seks met dikke(re) man

28-08-2018 23:14 197 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag even jullie mening over het volgende;
anoniem_375320 wijzigde dit bericht op 19-09-2018 19:00
Reden: Niet meer nodig, genoeg antwoorden
92.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ervaring mee, en al jaren ook mee getrouwd.
Ik vond de binnenkant toch echt aanmerkelijk belangrijker dan de buitenkant.
Dus ik zou zeggen, gewoon doen!
Alle reacties Link kopieren
Tja, wat heb je aan mijn mening? Ik vind dik en vetrollen echt een afknapper, je kan je toch wel inbeelden hoe hij er ongeveer naakt zal uitzien?
ik geef mn bek ook maar een douw
Heel slecht van mij maar ik kon er niet asn wennen, dat enorme lichaam. De man in kwestie was ook 30 kilo afgevallen dus had een echte hangbuik.
Ik ben er overigens van overtuigd dat het me niet had gestoord als ik echt verliefd was geweest en alles klopte.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook eerst met hem naar de sauna gaan om er achter te komen of de aantrekkingskracht stand houdt als je beide naakt bent. Lijkt me voor jou niet fijn als jullie volgende date zo beladen raakt omdat je bang bent voor een afknapper.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je ogen dicht doen.
Alle reacties Link kopieren
aan de stevige kant. Dat is nogal subjectief. Heeft hij licht overgewicht of valt hij echt in de categorie zware obesitas?
Als er aantrekkingskracht is gewoon doen.

Ik voel me per definitie niet aangetrokken tot dikke mannen. Er zal dus ook nooit chemie of een seksuele spanning zijn. Hoe leuk iemand z'n karakter ook is. Maar jij vindt hem wel leuk en er is chemie dus go fir it!
Alle reacties Link kopieren
Je zegt dat de seksuele aantrekkingskracht er al is, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Wat er verder onder die kleren zit kom je dan toch pas achter.
Liever iets steviger en veel passie dan een atleet met enkel een mooi uiterlijk en een micropenis.
Silence is golden. Duct tape is silver.
missmisery schreef:
29-08-2018 00:49
Je zegt dat de seksuele aantrekkingskracht er al is, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Wat er verder onder die kleren zit kom je dan toch pas achter.
Liever iets steviger en veel passie dan een atleet met enkel een mooi uiterlijk en een micropenis.
Ja want dat zijn de enige 2 opties natuurlijk :nut:
Alle reacties Link kopieren
Cafetière schreef:
29-08-2018 00:55
Ja want dat zijn de enige 2 opties natuurlijk :nut:
Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet wordt gesuggereerd, maar dat het schetst dat een dikkere man ook goed in bed kan zijn. Het is gewoon afwachten, en je weet het pas als je 'het' doet.
Those who don’t believe in magic will never find it
missmisery schreef:
29-08-2018 00:49
Je zegt dat de seksuele aantrekkingskracht er al is, dan zou ik me niet zo'n zorgen maken.
Wat er verder onder die kleren zit kom je dan toch pas achter.
Liever iets steviger en veel passie dan een atleet met enkel een mooi uiterlijk en een micropenis.
Wat een rare opmerking.
Liever een atleet met een goede pik en passie. En niet te vergeten uithoudingsvermogen! Die lopen er namelijk ook legio.

Ik zou zelf nooit op een dikke man vallen, ik hou van sportieve mannen. Ik zou me zorgen maken over zijn prestaties in bed aangezien zijn conditie waarschijnlijk weinig voor stelt. Maar er is maar een manier om daar achter te komen en jij vindt hem aantrekkelijk dus... gewoon proberen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het niet kunnen denk.
Alle reacties Link kopieren
Hoe dik is ie? Gewoon n beetje gezet? Of zo dik dat je op speurtocht moet naar z'n pik?
Wat hier ook al eens genoemd is...ga met m naar de sauna. Dan weet je meteen hoe jij op zijn lijf reageert.
Want alleen t feit al dat jij hier komt vragen "Of t misschien geen afknapper kan zijn" zegt eigenlijk al genoeg. Diep van binnen vindt je t een afknapper. Anders zou t totaal geen issue voor je zijn.
Alle reacties Link kopieren
probeer het gewoon eens.
en je kunt altijd stoppen.
Natuurlijk zeg je dan niet:
"sorry, je enorme lichaam stoot me af", maar iets als "sorry, geloof dat ik er toch niet klaar voor ben".
Franky77 schreef:
28-08-2018 23:55
Je kan ook eerst met hem naar de sauna gaan om er achter te komen of de aantrekkingskracht stand houdt als je beide naakt bent. Lijkt me voor jou niet fijn als jullie volgende date zo beladen raakt omdat je bang bent voor een afknapper.
Ik moet er niet aan denken dat ik in de sauna omringd ben door hitsige stelletjes die willen gaan proefdraaien :nooo:
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan geen afstreeplijstjes, dat wanneer iemand alle vinkjes heeft, dan is deze persoon je ideale partner.

Gewicht is maar 1 aspect, en het klinkt wat kortzichtig dat wanneer dit niet optimaal is, en de rest van het plaatje klopt wel, dat je dan direct afknapt.

De vriendin van Roel van Velzen, viel in het verleden misschien ook altijd wel op lange slanke mannen.

Daten is gewoon uitvinden of dat jullie bij elkaar passen, waaronder ook seksueel. Niet vooraf alles gaan analyseren. Go with the flow, en wanneer het niet goed voelt, dan zeg je gewoon nee.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
29-08-2018 08:14
Ik moet er niet aan denken dat ik in de sauna omringd ben door hitsige stelletjes die willen gaan proefdraaien :nooo:
Wen maar vast aan het idee :P
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Fragolisa schreef:
29-08-2018 08:14
Ik moet er niet aan denken dat ik in de sauna omringd ben door hitsige stelletjes die willen gaan proefdraaien :nooo:

Nee inderdaad, wat een rare opmerking. Alsof je in deze fase ook gaat voorstellen om naar de sauna te gaan.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ervaring met dikkere en dunnere lovers en mij maakt het eigenlijk niet uit als het gevoel goed is. Nou heb ik zware obesitas niet meegemaakt, en dat lijkt me eerder nog onpraktisch dan ongeil. Een hele dunne man vond ik echt niet leuk, er viel niet lekker te knuffelen.
Such fun!1
Het is helemaal niet logisch dat je op de derde date tussen de lakens belandt. Je zou ook wat langer kunnen wachten en het wat opbouwen, dan leer je zowel zijn innerlijk als zijn lichaam beter kennen. Als je hem dan echt echt leuk vindt of zelfs verliefd wordt, denk ik niet dat 'stevig' nog een dusdanige afknapper zou zijn dat je het niet meer kan.
MarindaH schreef:
29-08-2018 08:20
Nee inderdaad, wat een rare opmerking. Alsof je in deze fase ook gaat voorstellen om naar de sauna te gaan.
Als er een klik is loopt die vent de hele dag met een stijve rond. Lijkt me niet de bedoeling.
Van de sauna vond ik echt raar advies. Draai het eens om. Moet er niet aan denken dat een man dat bij mij doet, alleen om me uit te checken en daarna te dumpen mocht het hem niet bevallen. Sowieso zou ik dat in deze fase nooit doen, me er heel ongemakkelijk bij voelen.
Ik heb juist niks met dunne mannen. Geef mij maar een grote dikke man die tegen een stootje kan en mij kan handelen. Maar er zit wel een verschil voor mij in een grote dikke man en een smalle man die te dik is. Die eerste wordt van het dik zijn ook nog breder en die tweede krijgt vrouwelijke vormen.

Een slanke man doet het voor mij gewoon niet. De dunne armen en benen, het is net als of ik met een spin vrij. Ik gruwel van rotsklimmers, wielrenners en hardlopers. Geef mij maar kogelstoters, football linemen en zwaarste judoka’s.

En van die dikke mannen bij ‘De sterkste man van Nederland’: dweil mij maar op :-$
YouWish schreef:
29-08-2018 07:07
Liever een atleet met een goede pik en passie. En niet te vergeten uithoudingsvermogen! Die lopen er namelijk ook legio.

Ik zou zelf nooit op een dikke man vallen, ik hou van sportieve mannen. Ik zou me zorgen maken over zijn prestaties in bed aangezien zijn conditie waarschijnlijk weinig voor stelt.
Exact!

Over de aantrekkingskracht moet jij best in staat zijn om over te oordelen. Het is mogelijk dat je tijdens (normale) dates zijn uiterlijk negeerde en het daarom nog geen issue vindt. Tijdens seks kan je er echter niet onderuit en ga je snel genoeg merken of de aantrekking stand houdt.

Mijn eerste indruk toen ik je titel las, was om raad over de technische kant in bed: welke standjes etc. Zoals YouWish terecht aanhaalt, mag je geen scherpe dekhengst verwachten die je in acrobatische standjes urenlang neukt namelijk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven