drol eruit terwijl hij toekijkt. Ik vind het ziekelijk en goor.
Een mep op zijn bakkes had hij kunnen krijgen, echt.. doe eens normaal joh.
duh, een vrouw die zich ziel-zuster noemt en de 'vvd -slogan' als hartekreet heeft, daar wordt je geil van!
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
23-08-2018 23:11
En over een jaar of wat is hij daar ook weer op uit gekeken en druk je een drol eruit terwijl hij toekijkt. Ik vind het ziekelijk en goor.
Een mep op zijn bakkes had hij kunnen krijgen, echt.. doe eens normaal joh.
Ah, jij bent niet van de plas, maar van de SM\Spanking.

kan ook spannend zijn, inderdaad.
Dus.
Alle reacties Link kopieren
Ze zeggen dat het goed is tegen schimmeltenen om eroverheen te piesen. :idee:
Ja en?
aatjuhh123 schreef:
23-08-2018 22:05
Ik zou een patricia paaytje bij hem doen.
Ik ben geloof ik de enige die die video niet gezien heeft. Wat gebeurt er nou eigenlijk precies in dat filmpje? Hoef het liever niet te zien, maar wil het nou wel eens weten. Ik snap dat het iets met plassex is, maar wat moet ik me daarbij voorstellen in dit geval?
Alle reacties Link kopieren
Als je er zelf geen probleem mee hebt zou ik het doen. Als hij daar heel geil van wordt zou ik het zeker doen. En als het niks is, weten jullie dat ook weer. Wil niet zeggen dat je daarna met zeiltjes in de slaapkamer bezig hoeft. En als hij dat wel zou willen en jij niet is het alsnog nee.
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
24-08-2018 06:38
Ik ben geloof ik de enige die die video niet gezien heeft. Wat gebeurt er nou eigenlijk precies in dat filmpje? Hoef het liever niet te zien, maar wil het nou wel eens weten. Ik snap dat het iets met plassex is, maar wat moet ik me daarbij voorstellen in dit geval?
Ik heb het ook niet gezien. Toen ik het kon zien, omdat iemand anders het filmpje op zijn telefoon bekeek, heb ik bedankt.
Ik had toen nog zoiets van, mediastunt, daar ga ik niet in mee. Later hoorde ik dat ze dit niet wilde, toen was ik blij dat ik het niet had gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven