Eerste keer

21-10-2018 20:29 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Dit weekend ging ik voor het eerst bij de jongen slapen waar ik al een tijd mee date. We zijn "nog" niet officieel een stel maar (voor mijn gevoel) ging het wel die kant op.

Goed ik bleef dus bij hem slapen, en van het een kwam het ander en toen hebben we het samen voor het eerst gedaan. (het was voor ons beide de eerste keer). Voor mij was het niet heel bijzonder maar ik vond het wel fijn dat het met hem was zeg maar.

Maar goed het deel waar ik dus mee zit, ik weer naar huis en sindsdien hebben we elkaar niet meer gesproken, ik heb nog wel een kort berichtje gestuurd maar geen reactie. Nu weet ik niet zo goed hoe ik me moet voelen, ik voel me er rot over.

Misschien wilde hij toch niet, of gebruikte hij mij voor dit. Ik weet ook niet of ik nog iets moet zeggen, of hem de tijd moet geven.

Iemand ervaring of tips...
Alle reacties Link kopieren
Je zegt 'dit weekend', maar het is nog dit weekend. Hoelang is het geleden? Hoe oud zijn jullie en hoe lang ken je hem?

Natuurlijk niet leuk als iemand niet meteen dolenthousiast appt, maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen.
Wat vervelend voor je meid. Ik zeg niet dat hij zo is, want misschien is hij er nog ondersteboven van, maar je hoort wel vaker dat een jongen na de seks aan “ghosting” doet. Ik zou het oprecht heel jammer voor je vinden als jouw eerste ervaring zo eindigt. Wacht nog even af, maar niet te lang hoor.
Alle reacties Link kopieren
Loes10 schreef:
21-10-2018 21:09
Je zegt 'dit weekend', maar het is nog dit weekend. Hoelang is het geleden? Hoe oud zijn jullie en hoe lang ken je hem?

Natuurlijk niet leuk als iemand niet meteen dolenthousiast appt, maar het hoeft natuurlijk niets te betekenen.
Het was afgelopen vrijdag, we kennen elkaar zo'n 7 maanden en zijn beide 21
Alle reacties Link kopieren
Hmmm. Waardeloos. Ik snap dat je hiermee zit.
Het is wel raar hoor... ook de eerste keer voor hem. En dan niets meer laten horen? Kan er iets aan de hand zijn? Dat hij zich schaamt of zo?
Alle reacties Link kopieren
En weet je... waarom wachten? Vraag het hem gewoon. Natuurlijk voel je je rot, kom op zeg. Het is jullie eerste keer, logisch. Dan mag je zeker wel om opheldering vragen.

Dat snapt iedereen. Zelfs hij, ook in het slechtste geval (maar dat kan ik me bijna niet voorstellen)
Alle reacties Link kopieren
Hmmm.. Hoe dan ook een erg irritante situatie, maar ik zou nog steeds niet meteen van het ergste uit gaan. Ik zou er nog een berichtje aan wagen denk ik.

Succes!!
Bel hem.
Alle reacties Link kopieren
nou snap het wel wat vreemd is na jullie eerste keer dat hij niet reageert....
Jij bent dus van vrijdag op zaterdag bij hem blijven slapen, hoe was zijn reactie na de eerste keer seks of voor je na huis ging ? Wanneer heb je hem geapp dan ?

Jullie gaan 7 maanden met elkaar om maar nog geen stel, wil jij dat wel maar hij niet ?
Alle reacties Link kopieren
WoepWoep schreef:
21-10-2018 21:58
nou snap het wel wat vreemd is na jullie eerste keer dat hij niet reageert....
Jij bent dus van vrijdag op zaterdag bij hem blijven slapen, hoe was zijn reactie na de eerste keer seks of voor je na huis ging ? Wanneer heb je hem geapp dan ?

Jullie gaan 7 maanden met elkaar om maar nog geen stel, wil jij dat wel maar hij niet ?
Na de eerste keer was het eigenlijk gewoon fijn en hebben we samen nog geknuffeld, dus ik dacht dat het wel goed zat. Ook de volgende ochtend hebben we het nog gewoon fijn gehad samen. 1 kus toen ik op de trein stapte en verder niks meer gehoord.

Ik heb hem vanmorgen een berichtje gestuurd en nu net of er iets is. Maar ik wil hem ook niet opjagen ofzo. Dat heeft hij bij mij ook niet gedaan toen ik het rustig aan wilde doen. Altijd gerespecteerd alleen ben ik altijd duidelijk naar hem toegeweest daarover
Alle reacties Link kopieren
Bellen!

Joehoe.... je kent hem al 7 maanden. Je bent bij hem blijven slapen. Dan kan een belletje best hoor.
Das niet echt opjagen lijkt mij.
Alle reacties Link kopieren
To je wilt hem niet opjagen als hij het rustig aan wilt doen maar had hij dat aangegeven dan, rustig aan te willen doen ?
Hoe was jullie contact hiervoor, reageerde hij dan soms ook een dag niet op jou app ?
Alle reacties Link kopieren
WoepWoep schreef:
21-10-2018 22:50
To je wilt hem niet opjagen als hij het rustig aan wilt doen maar had hij dat aangegeven dan, rustig aan te willen doen ?
Hoe was jullie contact hiervoor, reageerde hij dan soms ook een dag niet op jou app ?
Nee hij heeft dus niks aangegeven.. contact hiervoor was gewoon prima, soms dagelijks en soms gewoon niet.
Maar op dit moment helemaal geen reactie dus ik denk dat het duidelijk is...
Alle reacties Link kopieren
Rosie_97 schreef:
22-10-2018 10:52
Nee hij heeft dus niks aangegeven.. contact hiervoor was gewoon prima, soms dagelijks en soms gewoon niet.
Maar op dit moment helemaal geen reactie dus ik denk dat het duidelijk is...
Nou Rosie, als dat waar is dan vind ik dat oprecht heel rottig voor jou. En om te voorkomen dat je een kater aan je eerste keer gaat overhouden: meld hem dat ook.
Dat je dit een waardeloze manier vindt van met iemand om gaan. Respectloos. Want dat is het: bigtime.
Alle reacties Link kopieren
Is er iets? Is zo’n beetje het foutste wat je kunt appen. Dat leest namelijk als Er komt geheid gezeur.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
22-10-2018 11:23
Is er iets? Is zo’n beetje het foutste wat je kunt appen. Dat leest namelijk als Er komt geheid gezeur.
Wat zou jij appen Vanzai? In dit geval?
Alle reacties Link kopieren
Solanger schreef:
22-10-2018 11:25
Wat zou jij appen Vanzai? In dit geval?
Niks. Ik zou in- en uitademenen. En dat dan blijven doen. En even bellen vanavond (of wanneer hij vrij is iig) Hee lieverd ik vond het heel bijzonder afgelopen weekend

Bellen, niet appen. Maar goed, dat Is er iets? heeft de toon helaas al gezet.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
22-10-2018 11:40
Niks. Ik zou in- en uitademenen. En dat dan blijven doen. En even bellen vanavond (of wanneer hij vrij is iig) Hee lieverd ik vond het heel bijzonder afgelopen weekend

Bellen, niet appen. Maar goed, dat Is er iets? heeft de toon helaas al gezet.

Eens. Hoewel ik zelf ook een pesthekel aan bellen heb. Maar in dit geval zit er weinig anders op wil je jezelf nog serieus kunnen nemen op termijn.
Alle reacties Link kopieren
Dit komt natuurlijk wel heel raar over hè als hij nu nog niet op je gereageerd heeft!
Dus van vrijdag op zaterdag blijven slapen en daarna heb je de trein gepakt, zaterdag verder niets gehoord en zondag heb je op de ochtend en de avond hem geapp en hij reageert niet, nu nog steeds niet to ??
Alle reacties Link kopieren
WoepWoep schreef:
22-10-2018 18:34
Dit komt natuurlijk wel heel raar over hè als hij nu nog niet op je gereageerd heeft!
Dus van vrijdag op zaterdag blijven slapen en daarna heb je de trein gepakt, zaterdag verder niets gehoord en zondag heb je op de ochtend en de avond hem geapp en hij reageert niet, nu nog steeds niet to ??
Klopt, nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor je rosie!
Ik hoop niet dat hij je heeft gebruikt...
Wat voor persoon is hij dan, je gaat 7 maanden met hem om maar geen relatie, hoe praatte hij over jullie ? Wilde hij wel of geen relatie en wilde hij je graag zien en dacht je hij het echt meende of zou het kunnen dat hij echt alleen hierop uit was ?
Je zegt dat de seks niet bijzonder was, dacht hij niet aan jou of wat bedoel je daarmee.
Is er iets gebeurd waar hij zicht voor kan schamen of denk je dat niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven