Grootte penis

13-10-2018 01:56 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben redelijk onzeker over de lengte van mijn penis. Ik heb nog nooit in mijn leven seks gehad en ben dan ook heel onzeker als ik voor het eerst seks ga hebben. Mijn penis is ongeveer 15,5 cm groot in stijve toestand. Moet ik mij zorgen maken?
Normaal
De penis van een volwassen man is ontspannen gemiddeld 9,8 centimeter en in erectie gemiddeld 14,8 centimeter.

Gekopieerd van internet.
Kortom, je bent iets groter dan gemiddeld.
Zou mij dus geen zorgen maken.
Alle reacties Link kopieren
15,5 cm.... :rofl:
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Normaal. Kan je zelf toch ook wel googlen?
En dan nog, het gaat erom wat je ermee doet. De grootte is niet maatgevend voor de kwaliteit van sex.
ach man. Dit is gewoon weer een man die wil horen dat zn aanhangsel groter is dan gemiddeld. Daar geilen ze op.
15 cm is niet groot maargoed het is ook weer geen micro penis
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Wat mij betreft is de dikte van belang. Veel mannen zijn supertrots op hun grote piemel en dan komt er zo’n ielig dunne knakworst. Iets meer dan gemiddelde lengte en flinke dikte. Das pas fijn.
Ik hoef er thuis niet mee aan te komen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat mij uitsluitend om de man die daaraan vast zit. Een loser met een l*l blijft precies dezelfde loser met l*l.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Franky77 schreef:
13-10-2018 07:13
Normaal. Kan je zelf toch ook wel googlen?
En dan nog, het gaat erom wat je ermee doet. De grootte is niet maatgevend voor de kwaliteit van sex.
:rofl:
Jij bent zeker een man? :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Rolu schreef:
13-10-2018 08:51
Wat mij betreft is de dikte van belang. Veel mannen zijn supertrots op hun grote piemel en dan komt er zo’n ielig dunne knakworst. Iets meer dan gemiddelde lengte en flinke dikte. Das pas fijn.
+1
:rofl:

Ik heb al een paar keer poker face moeten houden omdat een man zo trots was op zijn grote piemel en een knakworst bleek te hebben. Dikte doet idd meer voor het genot. En te lang is niet leuk, dan ramt die tegen de baarmoederhals.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
13-10-2018 09:36
:rofl:
Jij bent zeker een man? :popcorn:
Nee. Vrouw met mini, midi en maxi ervaring. Maar echt: het gaat allereerst om de vent die eraan vast zit. Daarna om hoe het gereedschap wordt gebruikt. Maat is van ondergeschikt belang.

Hoop dat TO als maagd niet denkt dat zijn bijdrage de eerste keer een dikke 10 moet opleveren. Op je eerste rijles rijd je ook niet soepeltjes.

TO, als het zover is, wellicht tegen je vriendin zeggen dàt het de eerste keer is. Geeft echt niet.
Alle reacties Link kopieren
En als het niet goed was geweest? Hier heb je toch geen invloed op?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Rolu schreef:
13-10-2018 08:51
Wat mij betreft is de dikte van belang. Veel mannen zijn supertrots op hun grote piemel en dan komt er zo’n ielig dunne knakworst. Iets meer dan gemiddelde lengte en flinke dikte. Das pas fijn.
hahaha manmanman wat klinkt dat bekend. Of zo eentje die dun van boven is en dik in t midden, zon witlof. bleh. En dan weten ze ook niet hoe ze m moeten bedienen, want meneer denkt: ik heb 20 cm dus ik hoef mn best niet meer te doen. brr.
Alle reacties Link kopieren
Las laats ook dat een onderzoek had aangetoond dat de dikte toch veel belangrijke is dan de lengte....
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft to toch niks aan? Of hij nou een knakworst heeft of een aubergine, hij zal het er mee moeten doen. Er is niks aan te veranderen.

Tip van de week: leer vingeren en beffen. Tot mijn 25ste trof ik steeds jongens die dachten dat vingeren 'neuken met je vinger' was. Moest ik ze vingerles geven. Zorg dat jij niet die jongen bent.

Niet alle meisjes zijn hetzelfde, dus zorg dat je verschillende technieken hebt, het fijn opbouwt enzovoort. Als je zorgt dat de meisjes het naar hun zin hebben, gaan ze maar al te graag op je piemel zitten.
Alle reacties Link kopieren
DropItLikeASquat schreef:
13-10-2018 09:38
+1
:rofl:

Ik heb al een paar keer poker face moeten houden omdat een man zo trots was op zijn grote piemel en een knakworst bleek te hebben. Dikte doet idd meer voor het genot. En te lang is niet leuk, dan ramt die tegen de baarmoederhals.
Dus die mannen denken nog steeds dat ze een totempaal hebben?
Alle reacties Link kopieren
Je zult het moeten doen met wat OLH je gegeven heeft, TO.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
13-10-2018 12:13
Je zult het moeten doen met wat OLH je gegeven heeft, TO.
True that, maar hoe je ook uitgerust bent, groot, dik, dun, knakworst, witlof, aubergine, je skills kun je wel leren en je best doen wordt altijd gewaardeerd.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet om de lengte van de toverstaf, maar om de magie die erin zit.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Alle reacties Link kopieren
Hier alvast de tip van volgende week: leer je orgasme uitstellen.

Als je masturbeert is dat vaak 'ff snel', als je daadwerkelijk seks hebt, willen jullie allebei dat het langer duurt. Je kunt daar controle over krijgen, maar dat moet je oefenen. Gebruik google om te leren hoe.

Normale lengte penis, goed kunnen vingeren/beffen, fijn lang kunnen neuken: dan ben je al een heel eind op weg om een fijne sekspartner te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Franky77 schreef:
13-10-2018 09:58
Nee. Vrouw met mini, midi en maxi ervaring. Maar echt: het gaat allereerst om de vent die eraan vast zit. Daarna om hoe het gereedschap wordt gebruikt. Maat is van ondergeschikt belang.

Ben ik niet met je eens, ik vind dat een man met een grote (en dan bedoel ik echt groot, niet 15,5 cm) met minder moeite de klus prima klaart.
Meer impact zeg maar,
en als zijn techniek niet goed is, ga ik gewoon boven.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-10-2018 12:38
Ben ik niet met je eens, ik vind dat een man met een grote (en dan bedoel ik echt groot, niet 15,5 cm) met minder moeite de klus prima klaart.
Meer impact zeg maar,
en als zijn techniek niet goed is, ga ik gewoon boven.
Hier ben ik het niet mee eens, op een man die geen goede minnaar is kan ik niet verliefd worden.
Ich denke, das wahre Grosse in der Welt Ist immer nur das was nicht gleich gefällt, und wen der Pöbel zum Gotte weiht, der steht auf dem Altar nur kurze Zeit.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-10-2018 12:38
Ben ik niet met je eens, ik vind dat een man met een grote (en dan bedoel ik echt groot, niet 15,5 cm) met minder moeite de klus prima klaart.
Meer impact zeg maar,
en als zijn techniek niet goed is, ga ik gewoon boven.
Kern van waarheid. Maar de kleiner geschapenen zijn vaak zeer bedreven in compensatie, waardoor het onder de streep gelijk eindigt.

Hemels is natuurlijk een super leuke, lieve, gepassioneerde, niet al to easy to get man met 18 a 20 cm, forse omtrek, bedreven in alle technieken, gever en nemer, initiatiefrijk, creatief, vol verrassingen, monogaam (of samen niet monogaam). Ook graag handig net klussen, huishouden en eten koken. Min. 180 cm en max 90 kilo.

Aanvullend eisenpakket opvraagbaar 😅.

En toen ging de wekker...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven