Ik val op vrouwen minimaal 20 jaar ouder als mijzelf.

19-09-2018 20:57 63 berichten
Hallo, ben dus een man van 26 die op 'ouder' valt. Ben ik nu raar? Ik vind mijzelf raar, maar ja... Heb zelfs een relatie gehad met een vrouw van 47 en dat was harstikke leuk.

Zag een tijdje terug ook een knappe/leuke vrouw die werkt in een soort koffiebar, zou die graag eens durven aanspreken.
Dan
Ouder dan
Dan doe je dat toch lekker
Alle reacties Link kopieren
Pofferdeurie , het is me allemaal wat.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
hartstikke.
Ok; spreek die vrouw eens aan en kom hier dan vertellen hoe ze reageerde.
Spannend....
Hoe oud schat je die knappe/ lieve vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ok. Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Op ieder potje past een dekseltje. Maar ik persoonlijk vind je wel een beetje raar. Is het niet zo dat je ervaringen met "oudere" vrouwen positief zijn en die van je eigen leeftijd minder?
wij oude vrouwen zijn best druk met al die mannen. Jong en oud wil ons hebben tegenwoordig. Maar ik heb ook nog tijd nodig om te sporten
Alle reacties Link kopieren
Koffiebar?
Niet doen hoor
Doe een juf, heb je meer aan
Alle reacties Link kopieren
Ik snap denk ik wel wat je bedoeld, iets oudere vrouwen, zijn vaak rijper en hebben waarschijnlijk meer ervaring dan jonge meiden .
Dat zoek jij volgens mij.
Maar dat kan gewoon hoor niets aparts eigenlijk dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
In mijn vriendinnenkring is het hebben van een minstens 20 jaar jongere minnaar behoorlijk in.
Voor de seks, niet als relatie
Alle reacties Link kopieren
Ja, jij bent raar
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je leuk aan de koffie juf? Wat heb jij te bieden aan deze dame? Leeftijd maakt niets uit als je het samen leuk hebt. Raar? Nee
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Gekkie.
Alle reacties Link kopieren
Als je er niemand pijn mee doet, have fun.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Dan,dan,dan,dan,dan

DAN

En alvast excuus, dit heb ik niet vaak.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Raar vind ik je niet wel iemand die past bij al die anderen die al eens een topic hierover geopend hebben.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Te bieden? Hoe bedoel je dat? Ik heb een vrij simpele baan.. Ben zo'n type dat nog steeds (ongewild) bij zijn ouders woont. De relatie die ik had was inderdaad meerendeels sex.. Ze woonde ook nog bij haar man trouwens (shame)

Beetje jammer, alhoewel sex natuurlijk altijd wel leuk is natuurlijk :)

Zou toch wel graag een echte relatie willen opbouwen maar in mijn situatie vind ik dat nogal lastig. Daarbij komt ook dat het meerendeel van de vrouwen van die leeftijd meestal bezet zijn en/of kinderen hebben.

Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, het liefst heb ik dan wel dat de kinderen bijvoorbeeld al volwassen/uit huis zijn.

Vraagje aan Linda, ben je dan ook getrouwd of zijn je vriendinnen getrouwd? Mijn vriendin zei altijd geen seks te hebben met haar man bijvoorbeeld.

Dus, vraag ik in geval van ja, weet je minnaar dan ook dat het alleen seks is?
Geen-Gebruikersnaam schreef:
19-09-2018 22:46
Te bieden? Hoe bedoel je dat? Ik heb een vrij simpele baan.. Ben zo'n type dat nog steeds (ongewild) bij zijn ouders woont.

:facepalm: Ik dacht er over om je PB te sturen, maar nu ik dit lees droog ik spontaan op.

De relatie die ik had was inderdaad meerendeels sex.. Ze woonde ook nog bij haar man trouwens (shame)

Is ook wel raar natuurlijk, om nog bij je man te wonen.

Beetje jammer, alhoewel sex natuurlijk altijd wel leuk is natuurlijk :)

Zou toch wel graag een echte relatie willen opbouwen maar in mijn situatie vind ik dat nogal lastig. Daarbij komt ook dat het meerendeel van de vrouwen van die leeftijd meestal bezet zijn en/of kinderen hebben.

Dat laatste hoeft geen probleem te zijn, het liefst heb ik dan wel dat de kinderen bijvoorbeeld al volwassen/uit huis zijn.

Inderdaad, stel je voor dat ze je spullen gaan lenen.


Alle reacties Link kopieren
Zeg dit tegen die vrouw in die koffiebar: " hello, is it me you're looking for, i can see it in your eyes, i can see it in your smile, you are all i ever wanted and my arms open wide." liedje van Lionel Richie. Alle 40+ vrouwen houden daarvan. Nog meer succes als je dit lied gaat zingen, terwijl je op de bar staat voor haar neus

Succes.
Zo geel als een kanariepiet
Alle reacties Link kopieren
Regenjasgeel schreef:
19-09-2018 22:52
Zeg dit tegen die vrouw in die koffiebar: " hello, is it me you're looking for, i can see it in your eyes, i can see it in your smile, you are all i ever wanted and my arms open wide." liedje van Lionel Richie. Alle 40+ vrouwen houden daarvan. Nog meer succes als je dit lied gaat zingen, terwijl je op de bar staat voor haar neus

Succes.
misschien verstaat ze het zelfs niet in het engels :@@: :bye:
Ik
Alle reacties Link kopieren
nee zij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven