Mijn vrouw loopt er niet meer warm voor

08-10-2018 04:53 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen

Ik ben nieuw hier en heb jullie raad nodig!
Ik zal het proberen kort te houden.
Gelukkig getrouwd en 15 jaar samen. 2 kinderen,huisje boompje beestje. Samen zijn we ook een leuk stel en beide niet onaantrekkelijk. Als ik het zo zeggen mag.

Echter mis ik al heel lang haar verlangen in mij. Al hebben we nog soms seks. 1x per maand gemiddeld. Omdat het dan wel eens tijd wordt en ik er haar probeer er warm voor te maken. En soms is het voor haar ook echt leuk zeg maar,andere keer doet ze het meer voor mij heb ik het idee. Uiteraard al alles geprobeerd en besproken maar ze heeft het verlangen er gewoon niet na. En ik verlang nog steeds elke dag naar haar! Maar het zal altijd van mijn kant moeten komen helaas.

Ik wil uiteraard samen blijven. Maar mijn verlangen wordt op dit punt als maar groter.

Moet ik er maar mee leven? Denk dat er wel meer mannen zoals ik rondlopen hier mee.

Of zijn er ook vrouwen die hier mee worstelen?
Alle reacties Link kopieren
Lees dit topic maar eens door.

seks/laag-libido-partner-hoe-ga-ik-daar ... ges/188596
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Noem het maar 'gelukkig getrouwd'. Als ik elke dag wilde en mijn partner 1x per maand, dan was ik echt niet gelukkig getrouwd. Hoe leuk het samen boodschappen doen en eten met familie en kletsen na de koffie en al die dingen meer dan ook zijn.
Waarom zou ze denk jij geen zin meer hebben in sex? Heeft ze er echt geen verlangen meer naar of speelt er niet iets meer? Te druk, te moe of is er een gevoel wat mist?
Alle reacties Link kopieren
beste TO,
herken je verhaal maar al te goed. Zit in een soort van zelfde situatie. Enkele details uit mijn relatie zijn dat mijn vrouw zelden uit zich zelf affectie toont, zelden initiatief tot intimiteit toont en zich laat zien,maar wel aangeeft dit wel te voelen maar het niet te kunnen uiten of in actie over te gaan.
Het vreemde is dat als ik daar mijn ongenoegen over uit een boos ben ze wel zin krijgt en zich openstelt en zich laat zien.
Dit hebben we onder andere besproken met een therapeut en die vroeg of mijn vrouw van SM hield. Mij leek dit plausibel gezien haar gedrag, maar volgens haar is dit niet zo.
Waar ik het moeilijk mee heb is het gebrek aan wederkerigheid in de relatie.
Omdat ik zielsveel van mijn kinderen houd en van mijn vrouw ook, neem ik dit gedrag van haar maar voor lief, tot nu toe.
Blij wordt ik er wel niet van.
Alle reacties Link kopieren
Plus,mijn vrouw geeft aan niks te missen maar door haar gedrag zou je denken van wel. Zo vind ik het steeds moeilijker om initiatief te nemen als ik niet het gevoel heb dat zij zich tot mij aangetrokken voelt. Het is een soort van vicieuze circel van steeds minder intimiteit.
Probeer je voor te stellen:

Je zit in een fijne relatie, volop respect en liefde. Je hebt samen een geschiedenis en een toekomst. Gezamenlijke interesses, humor, en echt de behoefte om samen oud te worden.
Maar het lichaam reageert niet.

Geen geilheid. Geen opwinding. Zonder oorzaak.
En je ziet dat de ander wel graag wil. En je voelt dagelijks het verdriet van de afwijzing. Dus je maakt zin. Steeds weer. Ze zeggen dat het werkt: zin maken. Maar de ander is de enige die voldoening en genot voelt.

Je merkt dat het steeds meer voelt als een toneelspel. Je doet het alleen maar voor de ander... de liefde is groot! Het is zo belangrijk om de liefde te onderhouden. Je wilt zo enorm graag de ander tegemoet komen in het verlangen. Het hoort immers bij een goede relatie. Maar jouw lichaam reageert niet.

Je houdt het vol. Steeds weer geef je toe. Je doet mee, je werkt hard, en periodiek geniet je er ook van. Uit liefde voor de ander. Je geniet van het genot van de ander. Onbaatzuchtig. Je komt zelfs af en toe klaar, na veel inspanning.

Geen haar op je hoofd die er aan denkt om de liefde los te laten. Maar die lust... Die voel je niet.

Je ziet de pijn en afwijzing in de ogen van de ander. Wat kun je doen?
Alle reacties Link kopieren
Scheiden.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Praat erover, geef jouw behoeftes aan, die zijn namelijk waardevol.
Zeg, dat je niet bij haar weg wil, maar dat continue afwijzing iets met je doet.
Kom samen tot een werkbare oplossing, voor je het elkaar gaat verwijten.
Je kunt ook gewoon een vrouw zoeken die wel zin in jou heeft, he!
Alle reacties Link kopieren
Geef aan wat jij minimaal nodig hebt en wat je maximaal wil geven. Vraag haar hetzelfde. Vind in de overlap een compromis. Accepteer dat compromis volledig en zonder klagen over wat er niets is. Ben zo goed voor elkaar, en gelukkig.

Of ga scheiden.

Maar ga vooral niet jezelf ellendig voelen en dat op je partner afreageren om wat er niet is.

Je mag eisen stellen, je mag je eigen behoeftes serieus nemen. Maar dan zal je tot een compromis moeten komen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
09-10-2018 19:08
Geef aan wat jij minimaal nodig hebt en wat je maximaal wil geven. Vraag haar hetzelfde. Vind in de overlap een compromis. Accepteer dat compromis volledig en zonder klagen over wat er niets is. Ben zo goed voor elkaar, en gelukkig.

Of ga scheiden.

Maar ga vooral niet jezelf ellendig voelen en dat op je partner afreageren om wat er niet is.

Je mag eisen stellen, je mag je eigen behoeftes serieus nemen. Maar dan zal je tot een compromis moeten komen.
+1
Alle reacties Link kopieren
Wat kunnen mannen toch zeiken he.
Weet je hoeveel topics hierover gaan.
Als ze niet wil..dan wil ze niet.
Masturberen is ook een optie he !!
Handsoopy schreef:
11-10-2018 22:52
Wat kunnen mannen toch zeiken he.
Weet je hoeveel topics hierover gaan.
Als ze niet wil..dan wil ze niet.
Masturberen is ook een optie he !!
Last van frustratie?
Alle reacties Link kopieren
Handsoopy schreef:
11-10-2018 22:52
Wat kunnen mannen toch zeiken he.
Weet je hoeveel topics hierover gaan.
Als ze niet wil..dan wil ze niet.
Masturberen is ook een optie he !!
Een affaire beginnen met een andere dame ook
Alle reacties Link kopieren
Handsoopy schreef:
11-10-2018 22:52
Wat kunnen mannen toch zeiken he.
Weet je hoeveel topics hierover gaan.
Als ze niet wil..dan wil ze niet.
Masturberen is ook een optie he !!

Alsof dat een vervanging is van seks en de intimiteit die dat mee brengt.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Handsoopy schreef:
11-10-2018 22:52
Wat kunnen mannen toch zeiken he.
Weet je hoeveel topics hierover gaan.
Als ze niet wil..dan wil ze niet.
Masturberen is ook een optie he !!
De relatie beëindigen ook
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
12-10-2018 02:05
De relatie beëindigen ook
Wel netjes eerst een nieuwe zoeken hè.

Je gooit je ouwe gympen toch ook niet weg voor je een nieuw paar hebt aangeschaft
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
12-10-2018 02:07
Wel netjes eerst een nieuwe zoeken hè.

Je gooit je ouwe gympen toch ook niet weg voor je een nieuw paar hebt aangeschaft
Heel gek misschien, maar je partner als wegwerpartikel zien vind ik vrij sneu
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Doe eens wat meer in het huishouden of in de verzorging van de kinderen. Vrouwen moeten vaak (ook van zichzelf) zó veel ballen tegelijk in de lucht houden, dat er geen energie of ruimte meer over blijft voor bedprestaties.

Als jij nou regelmatig ongevraagd de vaatwasser doet, de stofzuiger door het huis haalt en de kinderen op bed legt, dan krijgt zij langzamerhand weer ruimte in haar hoofd en lichaam om intiem te worden met jou.

Blijkbaar worden op dit moment haar andere behoeften (zoals rust, vrije tijd, een man die thuis zijn mannetje staat) niet voldoende vervuld. Daardoor kan ze niet tegemoet komen aan intieme behoeften.
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
12-10-2018 02:34
Doe eens wat meer in het huishouden of in de verzorging van de kinderen. Vrouwen moeten vaak (ook van zichzelf) zó veel ballen tegelijk in de lucht houden, dat er geen energie of ruimte meer over blijft voor bedprestaties.

Als jij nou regelmatig ongevraagd de vaatwasser doet, de stofzuiger door het huis haalt en de kinderen op bed legt, dan krijgt zij langzamerhand weer ruimte in haar hoofd en lichaam om intiem te worden met jou.

Blijkbaar worden op dit moment haar andere behoeften (zoals rust, vrije tijd, een man die thuis zijn mannetje staat) niet voldoende vervuld. Daardoor kan ze niet tegemoet komen aan intieme behoeften.
oooh nee, TO, trap er niet in!
Mag ik wellicht niet verklappen, maar dat maken vrouwen mannen graag wijs hoor, dat als er maar meet afgewassen wordt, dat er vanzelf meer geneukt wordt
Volkomen onzin en losstaande zaken

als jij een sexy vrouw wil, zorg dan, dat ze tijd heeft voor zichzelf. Zorg dat ze niet alleen maar moeder is, maar laat haar lekker gaan stappen met vriendinnen.
Zorg dat ze zich weer sexy en vrouw gaat voelen
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
12-10-2018 02:34
Doe eens wat meer in het huishouden of in de verzorging van de kinderen. Vrouwen moeten vaak (ook van zichzelf) zó veel ballen tegelijk in de lucht houden, dat er geen energie of ruimte meer over blijft voor bedprestaties.

Als jij nou regelmatig ongevraagd de vaatwasser doet, de stofzuiger door het huis haalt en de kinderen op bed legt, dan krijgt zij langzamerhand weer ruimte in haar hoofd en lichaam om intiem te worden met jou.

Blijkbaar worden op dit moment haar andere behoeften (zoals rust, vrije tijd, een man die thuis zijn mannetje staat) niet voldoende vervuld. Daardoor kan ze niet tegemoet komen aan intieme behoeften.
Volgens sommige dames hier gaat een vrouw hiervan soppen
Afbeelding

In werkelijkheid is dat de reden niet van geen of veel zin hebben. Dat zit elders. Praat er over, ook als het onderwerp ongemakkelijk is om te bespreken.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-10-2018 07:58
oooh nee, TO, trap er niet in!
Mag ik wellicht niet verklappen, maar dat maken vrouwen mannen graag wijs hoor, dat als er maar meet afgewassen wordt, dat er vanzelf meer geneukt wordt
Volkomen onzin en losstaande zaken

als jij een sexy vrouw wil, zorg dan, dat ze tijd heeft voor zichzelf. Zorg dat ze niet alleen maar moeder is, maar laat haar lekker gaan stappen met vriendinnen.
Zorg dat ze zich weer sexy en vrouw gaat voelen
Je kritiek op mijn advies is best wel lachwekkend, want vervolgens zeg je precies hetzelfde als ik: Zorg dat je vrouw tijd heeft voor zichzelf. En of hij dat nou bereikt door als vader de kinderen op bed te leggen of door iets anders van haar schouders te nemen, dat moet hij zelf ontdekken.
Feit is gewoon dat in het gros van de gevallen waarbij de vrouw geen intimiteit meer wil, ze simpelweg teveel op haar bordje heeft.
Alle reacties Link kopieren
Java schreef:
12-10-2018 08:58
Je kritiek op mijn advies is best wel lachwekkend, want vervolgens zeg je precies hetzelfde als ik: Zorg dat je vrouw tijd heeft voor zichzelf. En of hij dat nou bereikt door als vader de kinderen op bed te leggen of door iets anders van haar schouders te nemen, dat moet hij zelf ontdekken.
Feit is gewoon dat in het gros van de gevallen waarbij de vrouw geen intimiteit meer wil, ze simpelweg teveel op haar bordje heeft.
nee, ik zeg echt iets anders
Ik heb namelijk een fulltime baan, twee fulltime kinderen en een druk huishouden
Ik word echt niet geil, als mijn man de afwas doet, echt niet.
Ik word geil van me vrouw-voelen, en dan wil na het neuken, ook nog wel afwassen
Alle reacties Link kopieren
VelvetVolvo schreef:
09-10-2018 14:18
Je kunt ook gewoon een vrouw zoeken die wel zin in jou heeft, he!
Dit dus...zei ik ook al gisteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven