Vriend wilt geen seks meer, en wijst mij altijd af.

02-09-2018 23:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Mijn eerste topic. zoals de titel al zegt.. mijn vriend en ik zijn 4 jaar samen en hij wilt de laatste tijd geen seks meer. Masturberen doet hij wel elke dag en daar heb ik totaal geen moeite mee.. als onze seksrelatie er maar niet onder lijdt. Hij zegt zelf geen zin te hebben en wijst mij telkens af als ik al het initiatief neem. Wij hebben letterlijk alleen maar seks als hij het initiatief neemt, dus als hij het wilt. Dit geeft me nogal een vreemd gevoel. Alsof ik misbruik wordt voor hem aan zijn behoeftes te helpen maar hij die niet om kijkt na mijn behoeftes. Heb dit ook zo tegen mijn vriend gezegd maar dan krijg ik alleen maar smoesjes te horen. Ik heb echt het idee dat mijn vriend niet meer opgewonden raakt van mij. Zelfs als ik zijn lul ga strelen om zo in de mood te komen wijst hij me af. Meer durf ik niet eens te ondernemen want de ruzies die volgen breken mij gewoon. Hoe denken jullie hierover? Stel ik me aan? Is er nog iets wat ik kan doen? Loop echt op mijn tenen nu... en meneer schuift maar alles weg alsof het niks is. In gesprek gaan helpt niks... hij komt met van allerlei wat hem dwars zit. Waardoor hij geen seks wilt. Terwijl seks ontspannend werkt... En ik eindig in tranen op de bank. Want ik kan hem niet meer zien of luchten.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben steeds ruzie en je kunt hem niet meer luchten of zien. Dat maakt toch ook niet opgewonden?

Welke redenen geeft hij, en waarom neem jij die niet serieus? Misschien is dat de eerste stap om weer wat meer intiem te worden.
Pick your battles and bloom
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is dit al zo? En hoezo werkt seks ontspannend? Dat kan best voor jou gelden maar veel mensen hebben geen zin als ze veel aan hun hoofd hebben.

En hoezo dring jij aan tot er een ruzie op volgt, als hij nee zegt is het toch klaar?
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Het heeft geen zin om aan te dringen als iemand echt iets niet wil. "Ach joh neem er toch eentje; ze liggen ervoor" werkt alleen maar als iemand bescheiden doet terwijl ze het niet meent of op dieet is en van haar voornemen moet worden afgebracht.

Maar iemand die nee zegt tegen seks meent dat ook.

Geeft seks bij jou steeds weer aanleiding tot tranen, zoek dan een ander want dan is het kennelijk erg belangrijk voor jou in een relatie.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waarom twee dezelfde topics?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon vragen waarom hij dat niet wilt en anders spreken wij een keertje af :P
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
lolapaloeza schreef:
03-09-2018 08:14
hoezo werkt seks ontspannend?
Huh?
Alle reacties Link kopieren
In gesprek gaan helpt niks... hij komt met van allerlei wat hem dwars zit. Waardoor hij geen seks wilt.

In gesprek levert iig op dat je weet dat hem van alles dwars zit. Dus het helpt wel degelijk.
Alleen, hoe reageer jij daar op?

Ben wel verbaasd dat nog niemand heeft gezegd dat het 'hij wil' is en niet 'hij wilt'.

Hoezo wordt het geaccepteerd dat er zoveel wordt gemasturbeerd in een relatie. Snap dat echt niet. Dat is toch geen relatie.
anoniem_363058 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 14:42
Reden: zoveel
2.90% gewijzigd
Meesterkees schreef:
15-09-2018 13:19
Hoezo wordt het geaccepteerd dat er wordt gemasturbeerd in een relatie. Snap dat echt niet. Dat is toch geen relatie.
Huh?
Waarom zou men niet mogen masturberen in een relatie?
Zolang het niet de seks die je samen beleeft in de weg staat zie ik het probleem niet.
Masturberen doe je om verschillende redenen. Bijv. Snel de druk van de ketel(stressverlagend)
Waterverf schreef:
15-09-2018 13:56
Huh?
Waarom zou men niet mogen masturberen in een relatie?
Zolang het niet de seks die je samen beleeft in de weg staat zie ik het probleem niet.
Masturberen doe je om verschillende redenen. Bijv. Snel de druk van de ketel(stressverlagend)
Ik bedoelde zoveel. Zal mn post aanpassen.
Waterverf schreef:
15-09-2018 13:56
Huh?
Waarom zou men niet mogen masturberen in een relatie?
Zolang het niet de seks die je samen beleeft in de weg staat zie ik het probleem niet.
Masturberen doe je om verschillende redenen. Bijv. Snel de druk van de ketel(stressverlagend)
Nou. :sherlock:
Als je partner je niet meer wil en dat blijkbaar prima vind...wat doe je naar nog?
Wegwezen.
Alle reacties Link kopieren
Als een man niet meer wil??
90% kans dat hij vreemdgaat of hij je niet meer ziet zitten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven