Bizare sex kronkels... zieke geesten.. ziek gedrag mafketel.

24-09-2018 21:15 112 berichten
Alle reacties Link kopieren
Schrijf je meest afwijkende sex gedrag..eigenschap..ideeën van je ex.
Kan serieus zijn ... maar kan ook luchtig of grappig zijn.

Er wordt waarschijnlijk verwacht dat ik dan maar aftrap...

Een ex van lang terug had altijd de nijging om overal op te klimmen .. en haar kontje naar achteren te steken en te schreeuwen ... neuk me ....

Zieke ex, ook gehad .. dwangneurose poetsen en nog eens poetsen .. geen sex voor alles op maat soort kleur en gewicht te leggen. En gek werd ik er van. Was ook geen lang leven beschoren. Hield ook haar sokken aan en bijpassende desinfectiedoekjes bij de hand.
Eentje die vond dat ik niet extatisch genoeg was.
En tijdens de sex voordeed hoe ik wild met mijn haar moest zwiepen en wat voor geluid hij graag hoorde.

Een vriendin had een scharrel die de neukbeweging niet begreep. Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen. Als zij dan wat probeerde te bewegen vond hij dat ze normaal moest doen.
Pijpen en beffen deed hij ook niet aan, en zoenen zonder tong. In het begin deden ze dat wel en dan kwam hij klaar in zijn broek.
Het-groepje schreef:
24-09-2018 21:27
Eentje die vond dat ik niet extatisch genoeg was.
En tijdens de sex voordeed hoe ik wild met mijn haar moest zwiepen en wat voor geluid hij graag hoorde.

Een vriendin had een scharrel die de neukbeweging niet begreep. Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen. Als zij dan wat probeerde te bewegen vond hij dat ze normaal moest doen.
Pijpen en beffen deed hij ook niet aan, en zoenen zonder tong. In het begin deden ze dat wel en dan kwam hij klaar in zijn broek.
Die eerste klinkt alsof het een lokker is voor een whiplash advocaat....

En die tweede, toe, toen waren jullie 15 toch? TOCH?
Zieke geesten en ziek gedrag denk ik toch vooral aan DSM stoornissen, zoals pedofilie, necrofilie etc.
Lijken me niet zo heel lollig.
Alle reacties Link kopieren
Haha....het-groepje maakt dit topic nu al geslaagd! Goed gedaan....
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-09-2018 21:27
Eentje die vond dat ik niet extatisch genoeg was.
En tijdens de sex voordeed hoe ik wild met mijn haar moest zwiepen en wat voor geluid hij graag hoorde.

Een vriendin had een scharrel die de neukbeweging niet begreep. Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen. Als zij dan wat probeerde te bewegen vond hij dat ze normaal moest doen.
Pijpen en beffen deed hij ook niet aan, en zoenen zonder tong. In het begin deden ze dat wel en dan kwam hij klaar in zijn broek.
Wauw....ik val effe stil. Nadat ik heel hard gelachen heb.
Wat een, een,.... ik heb er geen eens woorden voor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Haha mooi. Uitstekende bijdrage. De mens is grappig uniek ..en ziek. Afwijkend gedrag kan ook leuk zijn.
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
24-09-2018 21:37
Die eerste klinkt alsof het een lokker is voor een whiplash advocaat....

En die tweede, toe, toen waren jullie 15 toch? TOCH?

Nee dat vind ik net wat ver gaan. Maar kan ook een bijdrage zijn voor dit T. Alles kan. Maar idd ... wel net een stap te ver.
Het-groepje schreef:
24-09-2018 21:27
Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen. Als zij dan wat probeerde te bewegen vond hij dat ze normaal moest doen.
:rofl:
Kessel1972 schreef:
24-09-2018 21:42
Nee dat vind ik net wat ver gaan. Maar kan ook een bijdrage zijn voor dit T. Alles kan. Maar idd ... wel net een stap te ver.
Ik reageerde op de reactie van het-groepje :)
Alle reacties Link kopieren
rosings schreef:
24-09-2018 21:44
Ik reageerde op de reactie van het-groepje :)
Klopt zag t net... ik was weer handig bezig. Sorry 😅
Het-groepje schreef:
24-09-2018 21:27
Een vriendin had een scharrel die de neukbeweging niet begreep. Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen.

Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan planking. ;-D
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
24-09-2018 21:48
Dat geeft een hele nieuwe dimensie aan planking. ;-D
Spank your plank... that will be a wank. 😁🤣
Alle reacties Link kopieren
Een neukertje apte met een andere date terwijl ik hem pijpte. Ik ben gestopt en vertrokken.
Alle reacties Link kopieren
lotte40 schreef:
24-09-2018 22:06
Een neukertje apte met een andere date terwijl ik hem pijpte. Ik ben gestopt en vertrokken.
Respectloos....
Alle reacties Link kopieren
een scharrel die bij alles vertelde hoe zijn ex het deed. Julia kreunt altijd als ik haar nek kus. Julia pijpte me altijd onder de douche
Ik heb Julia gebeld toen we aan het seksen waren ;-) En gezegd dat ze altijd deel neemt aan onze sekspartijtjes en dat ik haar dan ook liever erbij zou hebben in het echt. Julia kwam niet meer bij en zei OOOOOOOOH eerst was het altijd Madelon doet dit en dat daarom is hij nu mijn ex
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Kessel1972 schreef:
24-09-2018 22:19
Respectloos....
Dat vond ik ook maar dat snapte hij echt niet. Een paar maanden later kreeg ik een apje waarin hij zijn excuses aanbood omdat hij er nu ook achter was dat het respectloos was. En of ik weer met hem wilde afspreken....
lotte40 wijzigde dit bericht op 24-09-2018 23:10
0.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-09-2018 21:27
Eentje die vond dat ik niet extatisch genoeg was.
En tijdens de sex voordeed hoe ik wild met mijn haar moest zwiepen en wat voor geluid hij graag hoorde.

Een vriendin had een scharrel die de neukbeweging niet begreep. Dus die ging als een dooie op haar liggen, frommelde zich naar binnen en bleef stil liggen. Als zij dan wat probeerde te bewegen vond hij dat ze normaal moest doen.
Pijpen en beffen deed hij ook niet aan, en zoenen zonder tong. In het begin deden ze dat wel en dan kwam hij klaar in zijn broek.
Dat laatste :rofl:
jeansjacket schreef:
24-09-2018 22:20
een scharrel die bij alles vertelde hoe zijn ex het deed. Julia kreunt altijd als ik haar nek kus. Julia pijpte me altijd onder de douche
Ik heb Julia gebeld toen we aan het seksen waren ;-) En gezegd dat ze altijd deel neemt aan onze sekspartijtjes en dat ik haar dan ook liever erbij zou hebben in het echt. Julia kwam niet meer bij en zei OOOOOOOOH eerst was het altijd Madelon doet dit en dat daarom is hij nu mijn ex
Hahahaha!!!
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
24-09-2018 22:20
een scharrel die bij alles vertelde hoe zijn ex het deed. Julia kreunt altijd als ik haar nek kus. Julia pijpte me altijd onder de douche
Ik heb Julia gebeld toen we aan het seksen waren ;-) En gezegd dat ze altijd deel neemt aan onze sekspartijtjes en dat ik haar dan ook liever erbij zou hebben in het echt. Julia kwam niet meer bij en zei OOOOOOOOH eerst was het altijd Madelon doet dit en dat daarom is hij nu mijn ex
Geweldig dit 🤣🤣🤣
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
lotte40 schreef:
24-09-2018 22:28
Dat vond ik ook maar dat snapte echt niet. Een paar maanden later kreeg ik een apje waarin hij zijn excuses aanbood omdat hij er nu ook achter was dat het respectloos was. En of ik weer met hem wilde afspreken....
Nou wat een inzicht!
Alle reacties Link kopieren
Ik had een ex die zichzelf met zo'n stevige hand afrukte dat hij nergens anders meer van kon klaarkomen, dus 'seks' was doorgaans hij die zichzelf aftrok bovenop mij. Beffen wilde meneer niet want bah, en vingeren kon hij niet.

Hoe ik dat zo lang heb volgehouden?
Ik had ooit al een hele tijd iemand achter me aan.
Een keurige jongen leek, ik had het idee dat hij te tuttig en saai was dus ik was niet bijster geïnteresseerd.
Maar al die aandacht was op een gegeven moment toch wel leuk.
Dus zoenen en hij was buiten zichzelf.
Trillen, af en toe stoppen want helemaal opgetogen.
Erg vleiend.
Hij zoende me in mijn nek, ok met een beetje tand maar dat leek nog wel leuk.
De bh ging uit, zeer enthousiaste reactie, even weglopen want nou zoiets had hij nog nooit gezien en hij moest even tot zichzelf komen.
Hij komt terug en gaat verder.
En gaat op mijn tepel kauwen alsof hij spare ribs afknaagde.
Ik had zo'n pijn dat ik in mijn inademing bleef hangen zeg maar, en verlamde.
Dus hij dacht dat ik het enorm leuk vond, was dus kauwde even lekker door.
Ik kon op een gegeven moment zijn haar grijpen en zijn hoofd wegtrekken.
Ik had de volgende dag echt bloeduitstortingen op mijn borsten.
Achteraf vertelde hij dat hij dacht iets 'bijzonders' te moeten doen omdat ik hem anders saai zou vinden.
Het is daar dus bij gebleven.
Ik kromp al ineen als ik zijn stem hoorde.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
24-09-2018 23:07

Achteraf vertelde hij dat hij dacht iets 'bijzonders' te moeten doen omdat ik hem anders saai zou vinden.
Mijn god, neem bloemen of chocoladesaus mee ofzo
Alle reacties Link kopieren
Een studievriend had al eens lopen bluffen dat hij meisjes klaar kon laten komen met zijn teen.

Ik dacht dat het een grap was, totdat hij tijdens een dronken one night stand dus echt probeerde om zijn voet tussen mijn benen te wurmen :-o

Nope. Didn’t work for me :nooo:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven