Mijn man gaat vreemd met mannen

07-10-2018 15:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik hebben altijd spannende lange seks. Door ons drukke bestaan hebben we hier soms ook weinig tijd voor. Hij weten elkaar goed te teasen en te plezieren. Af en toe doen we aan swingen waarbij we ook aan partnerruil doen. Ik weet dat mijn man bischierig is en pijpt dan ook wel eens mannen. Ik heb hier geen problemen mee.
Mijn man houdt er ook van als ik hem anaal verwen. Schrik niet maar hoe groter de dildo hoe lekkerder hij het vind. Ik vind dit niet erg om te doen omdat ik zie dat hij geniet, maar vind het soms wel heftig. 1 keer heeft mijn man een dating gaysite open laten staan en ik zag recensies van mannen over hoe goed hij wel niet was. Dit is anderhalf jaar geleden inmiddels. Mijn man is namelijk vaak weg in het weekend voor zijn werk.
Ik was natuurlijk in rep en roer en heb hem hiermee geconfronteerd en heb hem gezegd dat hij zich moest laten testen op een soa en natuurlijk heb ik dit zelf ook gedaan(alles was goed). Hij zegt dat hij meer seks wil, maar zelf onderneemt hij hier ook niet veel in. Hij vertelde huilend dat hij superveel van mij hield en dat hij het nooit meer zou doen.
Ik merk soms dat mijn libido ook niet erg hoog is. Omdat ik zo veel van mijn man houd heb ik hem het voordeel van de twijfel gegeven. Vandaag vond ik in zijn mailbox foto's van hem die hij gekregen had van een man waarmee hij een date heeft gehad. Dit mailtje was van een jaar geleden, dus na dat ik hem geconfronteerd had met de eerste keer. Ik weet nu niet goed meer wat ik moet doen. Mijn man is kei in liegen. Hij kan mij recht in de ogen kijken en vertellen dat iets niet is gebeurd terwijl dit wel het geval is. Wat is jullie mening hierover?
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak je hier een probleem van? Je kan ook anders denken en hem dit geluk gunnen. Hij houdt heel veel van je, maar heeft blijkbaar ook behoeftes waar jij niet aan kan voldoen.
Jullie hebben een heftig seksleven, je man is bi, jullie hebben seks met allerlei verschillende mensen, je man pijpt andere mannen en dat vind je allemaal prima.
En wat is nu het probleem dan? Waarom doe je nu ineens moeilijk?
Alle reacties Link kopieren
Hij vertelde huilend dat hij superveel van mij hield en dat hij het nooit meer zou doen. 
Mijn man is kei in liegen.


Leuke vent heb je ...
Leer van gisteren , droom van morgen, maar leef vandaag
Dat het een lafaard is die z'n pik achterna loopt. Je geeft hem de vrijheid mannen te pijpen maar hij wil meer, meer, meer. En jou keihard bedriegen is blijkbaar geen enkel probleem.

Wat wil je nu? Hebben jullie kinderen?
Waarom hier wel moeilijk over doen? Omdat hij dat stiekem doet, tegen afspraken in en erover liegt, denk ik tussen de regels door te lezen.

En dat snap ik wel, dat dat kut voelt.

To, als hij er eerlijk over zou zijn, zou het dan bespreekbaar zijn? Hij wil kennelijk ook iets voor zichzelf.
Alle reacties Link kopieren
Melisande2 schreef:
07-10-2018 19:51
Waarom maak je hier een probleem van? Je kan ook anders denken en hem dit geluk gunnen. Hij houdt heel veel van je, maar heeft blijkbaar ook behoeftes waar jij niet aan kan voldoen.
Dan moet hij niet trouwen; kan hij doen en laten wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid: we hebben afgesproken dat we vrijen met anderen waar wij beide bij zijn.
JennyfrBlock schreef:
07-10-2018 22:33
Even voor de duidelijkheid: we hebben afgesproken dat we vrijen met anderen waar wij beide bij zijn.
En dat pijpen van die kerels sta je ook naar te kijken?
TO dit zeg je "Mijn man is kei in liegen. Hij kan mij recht in de ogen kijken en vertellen dat iets niet is gebeurd terwijl dit wel het geval is."

Dit moet je niet in je leven willen. Het is slecht voor you mentale gesteldheid. Maak van zijn problemen niet de jouwe.

Je leeft maar 1 keer en je verdient veeeeeel beter dan deze onbetrouwbare seksuele frust.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij meer naar de mannenkant neigt in zijn "bi" gevoelens. Dus ik denk dat hij ook naar homo parkeerplaatsen gaat. Ik zou daar dan eens gaan staan posten als er 1 in jullie buurt zit. In een geleende auto
Alle reacties Link kopieren
Doe beiden soa test.

Doe dit periodiek.
Alle reacties Link kopieren
Jamaar1 schreef:
08-10-2018 02:50
Ik denk dat hij meer naar de mannenkant neigt in zijn "bi" gevoelens. Dus ik denk dat hij ook naar homo parkeerplaatsen gaat. Ik zou daar dan eens gaan staan posten als er 1 in jullie buurt zit. In een geleende auto
-
Puhlease! :facepalm:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Het meest enge hieraan vind ik de vele wisselende contacten. Mannen onderling pijpen elkaar meestal zonder condoom omdat ze het anders niet lekker zouden vinden. Je man zit in het wereldje van de snelle anonieme mannenseks. Hij vindt altijd wel een gelegenheid voor wat snelle mannenseks omdat hij vaak een weekend weg is van huis voor zijn werk. Daar zul je nooit veel zicht op hebben en de verleiding zal blijven omdat hij die drang nu eenmaal heeft. Ik denk niet dat dit zomaar te stoppen is. Jij loopt via hem risico's op soa. Of je moet met hem alles met condoom gaan doen om wat zekerheid te hebben over je gezondheid. Denk daar eens goed over na.

Hij zal heus veel van jou en de kinderen houden. Het een sluit het ander niet uit. Maar die drang naar mannen is niet te stoppen. De verleiding blijft. De vraag is wat jij hier verder van vindt en mee wilt.
Alle reacties Link kopieren
Paulapaula schreef:
08-10-2018 02:53
Doe beiden soa test.

Doe dit periodiek.
Dit doen we sowieso elke 3 maanden.
Het is toch zo duidelijk als wat. Dat hij meer mannenseks nodig heeft dan dat hij krijgt met jou bij dat swingen.
Ga niet doen alsof hij het niet nodig heeft en hij moet niet beloven dat hij het niet meer doet terwijl hij wel weet dat hij de dag daarna weer fantaseert over een pik.
Probeer er samen een oplossing voor de vinden.
Alle reacties Link kopieren
Als je man vreemd gaat met leuke, rondborstige blondines van 22, ben je er dan ook zo luchtig over?
jouw leven is een keuze
Misschien kan jij ook stiekem iets beginnen met meerdere mannen, als dat jullie type relatie is. Dan kom je beter tegemoed aan je hoge libido. Je hebt al een open relatie en doet een soa-test op regelmatige basis, wat houd je nog tegen?
Al wipt ie de halve wereld met toestemming, bedrog is bedrog. In een relatie waarin je elkaar zoveel de ruimte geeft lijkt me dat extra moelijk te verteren.

Ik heb een relatie met een bi-seksuele man en wij daten met andere stellen met bi-seksuele mannen. Ik kan me dus wel enigzins inleven. Wat ik me afvraag is waarom hij het stiekem doet. Is dat omdat gewoon meer wil en dat niet aan jou wil toegeven of beleeft hij die kant van zichzelf liever zonder ‘pottekijker’ of loopt ie gewoon z’n lul achterna heeft ie lak aan jou en jouw gevoelens?

Dat tweede kan ik mij wel voorstellen, dat je ook weleens wat wil uitproberen zonder dat je vrouw meekijkt. Is toch een andere setting en dynamiek met z’n drieën of vieren. Maar ja, dan geef je dat toch aan zou je denken.
Alle reacties Link kopieren
Het is niet te ontkennen dat je man bi-seksueel is. Je geeft aan dat hij al een lange periode seks heeft met mannen, dus heeft hij voor zichzelf zijn bi-kant, niet enkel ontdekt en aanvaard maar beleeft hij ook heel actief zijn bi-zijn.
Hoog tijd om hier open en eerlijk met hem over te praten. Hij moet eerlijk zijn naar jouw toe, en niet ontkennen dat hij voluit gaat met mannen. En jij moet eerlijk zijn qua gevoelens hierover, zonder te oordelen of te veroordelen.
Je man heeft schrik om jouw zijn gezin, eigenlijk zijn hele leven te verliezen: dat is de enige reden waarom hij stiekem gaat en het bovendien ontkent. Te begrijpen, want biseksualiteit is iets wat veel mensen in je omgeving niet zullen verstaan of willen vatten. Velen denken of-of: of hetero of homo. Maar hoe kan je nu van een vrouw houden en ook houden van seks met mannen? Dat is wat velen niet kunnen begrijpen, omdat we opgevoed zijn in een hokjes-maatschappij. Velen aanvaarden nog steeds niet dat elke mens uniek is. En dus elke mens ook verschillend is op het vlak van seksuele geaardheid. Ik durf beweren dat 80% van de mannen bi-seksueel is en dat 80 van de mannen zichzelf ofwel in het hetero ofwel in het homo-hokje wil zien. Slechts een beperkt percentage voelt dat hij 'anders' is. En een nog kleiner percentage durft er voor uit komen.
Dit maar om te zeggen dat het gesprek dat je moet aangaan, helemaal niet makkelijk is voor jezelf omdat het je raakt in je gevoelens en ook absoluut niet voor hem.
Maar praten, praten en praten, zodat jullie er samen uitkomen
Alle reacties Link kopieren
@luc2550 (omdat ik niet die hele lap tekst wil quoten)

Wat een flauwe kul!

Er is geen enkele wetenschappelijke basis voor jouw stelling.

Feit; 10 a 15 % van de nederlandse bevolking voelt zich niet-heteroseksueel. De rest is dua wel hetero.

Veel mannem hebben homoseks omdat ze thuis wat te kort komen of als aanvuling of voor de spanning. Ze voelen zich (en zijn!!) feitelijk hetero.

Wat me vooral stoort is biseksualiteit "gebruiken" om vreemdgaan te vergoelijken.

Zeker waar het bi mannen betreft is de reputatie al niet best. Dit soort topics dragen niet bij aan acceptatie.
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Op seks topic? Is relatie dingetje...
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
Dat jij je bedrogen voelt snap ik wel maar weet je ook de reden waarom hij dit buiten jouw medeweten om doet? Heb jij moeite met het feit dat de situatie is zoals die is (hij heeft ook behoefte aan mannensex) of met het feit dat jij daar niets vanaf weet. Praten met elkaar. Een open gesprek en geen beloftes die niet waargemaakt kunnen worden. Jullie komen er wel uit als jullie van elkaar houden.
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
09-10-2018 19:50
@luc2550 (omdat ik niet die hele lap tekst wil quoten)

Wat een flauwe kul!

Er is geen enkele wetenschappelijke basis voor jouw stelling.

Feit; 10 a 15 % van de nederlandse bevolking voelt zich niet-heteroseksueel. De rest is dua wel hetero.

Veel mannem hebben homoseks omdat ze thuis wat te kort komen of als aanvuling of voor de spanning. Ze voelen zich (en zijn!!) feitelijk hetero.

Wat me vooral stoort is biseksualiteit "gebruiken" om vreemdgaan te vergoelijken.

Zeker waar het bi mannen betreft is de reputatie al niet best. Dit soort topics dragen niet bij aan acceptatie.
Dat is precies het hokjes denken op basis van 'feiten'
Alle reacties Link kopieren
JennyfrBlock schreef:
07-10-2018 22:33
Even voor de duidelijkheid: we hebben afgesproken dat we vrijen met anderen waar wij beide bij zijn.
Zorg dan dat jij erbij bent als hij met een andere mannen sekst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven