Ervaringen azzurra

04-10-2018 14:15 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanavond voor het eerst met mijn vriend naar azzurra :rolling:

Nu was ik alleen erg benieuwd naar de ervaringen van anderen die daar al eens geweest zijn, op internet kwam ik namelijk alleen ervaringen tegen van 2016 en 2017.

Dus hopelijk zijn er hier mensen die van recentere ervaringen hebben, vooral erg benieuwd of we veel stellen of juist veel alleengaande mannen kunnen verwachten
Alle reacties Link kopieren
Wat attent dat je ook even uitlegt wat "azzurra" is en een linkje hebt toegevoegd! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
04-10-2018 15:37
Wat attent dat je ook even uitlegt wat "azzurra" is en een linkje hebt toegevoegd! :facepalm:
Ik ging ervan uit dat mensen die "ervaringen" hebben wel weten wat azzurra is ;-)
Alle reacties Link kopieren
pollewoppie_opviva schreef:
04-10-2018 17:18
Ik ging ervan uit dat mensen die "ervaringen" hebben wel weten wat azzurra is ;-)
ha! Touché! Je hebt gelijk.
Viva is net sexjobs, iedereen weet meteen waar jij het over hebt...
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor....Azzura is een schoenenmerk, en een restaurant..... Als ik Google....dus?
Alle reacties Link kopieren
JobEva schreef:
04-10-2018 19:33
Ja hoor....Azzura is een schoenenmerk, en een restaurant..... Als ik Google....dus?
En een homosauna bij Nijmegen.
Wat is er anders aan de homo sauna dan aan een normale sauna? Of is het geen sauna maar een afwerkplek ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
04-10-2018 15:37
Wat attent dat je ook even uitlegt wat "azzurra" is en een linkje hebt toegevoegd! :facepalm:
Dat mag dus niet in OP omdat Azzurra commercieel is. Dat was mijn recente SPAM waarschuwing, ook in enthousiasme toegevoegd. Zie huishoudelijkregelement.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
pollewoppie_opviva schreef:
04-10-2018 17:18
Ik ging ervan uit dat mensen die "ervaringen" hebben wel weten wat azzurra is ;-)
Ik ga niets schrijven omdat er almzoveel over geschreven werd en, wij komen er sinds 2011 denk ik, hetbgaat enkel achteruit door de vele vaak niet NL sprekende mannen.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-10-2018 19:41
Wat is er anders aan de homo sauna dan aan een normale sauna? Of is het geen sauna maar een afwerkplek ofzo?
Tsja sommige reageren altijd primair, maar het is een erotische sauna met mannen en gemengde dagen.
http://www.azzurra.nl
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
JobEva schreef:
04-10-2018 19:33
Ja hoor....Azzura is een schoenenmerk, en een restaurant..... Als ik Google....dus?
Schoenen en een restaurant op de sex pijler, wordt naar beide nu wel heel nieuwsgierig ineens ;-)
Alle reacties Link kopieren
thedutchwiseguy schreef:
04-10-2018 20:18
Ik ga niets schrijven omdat er almzoveel over geschreven werd en, wij komen er sinds 2011 denk ik, hetbgaat enkel achteruit door de vele vaak niet NL sprekende mannen.
Gisteren op de gok die kant op gereden,
Ongeveer 15 auto's op de parkeerplaats. Bij navraag bleken er 2 dames binnen te zijn en had dus niet echt de behoefte om de 3e te worden. Lekker doorgereden naar partyplayers in Lelystad
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-10-2018 19:41
Wat is er anders aan de homo sauna dan aan een normale sauna? Of is het geen sauna maar een afwerkplek ofzo?


Gelijk na binnenkomst wuift het HIV virus je al vriendelijk tegemoet ;-D
Alle reacties Link kopieren
pollewoppie_opviva schreef:
05-10-2018 08:42
Gisteren op de gok die kant op gereden,
Ongeveer 15 auto's op de parkeerplaats. Bij navraag bleken er 2 dames binnen te zijn en had dus niet echt de behoefte om de 3e te worden. Lekker doorgereden naar partyplayers in Lelystad
Op zaterdagavond kun je als stel of vrouw volgens mij het beste een keertje kijken of uitproberen. Maar woensdag en mindere mate donderdag zijn meer actiedagen. Veel mannen op woensdagmiddag waar je van zou verwachten dat ze eigenlijk bijvoorbeeld aan het werk zouden moeten zijn. 1-2 uurtjes binnen die types.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
quattro35 schreef:
05-10-2018 08:58


Gelijk na binnenkomst wuift het HIV virus je al vriendelijk tegemoet ;-D

Bij JOUW binnenkomst bedoel je? :popcorn:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
JobEva schreef:
04-10-2018 19:33
Ja hoor....Azzura is een schoenenmerk, en een restaurant..... Als ik Google....dus?

Klopt en? Lezen is ook een vak, lees de topictitel nog eens erg langzaam door en vergelijk dat met jouw gebroddel. :jump:
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
04-10-2018 19:41
Wat is er anders aan de homo sauna dan aan een normale sauna? Of is het geen sauna maar een afwerkplek ofzo?
In een homo sauna komen overwegend homo's denk ik
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft iedereen wel door waar het om gaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven