Seks met mijn baas..

11-10-2018 21:51 139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de meest achterlijke reacties.
Behalve Roosje, bedankt voor je steun
anoniem_376407 wijzigde dit bericht op 01-11-2018 05:02
Reden: Privacy
92.55% gewijzigd
Raar om zakelijk een kaner te delen met a. Een mannelijke collega en B. die ook nog eens je baas is. Vraag mij echt af of de baas dat niet toevallig zo heeft geregeld. Jij hebt meerdere malen nee gezegd en toch ging hij door? Ok jij hebt er uiteindelijk toch aan toegegeven maar je baas is echt niet ok.
Was het een hotel in Noorwegen?
Alle reacties Link kopieren
Jij wou niet. Je hebt meerdere keren nee gezegd. Je baas had moeten stoppen.
Alle reacties Link kopieren
kippetje29 schreef:
11-10-2018 21:56
Raar om zakelijk een kamer te delen met a. Een mannelijke collega en B. die ook nog eens je baas is. Vraag mij echt af of de baas dat niet toevallig zo heeft geregeld. Jij hebt meerdere malen nee gezegd en toch ging hij door? Ok jij hebt er uiteindelijk toch aan toegegeven maar je baas is echt niet ok.
Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-10-2018 21:57
Was het een hotel in Noorwegen?
Dat ja
Dag TO
Goede reis terug
Alle reacties Link kopieren
Dit neigt naar verkrachting. Vanwege het machtsverschil heeft hij geen acht geslagen op jouw nee, en jij durfde mede door dat machtsverschil je nee niet luider te laten klinken. Maar hij heeft dus nooit toestemming gehad seks met jou te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt er toch wel salarisverhoging aan over gehouden O_o
kippetje29 schreef:
11-10-2018 21:56
Raar om zakelijk een kaner te delen met a. Een mannelijke collega en B. die ook nog eens je baas is. Vraag mij echt af of de baas dat niet toevallig zo heeft geregeld. Jij hebt meerdere malen nee gezegd en toch ging hij door? Ok jij hebt er uiteindelijk toch aan toegegeven maar je baas is echt niet ok.
Zij ook niet.
Als anderen het gehoord hebben is het geen er-op-er-affertje geweest.
Ik lees ook nergens dat TO de seks niet prettig vond of zich verkracht voelt.
Annelleke schreef:
11-10-2018 22:02
Dit neigt naar verkrachting. Vanwege het machtsverschil heeft hij geen acht geslagen op jouw nee, en jij durfde mede door dat machtsverschil je nee niet luider te laten klinken. Maar hij heeft dus nooit toestemming gehad seks met jou te hebben.
Wat een invulling en aannames.
Je baas gaat vergoed naar Amerika. Krijgt hij daar geld terug of zo?
Goed verhaal.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
11-10-2018 21:57
Was het een hotel in Noorwegen?



Een Noors MeToo hotel zo te lezen......
en je baas z'n naam was natuurlijk LekkerGenieten..

Die blauwe ogen en fit lichaam...
Stuur maar een berichtje als je je huis beschikbaar stelt ;)

:there:
Yeh right. Alsof dat gebeurt zo’n kamer huren samen en alsof die collega’s dat dan ook doodnormaal vinden.
Maar sowieso..dat je met een baas op de kamer komt. Heel apart. Natuurlijk denken collega's meteen het een en ander en bij geluiden weten ze dat jij het was.
Alle reacties Link kopieren
Ja tuurlijk kind....ik geloof hier echt niets van. Herfstvakantie al begonnen?
Alle reacties Link kopieren
Jaja...natuurlijk.
Wat een nep verhaal.

Wie gaat er nu met de baas op een kamer ??? :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Ivy_Signe schreef:
11-10-2018 22:09
Goed verhaal.

Vergoed verhaal!
MissPientje schreef:
11-10-2018 22:03
Je hebt er toch wel salarisverhoging aan over gehouden O_o
Er ging al genoeg omhoog, zo te horen.
Als je baas pas over 3 maanden naar Amerika vertrekt krijg je vast nog wel een kerstpakket, of een pretpakket hihi.

O_o
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet zo druk joh. Dit was slechts een droom die geen werkelijkheid is geworden.

Slaap lekker!
Fuck die spaarrekening, ik stack in schoenendoos
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook eens in zo'n rare situatie geweest, waarin ik werd geacht samen met de baas op 1 kamer te slapen. Heb gezegd dat ik echt vreselijk snurk s' nachts en dat dit dus geen optie is. Heb toen een kamer apart gekregen. Sterkte meid.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet zo goed waarom eerlijk zijn tegen je vriend je carrière kapot zou maken. Het gehele bedrijf is al op de hoogte, jammer dat je vriend nu als enige niks weet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven