Fantastische partnerseks.

16-10-2018 08:43 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een minnaarperiode van ongeveer 8 jaar ben ik partnertechnisch nu zo'n beetje gesetteld. Als minnares kon ik uitgebreid schrijven en uitwisselen in het speciaal daarvoor bestemde topic maar nu mijn lief niet alleen meer mijn minnaar maar vooral ook mijn levenspartner is geworden, voel ik me schrijftechnisch een tikje ontheemd.
Het is zo fijn om met gelijkgestemden uit te wisselen over mijn favoriete onderwerp... ;-D

Kort mijn situatie:
Sinds een klein jaar zijn H en ik een écht stel, daarvoor waren we een jaar minnaars. We hebben een exclusieve seksuele relatie, dit betekent dat we eventuele experimenten met wie dan ook alleen samen aangaan. Er mag van alles bij komen, er mag nooit iets tussen komen.
We zijn bijzonder experimenteel op het gebied van bdsm, clubs en medeseksers maar we hebben het vooral ontzettend goed met elkaar. De vonken knallen ervan af, het verwondert me keer op keer en mijn hart loopt regelmatig over van liefdesinhoud wat dan door mijn ogen naar buiten sijpelt...

Ik zou het leuk vinden als gelijkgestemde vrouwen en mannen dit topic weten te vinden en mee komen schrijven over de waanzinnig lekkere seks die ze met hun eigen partner mogen beleven.
...
Alle reacties Link kopieren
Als liefde zoveel jaar kan duren
Dan moet het echt wel liefde zijn
Ondanks de vele kille uren
De domme fouten en de pijn


Voor alles is een liedje! ;-)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-10-2018 08:57
Als liefde zoveel jaar kan duren
Dan moet het echt wel liefde zijn
Ondanks de vele kille uren
De domme fouten en de pijn


Voor alles is een liedje! ;-)
Top lied!
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
16-10-2018 08:57
Als liefde zoveel jaar kan duren
Dan moet het echt wel liefde zijn
Ondanks de vele kille uren
De domme fouten en de pijn


Voor alles is een liedje! ;-)

Herman :heart:

En ik herken het, na anderhalf jaar minnaren zijn mijn lief en ik sinds februari officieel een stel. Onze relatie is alles waar ik niet meer op durfde te hopen, zo open en eerlijk en goed zijn we tegen en voor elkaar.
En de sex is waanzinnig, nu pas weet ik wat echt klaarkomen is....
Alle reacties Link kopieren
Moondream schreef:
16-10-2018 09:10
Herman :heart:
echt niet:
Jacques Brel (Gérard Jouannest) en de vertaling is van Lennaert Nijgh
Jacques :heart:
Alle reacties Link kopieren
Moondream vertelt het zoals het is - ik ben eindelijk waar ik zijn moet, waar ik thuis hoor. Bij haar :)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Rooss, ik herken het vuurwerk. gewoon nieuwsgierigheid : heb je, nu je minnaar je levenspartner is geworden, nog steeds je andere originele levenspartner?
Mensen die veel tijd hebben om te schrijven: eerst over hun problemen als aanhangsel van, dan schrijven over hoe het nu is. Binnen enkele weken nieuw topic: 'mijn man/vriend gedraagt zich nu heel anders dan toen hij nog mijn minnaar was'.

En tot slot:
Ik zou het leuk vinden als gelijkgestemde vrouwen en mannen dit topic weten te vinden en mee komen schrijven over de waanzinnig lekkere seks die ze met hun eigen partner mogen beleven.
Waardoor het andere topic over minnaars zichzelf dus eigenlijk opheft!
Alle reacties Link kopieren
Kothanse schreef:
16-10-2018 11:06
Hoi Rooss, ik herken het vuurwerk. gewoon nieuwsgierigheid : heb je, nu je minnaar je levenspartner is geworden, nog steeds je andere originele levenspartner?
Originele levenspartner? Mijn exman bedoel je?
...
Alle reacties Link kopieren
Moondream schreef:
16-10-2018 09:10

En ik herken het, na anderhalf jaar minnaren zijn mijn lief en ik sinds februari officieel een stel. Onze relatie is alles waar ik niet meer op durfde te hopen, zo open en eerlijk en goed zijn we tegen en voor elkaar.
En de sex is waanzinnig, nu pas weet ik wat echt klaarkomen is....
Vertel, Moondream, wat maakt de seks zo waanzinnig tussen BB en jou? Als je het kwijt wilt hoor!
...
Alle reacties Link kopieren
mammezel schreef:
16-10-2018 11:41
Mensen die veel tijd hebben om te schrijven: eerst over hun problemen als aanhangsel van, dan schrijven over hoe het nu is. Binnen enkele weken nieuw topic: 'mijn man/vriend gedraagt zich nu heel anders dan toen hij nog mijn minnaar was'.

En tot slot:


Waardoor het andere topic over minnaars zichzelf dus eigenlijk opheft!
Nu zet ik mezelf niet weg als overintelligent maar ook niet als extreem dom. Toch snap ik helemaal niks van je reactie.
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-10-2018 12:24
Originele levenspartner? Mijn exman bedoel je?
in je vraagstelling antwoord je me al :-)
Ik bedoelde inderdaad je ex-man. Vroeg me dus af of je man op de hoogte was van je minnaar, of het om polyamorie ging.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
16-10-2018 12:24
Originele levenspartner? Mijn exman bedoel je?
Was je huidige vriend al je minnaar toen je exman nog wel je man was?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb superduperfantastische seks met mijn eigenste kerel. Waarom de seks zo geweldig is? Omdat ik intens veel van hem hou en hij van mij en bij hem compleet mezelf kan zijn, met alles erop en eraan.
Compleet monogaam, geen anderen erbij want beide willen we absoluut niet delen. Word al misselijk bij de gedachte dat er een ander aan m zou zitten. Is mijnes, lekker afblijven :whip: :heart:
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
16-10-2018 13:11
Was je huidige vriend al je minnaar toen je exman nog wel je man was?
In wezen maakt het voor dit topic niet uit natuurlijk maar vooruit.
Nee, mijn huidige vriend was niet mijn minnaar toen mijn exman mijn man nog was en toen ik nog getrouwd was wist mijn man dat ik er minnaars op nahield. Hij vond dat geil.
rooss4.0 wijzigde dit bericht op 16-10-2018 20:13
0.66% gewijzigd
...
Alle reacties Link kopieren
cloudwalker schreef:
16-10-2018 13:20

Compleet monogaam, geen anderen erbij want beide willen we absoluut niet delen. Word al misselijk bij de gedachte dat er een ander aan m zou zitten. Is mijnes, lekker afblijven :whip: :heart:
Jammer ergens. Delen kan zoooo leuk zijn! Het versterkt ons. Maar ik snap jou ook!
...
Alle reacties Link kopieren
In zekere zin jammer misschien omdat ik het niet kán. Ik ben daar te onzeker voor uiteindelijk. Maar in ons geval maakt dat niet uit want we willen het beide niet. Lekker vaag omschreven :hihi:

Maar SEKS. Bij mn lief is seks eigenlijk altijd fijn. Of het nou iets richting vanilla is (vrijen kennen en kunnen we niet) of het rauwe dierlijke instinctieve. Alles voelt fijn. Het voelt fijn om aan te kunnen geven wat lekker en geil is, maar het voelt ook fijn om aan te kunnen geven wat niet zo fijn voelt.

Grenzen opzoeken en steeds iets verleggen, bdsm of vanilla, ik vind t leuk om te ontdekken.

2 welen geleden seks gehad in de wc van een klein kroegje. Heel erg leuk :cheer:
Had ik niet van mezelf gedacht, toch een grens verlegd.
Hier al 6 jaar super seks met mijn vent. Ook allebei compleet monogaam maar onder ons 2 houden we het ook wel spannend gelukkig. We kennen mekaar vanbinnen en vanbuiten en weten van mekaar wat we willen. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Niet vaag hoor, Cloudwalker.

Het dierlijke, instinctieve herken ik heel erg. Wij hebben daar de grenzen ook nog niet in bereikt, we durven steeds beter toe te geven aan onze ware reptielenhersenen en we kaarten altijd na. We praten altijd over "wauw, wat gebeurde er nu weer met ons en wat deed dat met jou en met mij".
Dat vind ik ook zo fijn aan hoog kwalitatieve partnerseks, het zorgt er ook meteen voor dat je er samen ontzettend goed over kunt praten. Als seks een probleem is wordt het onderwerp (is mijn ervaring) lastiger en wordt het op den duur vermeden.

Tardis, al 6 jaar. Wat fijn. Dat geeft hoop voor de toekomst! ;-D
...
Ik reageer ook ff met mijn zure pruim.
Wat ik mij dus vaak afvraag in dergelijke situaties ( van minnaars naar een volwaardige relatie ) is zo een relatie niet ontzetttend op lust gericht?
En hoe gelukkig ben je nog met elkaar op het moment dat de goede seks steeds minder begint te worden.
Niet dat lust niet daadwerkelijk uit kan groeien tot liefde voor elkaar hoor.
Maar ik sta er skeptisch tegenover.

Zelf sta ik nu alweer 4 maanden droog, doelbewust.
Geniet er intens van als ik dan eindelijk mag ontladen.
Dagelijks of wekelijks seks haalt voor mij een beetje de charme ervan af en buitendien voel ik mij dan zo een slaaf van mijn lichamelijke behoeftes.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
16-10-2018 20:56
Wat ik mij dus vaak afvraag in dergelijke situaties ( van minnaars naar een volwaardige relatie ) is zo een relatie niet ontzetttend op lust gericht?
En hoe gelukkig ben je nog met elkaar op het moment dat de goede seks steeds minder begint te worden.
Nee hoor, niet zuur.
En heel eerlijk? Ik vraag me dat ook af. In onze relatie speelt seks en lust een zeer grote rol en wij luchtfietsen ook wel over wat als... Wat als ik in de overgang kom? Wat als hij erectieproblemen krijgt? We hopen dat er meer dan voldoende overblijft, daar werken we aan, we investeren veel in ons verticaal bestaan. Maar hoe leuk zijn we nog als het horizontale stuk er niet meer is? Geen idee.
Op elkaar uitgekeken zullen we niet gauw raken. We latten en blijven dat doen, voor ons is dat een bijzonder goed ingrediënt van onze wisselwerking.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben blij met mijn gezapige leventje waar de seks vaak hetzelfde gaat omdat dat het bevredigendst is voor ons.
die ik wilde bestaat al...
Soulsista schreef:
16-10-2018 20:56
Ik reageer ook ff met mijn zure pruim.
Wat ik mij dus vaak afvraag in dergelijke situaties ( van minnaars naar een volwaardige relatie ) is zo een relatie niet ontzetttend op lust gericht?
En hoe gelukkig ben je nog met elkaar op het moment dat de goede seks steeds minder begint te worden.
Niet dat lust niet daadwerkelijk uit kan groeien tot liefde voor elkaar hoor.
Maar ik sta er skeptisch tegenover.
Waarom zou goede seks minder worden als je beiden dol bent op seks?

Voor sommige mensen is seks een heel belangrijk onderdeel van hun leven en dus van hun relatie. In mijn relatie is seks heel belangrijk in onze communicatie en liefde voor elkaar.
Als wij uit contact zijn met elkaar gaan we eerst wippen en daarna een keer praten.
kindrebel schreef:
16-10-2018 23:12
.
Als wij uit contact zijn met elkaar gaan we eerst wippen en daarna een keer praten.
Werkt voor ons ook iedere keer. Als we hier met zn tweeën chagrijnig rondlopen komen we meestal al snel tot de conclusie dat het alweer net iets te lang geleden is :)
TardisBlue schreef:
16-10-2018 23:30
Werkt voor ons ook iedere keer. Als we hier met zn tweeën chagrijnig rondlopen komen we meestal al snel tot de conclusie dat het alweer net iets te lang geleden is :)
Hoelang is net iets te lang bij jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven