Met hoeveel verschillende mensen heb jij seks gehad tot nu?

07-11-2018 23:03 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weereens niets te doen en dan dwaal ik vaak af met gedachten en ideëen. Zelf heb ik twee vaste relaties gehad van 2 en 2.5 jaar. Mijn eerste vriendje toen ik 15 was. 2 jaar. En een toen ik 19 was. 2.5 jaar. Dus dat zijn er alvast twee. Dan tel ik alle ONS en losse relaties/scharrels/lnipperlicht-relaties/vaste clubmaatjes. En kom uit op totaal 27 mannen (waarvan 5 scharrels). 6 vrouwen. Personen met wie ik seks heb gehad tijdens mijn werk als prostituee tel ik niet mee. Dat kan ook haast niet. Ik ben nu ergens achter in de twintig.

Ik hoorde een collega (heb een deskjob) dat vrouwen echt sloeries Ijn. En elke vrouw wel 300 mannen verslindt in haar leven. Ik kom daar lang niet aan en ben best.. Promiscue (of hoe je dat ook schrijft).

Jullie M/V?
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Jouw aantal gedeeld door 7 en afronden naar boven :angel:
Alle reacties Link kopieren
:facepalm:
Beter een half motto....
7352780391
Alle reacties Link kopieren
5. Ben 22 jaar.

300 mannen? Vraag me af of dat een betrouwbare bron is...
67 mannen, 23 vrouwen en een kip want je weet wat ze zeggen “erotisch is met een veertje en kinky is met de hele kip.” :hihi:
Je weet wat promiscue betekent? Want dat zou betekenen dat je het met iedereen doet en dat doe je blijkbaar ook.
:facepalm: Had het verkeerd gelezen.
Gatekeeper* schreef:
07-11-2018 23:22
67 mannen, 23 vrouwen en een kip want je weet wat ze zeggen “erotisch is met een veertje en kinky is met de hele kip.” :hihi:
:rofl:

Die had ik nog nooit gehoord!
Alle reacties Link kopieren
Meeh, rond de 10. En ik ben midden 20. En als het goed is/gaat komt daar niks meer bij... (houd niet zo van delen & wel van mijn partner. :hug: )
Alle reacties Link kopieren
Zeikmatras schreef:
07-11-2018 23:31
Meeh, rond de 10. En ik ben midden 20. En als het goed is/gaat komt daar niks meer bij... (houd niet zo van delen & wel van mijn partner. :hug: )
Cute! Leuke gebruikersnaam ook
Alle reacties Link kopieren
Heb het trouwens even opgezocht, het gemiddelde voor een vrouw is 7 en voor een man 14....

Nowhere near 300 lol...
Alle reacties Link kopieren
Ik zit op 7. Tenzij ik verkracht word door +/- 290 man ga ik niet op 300 komen. Zelfs twintig zie ik niet gebeuren.
Elenadem schreef:
07-11-2018 23:33
Heb het trouwens even opgezocht, het gemiddelde voor een vrouw is 7 en voor een man 14....
Doen die 7 mannen het dan met elkaar? Hoe komen mannen anders aan 14? Of liegen ze het bij elkaar?
nachtvlinder1977 schreef:
07-11-2018 23:36
Doen die 7 mannen het dan met elkaar? Hoe komen mannen anders aan 14? Of liegen ze het bij elkaar?
Je weet toch hoe het bereken van gemiddelden gaat?
Alle reacties Link kopieren
https://www.gewoonvoorhem.nl/ideale-gem ... dpartners/

300 :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Spemke schreef:
07-11-2018 23:03
(heb een deskjob)
(Heb een blowjob)
Alle reacties Link kopieren
De helft van een vierde en daar weer een kwart van ;-)
Je laatste alinea komt over alsof je eigenlijk een man bent. Op zoek naar spannende verhalen. Waarom zou je anders interesse hebben hierin? Wat kan het je schelen wat een ander wegwipt?
Nemaìn’ schreef:
07-11-2018 23:37
Je weet toch hoe het bereken van gemiddelden gaat?
:rofl: Sorry hoor, ik heb een zeer blonde avond geloof ik.
nachtvlinder1977 schreef:
07-11-2018 23:52
:rofl: Sorry hoor, ik heb een zeer blonde avond geloof ik.
Het is je vergeven :D

Ik zit me steeds af te vragen met wat je dan nog meer seks gehad moet hebben, naast mensen.
Nemaìn’ schreef:
07-11-2018 23:53
Het is je vergeven :D

Ik zit me steeds af te vragen met wat je dan nog meer seks gehad moet hebben, naast mensen.
Hopelijk dan toch met elkaar of een sekspop ofzo... Verder wil ik er niet aan denken :nope:
Elenadem schreef:
07-11-2018 23:33
Heb het trouwens even opgezocht, het gemiddelde voor een vrouw is 7 en voor een man 14
Per jaar?
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 08-11-2018 00:18
7.82% gewijzigd
kindrebel schreef:
08-11-2018 00:16
Per jaar?
Ik denk per leven o_o
Nemaìn’ schreef:
08-11-2018 00:17
Ik denk per leven o_o
:biggrin:

Ik zou het aantal niet weten. Ben de tel ergens kwijt geraakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven