Laag vs. hoog libido

11-10-2018 07:55 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben 24 jaar en mijn vriend is 30. We hebben nu 1,5 jaar een relatie en wonen ook samen.
In het begin van onze relatie hadden we met enige regelmaat seks. Wel minder dan ik gewend ben, maar genoeg om tevreden mee te kunnen zijn zeg maar.. Gaandeweg de maanden is de seks echter alleen maar minder geworden. Ik ben degene die initiatief moet nemen en vaak word ik dan ook nog afgewezen. Hij zegt dat hij mijn "hints" niet doorheeft, maar zelfs als ik gewoon zeg dat ik zinin seks heb doet hij hier vaak nog niks mee. Ook bepaalde aanrakingen lijken bij hem vaak niets op te leveren, terwijl ik echt wel duidelijk laat merken dat ik geil ben.
Gezien mijn hoge libido heb ik het liefst elke dag seks, maar aangezien hij een laag libido heeft weet en accepteer ik dat dit teveel gevraagd is. In onze relatie blijft seks soms een maand of langer uit. In een goede week hebben we hooguit 1x seks en anders bijvoorbeeld 2, 3, 4 weken weer niet. Ik heb al vaak met hem besproken wat het met me doet om geen seks te hebben (broer/zus gevoel) en na zo'n discussie gaat het tijdelijk beter maar na een week is het weer terug bij af..

Ik hou ontzettend veel van hem, maar mis de seks en daarbij ook seksuele spanning.. Ik blijf op de een of andere manier maar hopen dat er verandering in komt, hoewel ik weet dat die kans vrijwel erg klein is..

Wie heeft hier ook ervaring mee? En hoe gaan jullie hier mee om?
Jullie libido's zijn niet verenigbaar. Jij zult verder gefrustreerd blijven want uiteindelijk zal er nog minder tot geen seks meer van komen. Stel jezelf de vraag of je dit echt wilt.
Alle reacties Link kopieren
Lees anders even de 100 andere topics hierover door. Misschien dat je daar tips kan vinden?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Er loopt hier een topic vol met verhalen en ervaringen rond dit thema. Word je niet direct heel vrolijk van.

Ik denk, na jaren zinloos worstelen, dat je beter snel duidelijk kan zijn. Ofwel het verandert zodat het voor jou goed genoeg is, ofwel de relatie stopt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
-Bloem- schreef:
11-10-2018 09:38
Jullie libido's zijn niet verenigbaar. Jij zult verder gefrustreerd blijven want uiteindelijk zal er nog minder tot geen seks meer van komen. Stel jezelf de vraag of je dit echt wilt.

Eens!
Je kan de ander niet dwingen tot meer zin.

Soms pas je gewoon niet bij elkaar. Dat kan zijn op alle vlakken dus ook op dit vlak.
Er zijn genoeg mannen met een hoog libido hoor.

Waarom zou je met hem blijven? Denk je dat het beter wordt?
Aan 24 jaar hoef nog geen compromissen te sluiten die je seksleven zowat compleet begraven. Hij mag dan nog een lieve jongen zijn, als hij je in bed maar zo zelden laat genieten, neem je beter iemand die wel graag met je vrijt. Frustraties bouwen zich op en algauw vinden we je verhaal terug op het minnaarsforum “mijn man neukt me niet meer, maar minnaar des te meer”...
Alle reacties Link kopieren
Mss een vriend voor erbij ?
Voor de sex alleen
Alle reacties Link kopieren
Een minnaar is nodig!!

Ik was in zo'n situatie en heb zelf aan mijn vriendin aangeboden om een "extra" te zoeken. Achteraf gezien was het een wijze beslissing. Ik dacht dat ik jaloers zou zijn, maar het verliep juist goed: de dame was tevreden met de combinatie en ik zag dat als hobby die haar gelukkig maakte.
Maar pas op, dit is niet voor iedereen, dat kan je vriend enorm kwetsen.
Neem er een man bij. Serieus. Het leven is te kort om maar 12x per jaar te wippen met een vent niet echt wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de gouden tip voor je: neem een minnaar
I’m all about the fairytail baby
Alle reacties Link kopieren
Kersje33 schreef:
14-10-2018 08:41
Ik heb de gouden tip voor je: neem een minnaar
Of voor de mannen hier: n minnares
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
12-10-2018 00:20
Neem er een man bij. Serieus. Het leven is te kort om maar 12x per jaar te wippen met een vent niet echt wil.

Tja, ik begrijp het idee hierachter wel maar ik hou te veel van hem om dat te doen. Ik weet zeker dat hij er niet mee akkoord zou gaan en het zou voor mezelf ook niet goed voelen.

Als ik niet zoveel van hem zou houden was de keuze makkelijk geweest. Dan kies je er gewoon voor om de relatie te beëindigen en iemand anders te zoeken. Maar goed, zoals ik zei: Ik hou ontzettend veel van hem. Dus dat maakt het zo moeilijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een privebericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
11-10-2018 15:50
Aan 24 jaar hoef nog geen compromissen te sluiten die je seksleven zowat compleet begraven. Hij mag dan nog een lieve jongen zijn, als hij je in bed maar zo zelden laat genieten, neem je beter iemand die wel graag met je vrijt. Frustraties bouwen zich op en algauw vinden we je verhaal terug op het minnaarsforum “mijn man neukt me niet meer, maar minnaar des te meer”...

De frustraties bouwen inderdaad wel op hierdoor. Op dit moment ben ik degene die in de aanpassing moet voor hem, terwijl hij zich nergens druk om hoeft te maken want hij heeft niet meer behoefte.

Ik kan er ook maar niet aan wennen dat zijn libido zo laag is. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt in een relatie. Maar goed, als je echt van iemand houdt wil je gewoon niets liever dan bij diegene blijven en tot een oplossing komen.
Lucifer2018 schreef:
11-10-2018 10:23
Je kan de ander niet dwingen tot meer zin.

Soms pas je gewoon niet bij elkaar. Dat kan zijn op alle vlakken dus ook op dit vlak.
.
Je kunt nog jaren doorworstelen tot je straks, misschien met koophuis en kinderen en al, alsnog uit elkaar gaat. Of je trekt nu al je conclusie.
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_376436 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 16:00
99.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_376436 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 16:00
98.77% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh god, ik had dit precies kunnen schrijven met exact dezelfde woorden...
Ik ben 24 en mijn vriend is 32.
Blijven proberen zodat jij er in ieder geval alles aan gedaan hebt. Als het dan niet beter wordt en hij wil er ook niet meer aan doen, dan moet je voor jezelf de keuze maken of je dit wil voor de rest van je leven.
BellaFox schreef:
14-10-2018 12:33
De frustraties bouwen inderdaad wel op hierdoor. Op dit moment ben ik degene die in de aanpassing moet voor hem, terwijl hij zich nergens druk om hoeft te maken want hij heeft niet meer behoefte.

Ik kan er ook maar niet aan wennen dat zijn libido zo laag is. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt in een relatie. Maar goed, als je echt van iemand houdt wil je gewoon niets liever dan bij diegene blijven en tot een oplossing komen.
Blij dat je zelf inziet dat hij aan de oorzaak ligt van de situatie en jij nu inboet aan genot daardoor. Hem graag zien is niet langer gekoppeld met fysieke hoogtepunten beleven en vroeg of laat gaat je lichaam toch op zoek naar een harde pik.
Alle reacties Link kopieren
trisha123 schreef:
14-10-2018 20:10
Oh ja, BellaFox, hij heeft niet aan zijn vrouw verteld dat hij een minnares heeft, want dat zou haar heel veel pijn doen, en misschien zou zij het niet begrijpen.
Misschien vrijt hij wel met zijn vrouw en vertelt hij het niet aan jou, omdat jij het niet zou begrijpen.
Ben jij een neukertje voor erbij in plaats van een "minnares".
Alle reacties Link kopieren
x
anoniem_376436 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 16:01
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_376436 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 15:52
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_376436 wijzigde dit bericht op 13-02-2019 15:52
0.00% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven