Vriendin van jongen op de hoogte stellen

13-09-2018 09:09 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik zit met een dilemma. Ik heb pas seks gehad met een jongen. Hij gaf aan dat hij geen vriendin had, dus ik vertrouwde hem blindelings. Ik volgde hem op instagram, waar hij ook geen fotos had met een meisje. Totdat ik bij een filmpje terecht kwam, met een meisje, waarmee hij op vakantie was.

Ik ben verder gaan zoeken omdat ik nou toch wel wilde weten of alles wat hij tegen me gezegd had, waar was.
Het meisje gevonden, en gevraagd aan een vriendin of zij haar kon volgen zodat het niet zou opvallen. (Haar account stond prive).

Zij had mijn vriendin geaccepteerd, waardoor ik ook een volgverzoek had aangevraagd.
Een paar minuten later werd ik gebeld door de jongen, waarom ik vrienden van hem lastig viel. Ik gevraagd of alles wel klopte, gaf hij aan dat hij had gelogen en een vriendin had. Dus heb ik aangegeven of hij haar op de hoogte zou stellen of dat ik dat zou doen. Hij hing op en blokkeerde me overal.

Nou mijn vraag; zou ik zijn vriendin op de hoogte stellen, of niet? Wat lijkt jullie het beste om te doen?
Waarom zou je dat doen?
Alle reacties Link kopieren
Vriendin niet op de hoogte stellen, gozer blokkeren en stoppen met stalken.
Alle reacties Link kopieren
met welk doel?
Alle reacties Link kopieren
Niet doen. Ze gelooft je toch waarschijnlijk niet, want hij zal het ontkennen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Doorgaan met je leven en aan deze loser geen aandacht meer besteden.
Alle reacties Link kopieren
Was de sex onveilig? Dan wel op de hoogte brengen, anders neig ik ook naar vertellen, zou het zelf ook willen weten.
Wat een klootzak trouwens...
envelop wijzigde dit bericht op 13-09-2018 10:22
29.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het zeggen en dan jezelf gelijk op die jongen storten, want dat is wat je wil bereiken, toch?
Alle reacties Link kopieren
Als ik die vriendin was zou ik het eel willen weten.
Verwacht geen dankbaarheid en ga er zeker vanuit dat dit meisje en die jongen jou nooit meer willen zien.
Wat is jouw doel?

Wat eng dat jij zo stalkerig doet. Ik begrijp dat je dit niet leuk vind, echter hem volgen, via via in contact komen....je gaat ver.
Ttroeteltje schreef:
13-09-2018 09:39
Wat is jouw doel?

Wat eng dat jij zo stalkerig doet. Ik begrijp dat je dit niet leuk vind, echter hem volgen, via via in contact komen....je gaat ver.
Volgen op social media uiteraard niet in het echt...

Ik zou het wel zeggen, wat zij er mee doet moet ze zelf weten. Dat is hier op Viva echt een no-go maar neem aan dat de meeste dames hier het ook zouden willen weten als hun vriend achter hun rug om met Jan en alleman het bed in duikt en doet alsof hij single is.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
13-09-2018 09:39
Wat is jouw doel?

Wat eng dat jij zo stalkerig doet. Ik begrijp dat je dit niet leuk vind, echter hem volgen, via via in contact komen....je gaat ver.
Ik kan me best voorstellen dat zoiets geleidelijk aan ontstaat. Van tijdens gewoon zijn insta bekijken en iets raars tegenkomen, tot uit willen zoeken of die leuke vent echt een eikel is.

Stalken is als je gedurende lange tijd obsessief alles van iemand wil weten. Dit is in mijn ogen beperkt tot verontwaardiging over zijn leugen.
Alle reacties Link kopieren
YouWish schreef:
13-09-2018 09:49

Ik zou het wel zeggen, wat zij er mee doet moet ze zelf weten. Dat is hier op Viva echt een no-go maar neem aan dat de meeste dames hier het ook zouden willen weten als hun vriend achter hun rug om met Jan en alleman het bed in duikt en doet alsof hij single is.
het probleem met 'zeggen' is, dat het de TO-in-kwestie echt niks op gaat leveren.
Hooguit heel veel gezeik
Dus waarom zou je??
Ik zou het willen weten. Al is het maar omdat ik dan de keuze zou hebben om je te geloven, en mezelf op ziektes te laten testen.

Of ik zou je niet geloven. En dan was ik zelf schuldig als me alsnog iets zou overkomen met die vriend.

(Ik heb dit meegemaakt. En ik weet niet wat ik erger vond: bedrogen worden. of dat ik langere tijd in gevaar ben gebracht door iemand die onveilig rondneukte, wat diverse mensen wisten, en die mijn veiligheid minder belangrijk vonden dan zijn ‘privacy’).
lilalinda schreef:
13-09-2018 09:56
het probleem met 'zeggen' is, dat het de TO-in-kwestie echt niks op gaat leveren.
Hooguit heel veel gezeik
Dus waarom zou je??
Omdat je de vriendin van die gozer de kans wil geven om actie te ondernemen. Of niet. Dat is dan aan haar. Moet er hier iets voor TO te winnen zijn? Nee toch...

Berichtje sturen en dan de hele zooi blokkeren (behalve dat meisje, mocht ze vragen hebben). En dan verder gaan met je leven.
Grow the fuck up. Dat moet je doen.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-09-2018 09:56
het probleem met 'zeggen' is, dat het de TO-in-kwestie echt niks op gaat leveren.
Hooguit heel veel gezeik
Dus waarom zou je??
Omdat je het zelf ook zou willen weten. Liever het risico op gezeik dan de twijfel (of wetenschap?) dat er ergens een vrouw toekomstplannen maakt met een man waarvan jij weet dat hij zijn kwakkie belangrijker vindt dan zijn relatie.

Ook als buitenstaander zou ik haar dit willen vertellen. Gewoon, omdat ik iedereen het beste wens. Stel je eens voor: je hoort van een collega dat ze een leuke nacht met de een of andere Willem heeft gehad. Ze laat een foto zien. Die Willem blijkt de vriend van je vriendin, of misschien zelfs van je zus. Zwijg jij dan?
yette wijzigde dit bericht op 13-09-2018 10:13
0.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-09-2018 09:56
het probleem met 'zeggen' is, dat het de TO-in-kwestie echt niks op gaat leveren.
Hooguit heel veel gezeik
Dus waarom zou je??
Ik zou het doen in de hoop dat een andere vrouw me die wederdienst ook zou bewijzen indien ooit van toepassing.
Had je toevallig seks met hem, of per ongeluk, of kwam het gewoon zo uit?
Alle reacties Link kopieren
Als ik in jou schoenen staat zou ik t wel vertellen

Word het een lastig mens gewoon blokkeren
Gaat ze alsnog door met loser
Dan heb je tenminste gedaan wat je kon en voor de rest doorgaan
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
YouWish schreef:
13-09-2018 09:49
Ik zou het wel zeggen, wat zij er mee doet moet ze zelf weten. Dat is hier op Viva echt een no-go maar neem aan dat de meeste dames hier het ook zouden willen weten als hun vriend achter hun rug om met Jan en alleman het bed in duikt en doet alsof hij single is.
Dit. Zeer aparte tendens hier. Ik zou het zeker vertellen. Want inderdaad: zoiets zou ik zelf ook graag willen weten van mijn partner.
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft tegen je gelogen en daardoor jou iets laten doen wat tegen jouw principes is: seksen met een bezette man.

Vertellen! Misschien gelooft ze je niet en krijg je drama, maar ik zou je dankbaar zijn.

Je laat zo'n meid toch niet onwetend dat haar vent zo'n zak is.
Alle reacties Link kopieren
Lotus90 schreef:
13-09-2018 10:16
Dit. Zeer aparte tendens hier. Ik zou het zeker vertellen. Want inderdaad: zoiets zou ik zelf ook graag willen weten van mijn partner.
In dit topic valt het gelukkig wel mee met die tendens!

Ik zie het als een ander helpen. Dat doe je gewoon. Net als dat je regelt dat een gevonden portemonnee bij de eigenaar terug komt. Maar er zijn vast ook mensen die zelfs die moeite niet doen.
kadanz schreef:
13-09-2018 10:12
Had je toevallig seks met hem, of per ongeluk, of kwam het gewoon zo uit?
Huh? Wat een bizarre vragen.

Waarom heb jij eigenlijk seks met je partner (of als je dat niet hebt met een scharrel/fwb/one night stand/whatever)? Toevallig, per ongeluk of omdat dat zo uitkomt? :@@:

Of misschien toch omdat je er zin in hebt en je je aangetrokken voelt tot elkaar?
Lotus90 schreef:
13-09-2018 10:28
Huh? Wat een bizarre vragen.

Waarom heb jij eigenlijk seks met je partner (of als je dat niet hebt met een scharrel/fwb/one night stand/whatever)? Toevallig, per ongeluk of omdat dat zo uitkomt? :@@:

Of misschien toch omdat je er zin in hebt en je je aangetrokken voelt tot elkaar?
Je moet de context van dat seksuele uitstapje van deze jongen toch kennen voordat je TO kunt adviseren over die vriendin?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven