FWB

12-10-2018 12:13 26 berichten
Ik twijfelde om dit bericht onder deze pijler of onder relaties te plaatsen...

Ik heb nu sinds een week een leuke Friend with Benefits.
In de slaapkamer zijn we goed op elkaar afgestemd en ook daarnaast kunnen we goed met elkaar over weg en praten.

Nou zit er alleen een beetje geschiedenis achter. Hij is een voormalige vriend van mijn ex.
We kennen elkaar dus ook al een paar jaar.
En hij heeft aangegeven dat hij mij al die jaren al aantrekkelijk heeft gevonden.

Ik heb alleen op dit moment geen behoefte aan een relatie, daarom ook fwb.
Ik heb alleen het idee dat het van zijn kant wel meer is. Zo heeft hij tegen zijn familie verteld dat we aan het daten zijn...

Ik ben er heel duidelijk tegen hem over geweest dat ik geen behoefte heb aan een relatie na mijn laatste ex, en dat ik gewoon wat gezelligheid wil met lekker seks.

Ik weet nu dus even niet wat ik met deze situatie aan moet, en hoopte dat jullie met mij mee kunnen denken..
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen zijn meestal toch niet in staat om seks te hebben puur om de seks en worden na verloop van de tijd verliefd omdat er een bepaald hormoon vrij komt tijdens de seks dat meer wordt aangemaakt bij vrouwen dan bij mannen.

Dus dan wordt je probleem na verloop van tijd vanzelf opgelost.

Tenminste als hij jou tegen die tijd ook nog ziet zitten.
Alle reacties Link kopieren
Afstand nemen, zodat het niet zo op een relatie lijkt.

Hoe vaak heb je hem gezien in die ene week? Hoe je het omschrijft, zit hij elke dag op je bank en dat is niet echt 'casual'
Alle reacties Link kopieren
Zo heeft hij tegen zijn familie verteld dat we aan het daten zijn...

Ik zou ermee stoppen en iemand zoeken die hetzelfde wil als jij. Hij denkt dat er nog wel iets te redden valt want ouders zou e.a. niet aan familie met naam en toenaam vertellen. Op deze manier gaat dit ook rond zingen terwijl jij er niet hetzelfde in staat.

Je bent duidelijk in wat je zegt maar niet in wat je doet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hoe reageerde hij toen jij hem vertelde dat jullie helemaal niet aan het daten zijn en je niet begrijpt waarom hij dat tegen zijn familie heeft gezegd?
...
Na 1 week zegt hij tegen zijn familie dat jullie aan het daten zijn?
jullie hebben allemaal gelijk, heb hem inderdaad al de hele week elke dag gezien..

Ik was inderdaad nog van plan om er echt even voor te gaan zitten vanavond en even duidelijke afspraken maken omtrent de hele situatie.

Voor mij is het gewoon genieten van de lusten en niet de lasten erbij, zoals in een relatie.
Maar daar ben ik in mijn gedrag inderdaad niet heel duidelijk over geweest, omdat ik te veel aan het genieten was van lusten...
kopjechino schreef:
12-10-2018 12:52
Na 1 week zegt hij tegen zijn familie dat jullie aan het daten zijn?
ja inderdaad, volgens mij zelf na een paar dagen al
zijn familie heb ik wel eens ontmoet, met mijn ex erbij
Alle reacties Link kopieren
Dus vanavond hem even uitleggen wat jij wel en niet wil en dan zie je wel hoe hij reageert. Ik vind het erop lijken dat hij meer wil dan alleen de lusten met je
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Fritsiej schreef:
12-10-2018 12:52
jullie hebben allemaal gelijk, heb hem inderdaad al de hele week elke dag gezien..
Tjongejongejonge. En dan doe je of híj gek is en de afspraken niet goed begrijpt.
...
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
12-10-2018 12:18
Vrouwen zijn meestal toch niet in staat om seks te hebben puur om de seks en worden na verloop van de tijd verliefd omdat er een bepaald hormoon vrij komt tijdens de seks dat meer wordt aangemaakt bij vrouwen dan bij mannen.
Nou de dames in de seksindustrie zijn daar prima toe in staat.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer iemand echt een FWB is dan ga niet elke dag afspreken en lief en leed delen...dit is gewoon geen eerlijke manier van met elkaar omgaan. Je kunt van alles afspreken maar wanneer jij je gedraagt alsof dit een relatie is dan is het geen FWB.
Het is dan ook logisch dat de ander het heel anders ziet.

Je doet niet wat je zegt en je zegt niet wat je doet. Daar valt volgens mij niet tegen op te afspreken. Het leed is al geschied. Een FWB zie je eens in de zoveel tijd dan heb je seks en je zegt weer doei. Je deelt geen lief en leed en je zit niet een week bij elkaar op de bank. Je maakt misbruik van het feit dat hij jou zo leuk vindt. Je speelt met iemands gevoelens om je eigen behoeften te voorzien en niet alleen op het gebied van seks maar ook op het gebied van gezelschap.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
nee ik vind het ook niet gek, maar wel jammer.

ja vanavond ga ik dat gesprek ook zeker wel aan.
Ik begin mij er ook nu al ongemakkelijk bij te voelen hoe het op een relatie begint te lijken.
En daar ben ik zelf ook schuldig aan inderdaad door wel elke dag af te spreken..
Alle reacties Link kopieren
Boogschutter10 schreef:
12-10-2018 12:59
Nou de dames in de seksindustrie zijn daar prima toe in staat.
Een gemiddeld bezoek op de wallen duur tussen de 5 en 10 min incl uit en aankleden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
viva-amber schreef:
12-10-2018 13:01
Wanneer iemand echt een FWB is dan ga niet elke dag afspreken en lief en leed delen...dit is gewoon geen eerlijke manier van met elkaar omgaan. Je kunt van alles afspreken maar wanneer jij je gedraagt alsof dit een relatie is dan is het geen FWB.
Het is dan ook logisch dat de ander het heel anders ziet.

Je doet niet wat je zegt en je zegt niet wat je doet. Daar valt volgens mij niet tegen op te afspreken. Het leed is al geschied. Een FWB zie je eens in de zoveel tijd dan heb je seks en je zegt weer doei. Je deelt geen lief en leed en je zit niet een week bij elkaar op de bank. Je maakt misbruik van het feit dat hij jou zo leuk vindt. Je speelt met iemands gevoelens om je eigen behoeften te voorzien en niet alleen op het gebied van seks maar ook op het gebied van gezelschap.
Zoals jij het zegt klinkt het meer als een booty call, ik heb het idee er bij dat het wel zo kan.
geen ervaring nog mee, dus hoop dat ik het niet verkeerd heb, maar we gaan het zien vanavond

en dat tweede deel is inderdaad ook wel een beetje waar ik mee zit...
Alle reacties Link kopieren
Daar komt het met FWB ook wel op neer vaak.
Er zit best wat grijs tussen maar je weet zelf ook wel dat je dat station passeert wanneer je elke dag bij elkaar zit.
viva-amber wijzigde dit bericht op 12-10-2018 13:07
16.01% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ja daarom heb ik ook gezegd dat ik na vanavond de rest van het weekend alleen door breng
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
12-10-2018 12:18
Vrouwen zijn meestal toch niet in staat om seks te hebben puur om de seks en worden na verloop van de tijd verliefd omdat er een bepaald hormoon vrij komt tijdens de seks dat meer wordt aangemaakt bij vrouwen dan bij mannen.
Sugarmiss, heb je een bron? Ik geloof het namelijk niet maar vind het wel interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gekleurd, maar ik vind vertrouwen en dus ook wat diepere gesprekken belangrijk in een fwb. Je deelt iets intiems met elkaar, dat doe je in vertrouwen en vertrouwen kweek je alleen als je ook andere (belangrijke) in elkaars leven met elkaar kunt bespreken dan alleen maar in bed liggen.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Franky77 schreef:
13-10-2018 18:30
Sugarmiss, heb je een bron? Ik geloof het namelijk niet maar vind het wel interessant.
Dit is het oxytocine. Het oestrogeen versterkt zijn effect, het testosteron dempt het.
Daardoor werkt het anders op vrouwen dan op mannen.
https://gezondnu.nl/dossiers/gezondheid ... elhormoon/
https://www.durex.nl/verkennen-sex/arti ... oxytocine/
Nah, vrijdag hebben we er over gepraat.
En hij gaf aan dat hij er het zelfde in staat als ik.
We blijven gewoon zo doorgaan, maar zorgen wel dat we wat meer tijd voor ons zelf nemen tussendoor, dus elkaar niet elke dag meer zien.
Rooss4.0 schreef:
12-10-2018 12:58
Tjongejongejonge. En dan doe je of híj gek is en de afspraken niet goed begrijpt.
Daar ligt het niet aan hoor. Je kan ook fwb zijn en elke dag afspreken. Zolang er geen gevoelens en verplichtingen bij komen...
kopjechino schreef:
15-10-2018 11:31
Daar ligt het niet aan hoor. Je kan ook fwb zijn en elke dag afspreken. Zolang er geen gevoelens en verplichtingen bij komen...
Om die reden wil ik dan ook al niet dat hij dingen in mijn huishouden gaat doen, mijn huisje mijn klusjes.
Fritsiej schreef:
15-10-2018 12:51
Om die reden wil ik dan ook al niet dat hij dingen in mijn huishouden gaat doen, mijn huisje mijn klusjes.
Klinkt niet als een FWB.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven