nieuwsgierig naar vrouwen..

14-10-2018 17:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Ik ben 28 jaar en heb altijd relaties gehad met mannen, nu ben ik een tijdje vrijgezel en ik merk dat het verlangen naar een vrouw steeds groter wordt. Ik ben 10 jaar terug heel even verliefd geweest op een vrouw.. verder is er nooit wat van gekomen. Ik heb geprobeerd te daten via een dating site, maar ik vond dit niet mijn ding.
Toch laat het me niet los, ik weet niet of ik op vrouwen val, maar er is wel iets wat me trekt. Herkent iemand dit ? of heeft iemand 'tips' hoe ik met andere vrouwen in contact kan komen die hetzelfde zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het inderdaad wel. Ik heb een klein beetje ervaring met vrouwen, maar verder dan zoenen en voelen is het bij mij nog niet geweest. Ik wil wel verder ontdekken, maar vind het ergens ook een beetje 'eng'
Zo'n datingsite vond ik ook niks. Dus ik lees graag met je mee.
Alle reacties Link kopieren
Nou dan hebben jullie elkaar gevonden zonder dating site maar via Viva 😁
Alle reacties Link kopieren
WoepWoep schreef:
14-10-2018 22:42
Nou dan hebben jullie elkaar gevonden zonder dating site maar via Viva 😁
Het leven kan zo simpel zijn!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik herken dit wel, vrouwen aanspreken 'irl' is veel moeilijker dan mannen gezien men veel minder snel flirten verwacht. Mocht je met 'datingapps' tinder bedoelen dan sluit ik me bij je aan. Ik moet echter zeggen dat ik okCupid wel veel prettiger vind, (veel opties/geaardheden en ruimte voor tekst en meningen) maar wellicht dat je die ook hebt geprobeerd. Misschien dat je mensen kent waardoor je via via in contact kunt komen met andere vrouwen die hiervoor open staan?

In ieder geval succes :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Herken dit zeker! Ik ben nu 26 jaar.. 8 jaar geleden heb ik kort wat met een vrouw gehad en daarna niet meer. De laatste tijd heb ik idd ook een datingsite geprobeerd, maar is echt niet mijn ding.
Jij/jullie ondertussen al iets gevonden wat wel fijn werkt? tips?
Alle reacties Link kopieren
Ik niet.
Beetje aan het rondkijken op Paiq nu, maar wordt er niet veel wijzer van tot nu toe
Wil je een relatie of vooral experimenteren met sex?
Alle reacties Link kopieren
https://www.intogirls.nl/uitgaan/
nounou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven