Ongewenst gedrag van de buurman

07-09-2018 09:04 164 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Ik moet dit even kwijt aangezien ik er met niemand over kan praten.

Mijn overbuurman is getrouwd en woont zodoende ook samen met zijn vrouw.
Ze zijn allebei richting de 60 jaar. Ik ben zelf alleenstaande moeder van begin 30. Aangezien we allebei wel van een blowtje op zijn tijd houden, roken we gemiddeld om de week eentje samen. Meestal bij hem thuis waar zijn vrouw dan ook bij is. Ik heb gewoon goed contact met hun en er is niks geks aan de hand. Tot vorige week....

Ik had mijn buurman een berichtje gestuurd dat ik naar de shop was geweest en of hij zin had om een blowtje te roken. Hij stuurde terug dat hij heel moe was en vroeg naar bed ging. Niks aan de hand dus. Ik heb in mijn eentje thuis een blowtje gerookt. Ik was aan het videobellen met een vriend tot opeens rond 11 uur de buurman aan de deur stond.

Hij kon niet slapen en dacht je bent nog wakker en zullen we er dan toch nog eentje roken. Ik vond dit al vreemd aangezien dit niet gangbaar is. Maar he, het is je buurman dus ik laat hem binnen.

Hij trekt direct zijn broek uit en haalt zijn piemel te voorschijn. Ach je wilt me toch wel even lekker zuigen? Nou, ik was zeer geschrokken. Heb hem gelijk verteld dat ie normaal moet doen en ik dit niet wil. Hij blijft aandringen en pakt mijn hoofd hard beet en probeert alsnog zijn piemel in mijn mond te stoppen. Daarbij betast hij ook mijn borsten.
Na een korte worsteling weet ik los te komen en heb hem uit huis kunnen zetten.

De volgende dag heeft hij direct excuses aangeboden voor zijn gedrag. Maar het is inmiddels ruim een week verder en ik denk er nog elke dag aan.

Aangifte doen? En dan? Tegen mijn vriend vertellen? Als ik dat doe weet ik zeker dat de buurman voorlopig niet meer kan lopen... (mijn vriend is van de straat en zal dit gedrag zeker niet accepteren). Als ik het tegen de buurvrouw zeg is het hele huwelijk voorbij.
En wat als hij gaat ontkennen dan wordt het een welles nietes verhaal?

Daarbij komt ook nog dat ik een kleine schade aan hun auto heb veroorzaakt met het uitrijden van het parkeervak. Ik had dat niet in de gaten op dat moment, maar blijkbaar heb ik de bumper aangetikt. De kosten om dit te laten maken zijn ongeveer €400,-. Nu voel ik er nog minder voor om dit te gaan betalen.

Wie heeft er tips? Sowieso is het al fijn om het even me af te schrijven.
Alle reacties Link kopieren
politie al gebeld? aangifte gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Jeee.....dat is lastig. Ik zou het even laten rustig voordat je een hele beerput opentrekt. Hem wel zeggen als hij dit nog een keer flikt je het aan iedereen vertelt.
Alle reacties Link kopieren
Zo dan! Jij voelt je vervelend omdat de buurman niet meer kan lopen als je het aan je vriend verteld en je bent bang dat zijn huwelijk voorbij is wanneer je het zijn vrouw verteld? Even pas op de plaats, wijffie! :there:
Het enige waar jij bang voor bent is dat je niet wordt geloofd. En dat begrijp ik. Maar ik zou het toch maar snel aan vriend, politie en buurman en buurvrouw vertellen. Je wilt toch niet dat dit ongestraft blijft?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk aangifte doen , dit is niet gewoon ongewenst gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Kim76 schreef:
07-09-2018 09:21
Jeee.....dat is lastig. Ik zou het even laten rustig voordat je een hele beerput opentrekt. Hem wel zeggen als hij dit nog een keer flikt je het aan iedereen vertelt.
:?: Ik weet niet wat ik lees. Dat arme mens is aangerand!
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Misschien is dat ook niet helemaal de juiste reactie :"-( . Maar er komt zoveel ellende van..... :"-(
Alle reacties Link kopieren
Kim76 schreef:
07-09-2018 09:26
Misschien is dat ook niet helemaal de juiste reactie :"-( . Maar er komt zoveel ellende van..... :"-(

Spoor jij wel? Zou je dat ook tegen je dochter/vriendin/moeder zeggen? Die ellende heeft die kerel zelf veroorzaakt hoor.

TO, dis is geen ongewenst gedrag maar aanranding. Aangifte dus.
Just looking for someone to be the Kanye to my Kanye
Hoewel alles nogal tokkie klinkt, kan het gedrag van jouw buurman echt niet door de beugel. Er valt niks goed te praten en alle ellende die hieruit voorkomt heeft hij aan zichzelf te danken.
Aangifte doen. Hier is nou echt geen twijfel over mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Kim76, er IS al ellende vanaf het moment dat Jopie zijn lul uit zijn broek haalde! Jij hebt een vreemde perceptie van de werkelijkheid zeg..

TO, echt aangifte doen en sterkte
Alle reacties Link kopieren
Aangifte doen.

En verder de schade aan de auto betalen, dit staat volledig los van zijn gedrag die avond. En jij bent geen rechter om hem op die manier te straffen.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Zij dacht blowen
Hij verstond blowjob

;-D
Alle reacties Link kopieren
Ik ga de politie bellen en aan hun vragen wat ik het beste kan doen. Wat hij heeft gedaan kan ook zeker niet, vandaar dat ik er nog steeds last van heb. In mijn eigen huis, iets wat je totaal niet verwacht en ik heb zeker ook geen aanleiding gegeven hiervoor. Ik heb net een goede vriend gebeld en het verhaal vertelt. Hij zegt ook gewoon de politie bellen, je kan toch niet zomaar je leuter eruit halen.
Het is moeilijk om hier over te praten, maar dit kan inderdaad niet zomaar onbestraft blijven.
.
Wat heeft die aanrijding ermee te maken?

Je lijkt erop te hinten om een deal te maken: die schade vergeten en jij doet geen aangifte?
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk vertel je dit tegen je vriend, elke man zou dit willen weten van zijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
07-09-2018 09:52
Wat heeft die aanrijding ermee te maken?

Je lijkt erop te hinten om een deal te maken: die schade vergeten en jij doet geen aangifte?
zou ik als buurman niet mee akkoord gaan
Halfslachtige pijpbeurt voor 400 euro???
:evil:
Alle reacties Link kopieren
Handel zoals het hoort.
Jij doet aangifte én handelt netjes de schade af.
Natuurlijk aangifte doen. Dit is aanranding en zelfs poging tot verkrachting. De gevolgen zijn voor zijn rekening.
Alle reacties Link kopieren
Politie had je die zelfde avond nog moeten bellen. Probeer je hem nou te vriend te houden na wat hij gedaan heeft schei toch uit.
Alle reacties Link kopieren
Mijn idee over hoe ze hier mee om moet gaan is idd niet juist :facepalm: . Maar de politie doet hier weinig of niets mee
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
07-09-2018 10:01
Natuurlijk aangifte doen. Dit is aanranding en zelfs poging tot verkrachting. De gevolgen zijn voor zijn rekening.
en mocht hij al haar lichaam zijn binnengedrongen, dan Is het al verkrachting
Alle reacties Link kopieren
Wat is er nou belangrijk? Die klote auto of jij?
Alle reacties Link kopieren
Kim76 schreef:
07-09-2018 10:03
Mijn idee over hoe ze hier mee om moet gaan is idd niet juist :facepalm: . Maar de politie doet hier weinig of niets mee
jawel hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven