pijn na seks

20-10-2018 14:07 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,
2 dagen geleden heb ik voor de 1e keer seks gehad, ook voor hem was het de eerste keer. de condoom paste niet dus hebben zonder condoom gedaan, ik weet nooit precies wanneer ovulatie bij mij is, maar ga ervan uit gewoon dag 14. dat was gisteren dus had gisterenochtend de morning afterpil geslikt.
na de seks had ik heel veel pijn is mijn buik en dat is vandaag nogsteeds... ook plassen doet sinds vandaag pijn en komen enkele druppeltjes uit en 2 minuten later moet ik weer plassen...
ook ben ik soms beetje duizelig en lichte bloedverlies, een vriendin van mij had dit ook na de morning afterpil
ik heb ondertussen heel internet afgezocht. weet iemand wat ik kan doen nu en de volgende keer om dit te voorkomen?
Nooit meer seks hebben zonder anticonceptie.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer een condoom en aan de pil. Ik heb je geloept en lees dat je erg bezig bent geweest met je 1e keer. Daarom snap ik niet dat je geen anticonceptie hebt gebruikt.
Verder klinkt het als een beginnende blaasontsteking.
Blijf veel drinken en hou je klachten goed in de gaten.
Het condoom paste niet? :-D :-D
Altijd even gaan plassen na de seks, ivm blaasontsteking.
En inderdaad wel gewoon een condoom gebruiken. Als ze echt niet passen moeten jullie tegen volgende keer grotere voorzien.
anoniem_377381 wijzigde dit bericht op 20-10-2018 14:24
4.32% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Linalijntje schreef:
20-10-2018 14:07
weet iemand wat ik kan doen nu en de volgende keer om dit te voorkomen?
voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
20-10-2018 14:20
Het condoom paste niet? :-D :-D
Vind ik ook een interessante... 🤔
Alle reacties Link kopieren
En je hebt vermoedelijk blaasontsteking, wat zeker bij jonge vrouwen heel vaak voorkomt. Dus als de klachten aanblijven, maandagochtend meteen met een potje urine naar de huisarts.
Als je koorts krijgt vandaag of morgen, naar de huisartsenpost
Alle reacties Link kopieren
In je vorige topic was het voor de jongen waar je mee ging vrijen niet de eerste keer, is het uiteindelijk een andere jongen geworden? Want zo niet, dan loop je dus ook kans op een soa omdat je het onveilig hebt gedaan
Alle reacties Link kopieren
Dus je gaat bewust zonder voorbehoedsmiddelen verder 'want ik kan de MA pil' nemen? Heel dom.

Maandag naar de huisarts. Je urine meenemen. Een SOA test en de pil regelen. En vriendje gaat maar eens goed oefenen met een condoom. Want ja, ook dat blijven gebruiken tot ook hij negatief getest is op SOA's.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Linalijntje schreef:
20-10-2018 14:07
hoi allemaal,
2 dagen geleden heb ik voor de 1e keer seks gehad, ook voor hem was het de eerste keer. de condoom paste niet dus hebben zonder condoom gedaan, ik weet nooit precies wanneer ovulatie bij mij is, maar ga ervan uit gewoon dag 14. dat was gisteren dus had gisterenochtend de morning afterpil geslikt.
na de seks had ik heel veel pijn is mijn buik en dat is vandaag nogsteeds... ook plassen doet sinds vandaag pijn en komen enkele druppeltjes uit en 2 minuten later moet ik weer plassen...
ook ben ik soms beetje duizelig en lichte bloedverlies, een vriendin van mij had dit ook na de morning afterpil
ik heb ondertussen heel internet afgezocht. weet iemand wat ik kan doen nu en de volgende keer om dit te voorkomen?
Gepaste condooms kopen!
...
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom heb je seks terwijl je geen voorbehoedsmiddelen gebruikt?
Ik vind dit eigenlijk wel dom. Los van het feit dat er een kans is op een zwangerschap kan je ook een SOA oplopen
Iblis schreef:
20-10-2018 14:54
Gepaste condooms kopen!
Durex XL of MySize60 bijvoorbeeld. Zorg dat je ze ook effectief bijhebt wanneer er kans is dat je seks hebt. Was het geen excuus van hem om het zonder condoom te doen?
Alle reacties Link kopieren
Als je geen rekening houdt met de gevolgen van seks hebben, moet je ook geen seks hebben. Een morning after pil is een laatste redmiddel, geen anticonceptie.
Voor iedere maat penis zijn wel condooms te vinden, dus ga daar (samen) naar op zoek voordat je sekspartner dit nog een keer van plan is.
Ik zou je ook aanraden om naar de huisarts te gaan voor een anticonceptiepil voor extra veiligheid. Een condoom kan altijd scheuren of afglijden of wat dan ook.

Blijf veel drinken omdat je kans zou kunnen hebben op een blaasontsteking.
Het condoom paste niet dus dan doe je het maar zonder? Goed bezig, joh. :thumbsup:
Charles_Gentle28 schreef:
20-10-2018 15:14
Durex XL of MySize60 bijvoorbeeld. Zorg dat je ze ook effectief bijhebt wanneer er kans is dat je seks hebt. Was het geen excuus van hem om het zonder condoom te doen?

Misschien was de piemel te klein ( en te slapjes) en gleed hij er zo af elke keer. Heel veel mannen hebbben helemaal geen grote.
Alle reacties Link kopieren
Nooit meer zonder voorbehoedsmiddelen seks hebben! Verdorie toch!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
20-10-2018 19:00
Nooit meer zonder voorbehoedsmiddelen seks hebben! Verdorie toch!
Wel lastig als ze kinderen wil :proud:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
20-10-2018 19:04
Wel lastig als ze kinderen wil :proud:
Nou, dan kan ze nog altijd de pil nemen. Ze schrijft op Viva. :hihi:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Iblis schreef:
20-10-2018 14:54
Gepaste condooms kopen!
Gadver, ik zou passende kopen :proud:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Als de condoom niet paste, snap ik wel dat je nu pijn hebt..
Lucifer2018 schreef:
20-10-2018 18:31
Misschien was de piemel te klein ( en te slapjes) en gleed hij er zo af elke keer. Heel veel mannen hebbben helemaal geen grote.
Inderdaad, goed gezien! Dacht even aan een persoonlijke situatie waarin een standaardcondoom nooit past.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
20-10-2018 23:59
Als de condoom niet paste, snap ik wel dat je nu pijn hebt..
Dit dus....
Alle reacties Link kopieren
Was het niet zo dat een map een ovulatie voorkomt?

Als je hem dus net na je eisprong neemt kun je zwanger zijn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven