Stilte tijdens sex

21-09-2018 12:03 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat maar
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-09-2018 16:06
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn getroffen. Mvg Moderator Viva forum
97.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit muziek of tv aangehad bij seks, maar ik denk dat ik zou reageren als je man.
Later is nu
Vreemd, ik draai altijd de Bolero.......
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een TV aan bij de sex net zoiets als sokken aanhouden. Kan ik echt een afknapper vinden. (Is natuurlijk anders bij een spontaan vluggertje)
Alle reacties Link kopieren
wow, dat is een snelle meltdown :O

Ouwewijsneus, ik heb beeld én geluid, filmbeeld zelfs :-]
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
He, de post is al weg. Maar ik vind muziek en tv best afleidend.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
:facepalm: wat een onnodige meltdown! Zó irritant
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben altijd de tv aan, anders hoort onze puber ons misschien... ik stoor me er niet aan want ik ben met iets anders bezig op dat moment .
beetjegek schreef:
21-09-2018 13:29
Wij hebben altijd de tv aan, anders hoort onze puber ons misschien... ik stoor me er niet aan want ik ben met iets anders bezig op dat moment .

Vind je dat niet ontzettend moodkilling als er zo'n veel te hard reclameblok tussendoor komt, met hele irritante reclames?
beetjegek schreef:
21-09-2018 13:29
Wij hebben altijd de tv aan, anders hoort onze puber ons misschien... ik stoor me er niet aan want ik ben met iets anders bezig op dat moment .
Nou die puber hoort vast wel aan de tv geluid als die standje hoger staat dat jullie met andere dingen bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-09-2018 13:57
Vind je dat niet ontzettend moodkilling als er zo'n veel te hard reclameblok tussendoor komt, met hele irritante reclames?
Hij staat niet heel hard en ik ben me niet echt bewust van afleiding als ik seks heb
Alle reacties Link kopieren
TanteBedelia schreef:
21-09-2018 14:01
Nou die puber hoort vast wel aan de tv geluid als die standje hoger staat dat jullie met andere dingen bezig zijn.
Tja, dat gaat ze straks zelf ook doen denk ik maar zo.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
21-09-2018 12:12
Vreemd, ik draai altijd de Bolero.......
en terecht! Hét liefdesspel nummer bij uitstek
Alle reacties Link kopieren
"Als ik niet meteen de reacties krijg die ik wil, ben ik een grote baby en haal mijn OP leeg." En zo verlaat TO stampvoetend het toneel.

dahag :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven