Iemand ervaring met gynoterx of Beppy sponsjes?

04-10-2018 12:12 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zaterdag een date met een man met wie ik al vaker heb gedate en ben helaas vandaag onverwacht ongesteld geworden. Dat is zaterdag nog niet over want ik heb het altijd best erg. Omdat ik verwacht dat we seks gaan hebben en ik daar ook wel zin in heb, heb ik zitten googlen of daar een oplossing voor is en ik vond de Beppy of gynotex sponsjes. Heeft iemand ervaring met die dingen en voel je er echt niets van tijdens het vrijen? Zijn ze ook weer redelijk makkelijk te verwijderen?
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch die dingen!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Eh geen idee, maar ik zou liever wachten dan het risico lopen dat het gebruik tegenvalt en daardoor jullie vrijpartij een domper is.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
04-10-2018 12:15
Fantastisch die dingen!
Vertel eens! Nu ben ik wel benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
bieslookje schreef:
04-10-2018 12:17
Eh geen idee, maar ik zou liever wachten dan het risico lopen dat het gebruik tegenvalt en daardoor jullie vrijpartij een domper is.
We hebben het al vaker gedaan hoor, alleen zien we elkaar niet zo vaak dus ik baal wel dat ik nu net ongesteld ben. Als dat op te lossen valt met zo'n ding dan ben ik blij. Vraag me alleen af of de man er iets van merkt want dat zou wel vervelend zijn....
Een echte schipper bevaart ook de rode zee.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat is waar Disastermind, maar ik weet niet of hij dat ziet zitten. We hebben nog niet echt een relatie. In een relatie vind ik dat anders en iets dat er meer bij hoort ofzo.
Ik begrijp het! Misschien kun je hem een beetje indirect proberen te peilen?
Alle reacties Link kopieren
Weet je of hij überhaupt wel seks met een ongestelde vrouw wil, laat staan zijn handen en/of mond gebruiken? Hij merkt het wel hoor, je ruikt sowieso anders.
Veel mannen (en vrouwen) willen helemaal geen seks tijdens die periode, sponsje of niet.
Alle reacties Link kopieren
Hier wel eens gehad dat de man het iets voelde zitten, niet ernstig, maar dat was dan in het stadium van daten dat ik ook gewoon eerlijk zei dat ik ongesteld was.
Uit halen gaat redelijk makkelijk, beetje je bekkenbodem spieren gebruiken.
Het is een ideale uitvinden, helaas heb ik vorige week een Beppy moeten laten verwijderen door de huisarts, deze dat zo goed verstopt dat ik het er zelf niet uitkreeg :(
Alle reacties Link kopieren
Klinkt allemaal toch best oké, behalve dan Zusters, bij wie het uithalen moeilijk ging. Ik ga ze bestellen en dan zie ik wel. De man schat ik helemaal niet zo flauw in eigenlijk, maar ik doe het misschien nog wel meer voor mijn eigen gevoel van zekerheid; dat ik niet zijn hele bed besmeur met mijn bloed :$ en me vrijelijk durf te bewegen. Orale seks wil ik niet als ik ongesteld ben, ik wil het wel geven maar niet ontvangen.
Wat betreft seks hebben tijdens de menstruatie; ik heb dan altijd extra veel zin en weet uit ervaring dat veel mannen er totaal geen probleem mee hebben. Maar dat was dan wel in een relatie, wij zitten nog in het scharrel stadium.
Waar koop je die dingen? Ik heb wel eens bij drogisterijen gekeken, maar daar hebben ze ze niet.
Ik heb ook wel eens Beppy's gebruikt, ik was er enthousiast over. Ik heb ze niet gebruikt op de zwaarste dagen, want daarvoor vertrouwde ik ze net even niet goed genoeg.

Hier ook een keer eentje er zelf niet uit gekregen, tot ik een gouden tip kreeg: douchekop eraf schroeven, en de slang inbrengen, het ding zuigt zich vol met water en zakt vanzelf naar beneden. Toen lukte het wel.

Ik bestelde ze online.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een vrouw!
Dus menstrueer je op zijn tijd.
Ik snap echt die dat je er zo op gebrand bent om te willen neuken tijdens je menstruatie.
Wacht nog een paar dagen en je bent weer lekker schoon. Dan kun je de sterren van de hemel wippen zonder kunstgrepen zoals een spons in je flamoes (wat ook nog eens een bron van viezigheid en bacterien is!
Pindakaasjes schreef:
04-10-2018 12:55
Je bent een vrouw!
Dus menstrueer je op zijn tijd.
Ik snap echt die dat je er zo op gebrand bent om te willen neuken tijdens je menstruatie.
Wacht nog een paar dagen en je bent weer lekker schoon. Dan kun je de sterren van de hemel wippen zonder kunstgrepen zoals een spons in je flamoes (wat ook nog eens een bron van viezigheid en bacterien is!
Jij bent zeker een man.
Antwoorden is niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Heb het er eens over met hem.

De eerste keer met mijn huidige vriend was ik ook ongesteld, en dat was voor ons beiden geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
Misschien ben ik nu hopeloos truttig of bekrompen, maar ik vind het persoonlijk ook wel enigszins waardig, om je niet te laten neuken tijdens je menstruatie.

En dan heb ik het niet over de laatste, of 1 na laatste dag waarop je misschien nog een streepje bloed nalaat.. maar dan heb ik het over vol in de bloedmassa pompen!

Ik vind daar niks geil aan, eerder vies en vernederen hoe jij daar ligt met 10 handdoeken onder je kont om het bloed op te vangen.
en anders maar een spons in je flamoes omdat hij er toch echt effe in moet met zijn jonge heer??

Nee, ik zou het niet willen. En er blijft genoeg over om wel te kunnen doen.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
MokThee schreef:
04-10-2018 12:57
Jij bent zeker een man.
Antwoorden is niet nodig.

Effe kijken hoor... :-?

Nope.. nog steeds geen piemel.

OMG o_o I'm a girl!!
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-10-2018 12:55
Je bent een vrouw!
Dus menstrueer je op zijn tijd.
Ik snap echt die dat je er zo op gebrand bent om te willen neuken tijdens je menstruatie.
Wacht nog een paar dagen en je bent weer lekker schoon. Dan kun je de sterren van de hemel wippen zonder kunstgrepen zoals een spons in je flamoes (wat ook nog eens een bron van viezigheid en bacterien is!
Tsss, kom jij van de biblebelt ofzo? Ik ben een vrouw ja, ik menstrueer en daar ben ik blij mee. Maar ik heb wel gewoon zin in seks als ik ongesteld ben en toevallig zie ik mijn date niet wekelijks en komt het net ongelegen nu. Dus wil ik het toch kunnen doen. Met een sponsje dan dus. En nee, die zijn er speciaal voor gemaakt dus niet onhygiënisch of wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-10-2018 13:10
Misschien ben ik nu hopeloos truttig of bekrompen, maar ik vind het persoonlijk ook wel enigszins waardig, om je niet te laten neuken tijdens je menstruatie.

En dan heb ik het niet over de laatste, of 1 na laatste dag waarop je misschien nog een streepje bloed nalaat.. maar dan heb ik het over vol in de bloedmassa pompen!

Ik vind daar niks geil aan, eerder vies en vernederen hoe jij daar ligt met 10 handdoeken onder je kont om het bloed op te vangen.
en anders maar een spons in je flamoes omdat hij er toch echt effe in moet met zijn jonge heer??

Nee, ik zou het niet willen. En er blijft genoeg over om wel te kunnen doen.
Wat nou moet, moet? Er moet niks maar alles mag. Seks is lekker en als je het beiden prima vindt als de vrouw ongesteld is, wat is daar dan onwaardig aan? Mijn hemel zeg, onwaardig. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
En ja ik vind je hopeloos truttig en bekrompen en ook nog eens vies van iets wat heel natuurlijk is. Ieder zijn ding uiteraard, maar veroordeel niet zo. Word je een leuker mens van.
Alle reacties Link kopieren
IdaHo schreef:
04-10-2018 13:15
Tsss, kom jij van de biblebelt ofzo? Ik ben een vrouw ja, ik menstrueer en daar ben ik blij mee. Maar ik heb wel gewoon zin in seks als ik ongesteld ben en toevallig zie ik mijn date niet wekelijks en komt het net ongelegen nu. Dus wil ik het toch kunnen doen. Met een sponsje dan dus. En nee, die zijn er speciaal voor gemaakt dus niet onhygiënisch of wat dan ook.

Eigenlijk ben ik zowel streng moslim, als gereformeerd als katholiek en jehova's getuige.. nou goed??

Hoe dan ook ik vind het persoonlijk gewoon niet fris en onnodig,, niks religieus aan verbonden.

Wellicht kan het zijn (omdat ik een vaste partner heb) dat ik mijn trek en zin makkelijker in de ijskast kan zetten, dan wanneer ik iemand sporadisch zou zien. Okay.. daar heb je een punt...

Zwaar vloeien zou voor mij een no go blijven, maar goed.. een vaginale douche vooraf (en ik weet dat het veelal afgeraden wordt)
spoelt de boel wel lekker schoon.

Wel een condoom gebruiken lijkt me?
Het blijft bloedcontact.
Maar TO vroeg niet om moraalridderige antwoorden, alleen om ervaringen.

Zwaai je vingertje dus maar ergens anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven