Cuckold

02-09-2018 04:02 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi.
Wij zijn een koppel van 33 en 32 jaar.
We hebben er lang over na gedacht om een cuckold te doen. Haar lijkt het heerlijk. En mij lijkt het ook wel wat.
Heeft er iemand ervaring mee hoe het zoiets gaat??

Grt
Ik moest even opzoeken wat dit is, cockhold.
Jij wil dat je vriendin/vrouw door een andere man geneukt word, zeg ik het goed?
Volgens mij gaat cuckold verder dan dat.
Geen ervaring mee, fascineert me wel.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 02-09-2018 15:24
0.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vaak gebeurt dit "natuurlijk" als de man ziek is of impotent. Dan geeft hij haar toestemming om het met een andere man te doen. Voor de intimiteit en ondelinge band is de man er wel van op de hoogte. Vaak ook in huis of zelfs in de zelfde kamer. Hij kijkt dan alleen maar toe in het gunstigste geval.
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Maar niet met een bbw.
merelindesloot schreef:
02-09-2018 12:31
Vaak gebeurt dit "natuurlijk" als de man ziek is of impotent. Dan geeft hij haar toestemming om het met een andere man te doen. Voor de intimiteit en ondelinge band is de man er wel van op de hoogte. Vaak ook in huis of zelfs in de zelfde kamer. Hij kijkt dan alleen maar toe in het gunstigste geval.
Volgens mij is bij cuckhold vernedering van de man een belangrijk onderdeel van het spel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat mensen die dit doen eigelijk best wel een rare mindset hebben. Hoe kan je het nu geil vinden dat je partner met een ander neukt? Voorkeuren van mensen worden steeds gekker, ik vind dat best zorgwekkend. Maar dit is mijn mening natuurlijk.
Ongewone fantasieën zijn er altijd al geweest. Ze zijn alleen nu meer zichtbaar.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
02-09-2018 14:49
Ongewone fantasieën zijn er altijd al geweest. Ze zijn alleen nu meer zichtbaar.
Daar heb je denk ik wel gelijk in... Alleen lijkt het nu ook dat steeds meer mensen het normaal gaan vinden en er ook steeds meer voor uitkomen..
Alle reacties Link kopieren
Jess33 schreef:
02-09-2018 14:59
Daar heb je denk ik wel gelijk in... Alleen lijkt het nu ook dat steeds meer mensen het normaal gaan vinden en er ook steeds meer voor uitkomen..
Als steeds meer mensen het normaal gaan vinden is dus toch zo gek nog niet :idee:
Alle reacties Link kopieren
Geen persoonlijke ervaring, maar mogelijk dat je op sites voor swingers een fijn persoon kan vinden? Of anders via fetlife
Framberry schreef:
02-09-2018 15:39
Of anders via fetlife
Of het vivaforum.
Alle reacties Link kopieren
Oh TO er is al een gegadigde, vergeet mijn tips
Framberry schreef:
02-09-2018 16:04
Oh TO er is al een gegadigde, vergeet mijn tips
Ja ho nou! Betrek mij er niet bij! (ook niet op dat andere topic!)
Jess33 schreef:
02-09-2018 14:59
Daar heb je denk ik wel gelijk in... Alleen lijkt het nu ook dat steeds meer mensen het normaal gaan vinden en er ook steeds meer voor uitkomen..
Ik kan er met mijn hoofd ook niet bij.
laatst had ik een discussie met een vriend van mij die vind dat monogamie abnormaal is dat een open relatie de standaard zou moeten zijn.
Monogamie is een set regels. Niet meer dan dat. Als dat je leven fijn maakt. Super. Ik vind een leven zonder die regels persoonlijk wat prettiger.
kindrebel schreef:
02-09-2018 17:36
Monogamie is een set regels. Niet meer dan dat. Als dat je leven fijn maakt. Super. Ik vind een leven zonder die regels persoonlijk wat prettiger.
dan blijf je lekker single en neuk je alles wat los en vast zit. is ook prima.
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
02-09-2018 16:17
Ja ho nou! Betrek mij er niet bij! (ook niet op dat andere topic!)
;-D
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
02-09-2018 17:37
dan blijf je lekker single en neuk je alles wat los en vast zit. is ook prima.
Of je vindt een partner die er net zo instaat
Framberry schreef:
02-09-2018 17:38
Of je vindt een partner die er net zo instaat
dat is ook een optie.
wat je vaak ziet in dit soort constructies is dat wanneer 1 van de 2 geen zin meer heeft om anderen te betrekken in hun relatie terwijl de andere nog lekker bezig is alles te pakken wat er pakken valt dat de grote problemen pas beginnen. Gevaarlijk spelletje, maar in theorie zou het ideaal kunnen zijn, denk ik.
anoniem_372239 wijzigde dit bericht op 02-09-2018 17:42
0.44% gewijzigd
Framberry schreef:
02-09-2018 17:38
Of je vindt een partner die er net zo instaat
Precies. Het is allemaal niet zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Loullah schreef:
02-09-2018 17:42
dat is ook een optie.
wat je vaak ziet in dit soort constructies is dat wanneer 1 van de 2 geen zin meer heeft om anderen te betrekken in hun relatie terwijl de andere nog lekker bezig is alles te pakken wat er pakken valt dat de grote problemen pas beginnen. Gevaarlijk spelletje, maar in theorie zou het ideaal kunnen zijn, denk ik.
Maar goed die theorie geldt natuurlijk ook in een monogame relatie
Alle reacties Link kopieren
Ja!!
En dan na de daad het grotje van Mrs schoon mogen likken, en daarna de piemol van haar vriendje ook nog even schoonlikken, en ondertussen zelf een kuisheidsgordel moeten dragen zodat je niet stiekem met jezelf kunt spelen.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Lopervanhiernaardaar schreef:
02-09-2018 19:27
Ja!!
U is liefhebber?
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
02-09-2018 19:45
U is liefhebber?

neuh ikke niet, maar lees wel een verhalen. is maar suggestie voor TO
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven