Noiqen kun je overal.

18-09-2018 22:19 92 berichten
Alle reacties Link kopieren
Citaat uit topic over apart slapen: Noiqen kun je overal.

En dat lees ik, als het ter sprake komt, regelmatig op dit forum. Maar nu praktisch: is het echt zo normaal om buiten je bed te neuken?

Het kan vast, maar met kinderen, in een doorzonwoning, ik kan het me praktisch niet zo voorstellen buiten een enkele uitzondering. Dus gewoon een huis, tuin, en keuken-nieuwsgierigheidsvraag: Noiqen kun je overal, maar wie doet dat echt?

En voor de aftrap: nee hoor, 99% gebeurt “gewoon” in bed hier.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb 3 jonge kinderen en heb ongeveer 4 a 5 keer per week seks maar dat is eigenlijk nooit in bed.
Alle reacties Link kopieren
Voornamelijk in het washok 😂
Alle reacties Link kopieren
Hier geen kinderen, maar ondanks die vrijheid toch 99% van de tijd in bed hoor. Veel fijner vind ik.
Wij wippen zelden in bed. Een bed is om in te slapen. Wij doen het altijd beneden, tussen het journaal en Voetbal Inside (bij wijze van). Even rollenbollen, joggingbroekje weer aan en weer TV aan.

(2 deeltijd kinderen)
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 18-09-2018 22:42
5.54% gewijzigd
1 Kind en altijd gewoon in bed. Is wel zo praktisch. Ik vind andere plekken gewoon helemaal niet handig en moet er niet aan denken dat we het bv op de eettafel doen en dat ik dan daarna daar weer gewoon met vrienden of familie zit te eten. Nee, bedankt. Dat vind ik gewoon een smerig idee.
Gewoon in de slaapkamer (niet persé in bed) ook een keer in de auto gedaan op een plek waar geen mensen komen.
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_376079 wijzigde dit bericht op 21-09-2018 21:49
95.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bed 60% bank 40%
2 kinderen
Er zijn natuurlijk mensen die 99% van de tijd niet noiqen met degene waarmee ze thuis in bed liggen en het dus elders ( moeten) doen :lightbulb:
Zelf kan ik het trouwens inderdaad overal doen want geen vaste partner.
Alle reacties Link kopieren
Badkamer, bank, bed, keukentafel, auto. Bed meestal als we toch in de buurt waren of echt de tijd namen. Bij het wakker worden, dat soort momenten.
Hier geen kinderen en relatief weinig inkijk beneden.
Wij hebben denk ik in alle ruimtes van het huis wel eens seks gehad
De top vier is toch wel bed/badkamer/woonkamer/zolder
Niet specifiek in die volgorde
Levade schreef:
18-09-2018 22:55
Badkamer, bank, bed, keukentafel, auto. Bed meestal als we toch in de buurt waren of echt de tijd namen. Bij het wakker worden, dat soort momenten.
Auto vind ik echt niks te weinig bewegingsruimte
Maar uitgebreid in bed als je rustig samen wakker kan worden vind ik heerlijk
Het kan overal.
De tijd van spannend heb ik wel gehad, dus meestal gewoon lekker comfi in bed
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen woont met kinderen in een doorzonwoning. Dat om te beginnen. Maar toen ik 20 jaar geleden met kinderen in een doorzonwoning woonde deden wij het toch regelmatig beneden, weliswaar met de gordijnen dicht.
En nu kinderen groot en uitgevlogen zijn en ik inmiddels allang niet meer getrouwd ben en in een flat woon.
Doe ik op heel veel plekken, in huis en buitenshuis :yum:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
In de sling, in het banknest, op een matrasje in de woonkamer en heel soms een beetje buitenactie of een clubje.
Hier in het Roosshuis gebruiken we wél het bed. Gek eigenlijk, dat bij een hois ook een noiqplek hoort....
...
Nooit gedaan (oke, één keer in mijn leven op een bank), maar ik ben uberhaupt niet erg seksueel ingesteld en nogal preuts, dus ik ben waarschijnlijk niet de aangewezen persoon om daar een mening over te hebben.

Maar ik kan me dus niet zoveel voorstellen bij mensen de het overal kunnen doen. Ik vind gewoon seks in bed al opgave genoeg.
Alle reacties Link kopieren
In bed, in de huiskamer, tuin, bos, strand of duintop. Yep, noiqen kan je overal ;-D
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Jep doorzonwoning en kids en wij doen het regelmatig op de bank en af en toe eettafel, keuken, badkamer of op de trap 😋
Het leven is niet eerlijk
Roelanje schreef:
18-09-2018 23:37
Jep doorzonwoning en kids en wij doen het regelmatig op de bank en af en toe eettafel, keuken, badkamer of op de trap 😋
Ik kan me daar zo weinig bij voorstellen. Waarom zou je het jezelf oncomfortabel maken op de trap (!) als je met een paar stappen in je bed kan liggen?
Alle reacties Link kopieren
Whatsinaname1988 schreef:
18-09-2018 22:21
Nou ik heb 3 jonge kinderen en heb ongeveer 4 a 5 keer per week seks maar dat is eigenlijk nooit in bed.

Wel met je eigen man? :biggrin:
Vroeger wel eens op de bank of op de trap, in de prille tijd. Nu beginnen we wel eens ergens in huis, maar gaan verder in de slaapkamer.
Mijn ex wilde het op allerlei bijzondere plekken doen. Van mij hoefde dat niet zo, maar we hebben er dus wel wat gehad.
Oke..hoee doen jullie dat dan met al die sperma? Bij mij lekt het gigantisch en het is altijd zo'n gedoe met handdoekje als het niet op bed gebeurd.
hier grote voorkeur voor bed, af en toe de bank

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven