Fijne relatie! Behalve op seksueel vlak...

10-11-2018 23:42 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378700 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:37
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hij is niet zo lief.. je zou er spontaan van opdrogen ...
Dus hij heeft er problemen mee en jij moet het oplossen? Wat een ei...
Alle reacties Link kopieren
Je vriend is een weggewaaid dakraam. Ik lees helemaal niets liefs aan hem. Hij vindt dat je een kronkel in je hoofd hebt???
En dat je hem altijd ter wille moet zijn, terwijl hij niets aan voorspel vindt?
Juk
Een zebra is geen paard met strepen
Waarom zien mensen praten over kinderen toch als bewijs van een goede stabiele relatie, in plaats van het gedrag van hun partner?
Je relatie zit helemaal niet goed en jullie hebben beiden nog te veel problemen om nog maar aan kinderen te denken.. zowel individueel als samen
Alle reacties Link kopieren
Geloof hem.

Hij vindt dat jij een kronkel hebt.
Hij vindt dat jij het probleem moet oplossen.
Hij vindt zijn best doen om het voor jou leuk te maken saai.
Hij vindt dat hij een goede reden heeft om vreemd te gaan en meldt die alvast.
Hij vindt het idee dat hij van een buitenstaander ongelijk zou kunnen krijgen genoeg reden om geen hulp te vragen.

Topvent. Fijne relatie. Goed plan om aan kinderen te beginnen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_378700 wijzigde dit bericht op 22-07-2019 13:38
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Puur uit verlegenheid zou ik mijn vriend al nooit opwachten in een pakje of iets uit mezelf.. Denk dat er wel meer vrouwen die niet spontaan dingen doen op seksueel gebied.

Maar hij moet ook begrip hebben waarom dat jij er moeite mee had seksueel misbruik is niet niks.

Ergens is hij wel eerlijk over het feit dat hij het mist en dus op die manier zegt dat hij niet weet of hij je trouw kan blijven. Maar dat wil niet zeggen dat jij maar moet doen wat hij wil.. Hij zou jou ook op je gemak kunnen stellen door je wel het voorspel te geven...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen? Hem keihard buiten schoppen. Wat een ongelooflijk eikel. Dat je dat zelf niet ziet.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
11-11-2018 00:20
Geloof hem.

Hij vindt dat jij een kronkel hebt.
Hij vindt dat jij het probleem moet oplossen.
Hij vindt zijn best doen om het voor jou leuk te maken saai.
Hij vindt dat hij een goede reden heeft om vreemd te gaan en meldt die alvast.
Hij vindt het idee dat hij van een buitenstaander ongelijk zou kunnen krijgen genoeg reden om geen hulp te vragen.

Topvent. Fijne relatie. Goed plan om aan kinderen te beginnen.
Dit. Geloof hem.
Alle reacties Link kopieren
En met ADHD heeft dit helemaal niets te maken, hij heeft gewoon een kutkarakter.
Afbeelding
Breng dat weggewaaid dakraam in 's hemelsnaam zo snel mogelijk naar een afval-containerpark.

En zet er vooral geen kind mee op de wereld, want dan hang je er minstens 18 jaar aan vast.

En gaat meneer waarschijnlijk na een tijd vreemd omdat hij "thuis niet vindt wat ie zoekt". (En ben jij dan in zijn ogen nog de boosdoener, want "je geeft niet wat hij vraagt".)


Ga alsjeblief op zoek naar een partner met wie het beter matcht en oog heeft voor jullie allebei. Op alle vlakken.
Bonsa schreef:
11-11-2018 00:23


Wat zouden jullie doen? Relatietherapie? Of naar een seksuoloog?
wat dacht je van een persoonlijk bezoek aan een psychiater?
Alle reacties Link kopieren
Lees je eigen verhaal eens terug jij hebt met een heftig trauma te maken gehad je hebt te maken met een egocentrische eikel... Zou hier zo van opdrogen en lekker single verder gaan er bestaan leukere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Uit dat wat je schrijft, lees ik niets dat ik bij een liefdevolle relatie vind passen.
Ik vind de opmerking dat jij een ‘kronkel’ in je hoofd zou hebben, heel erg ongepast en kwetsend.
Verder klaagt hij ook en geeft zelfs aan vreemd te zullen gaan.

Word je hier nou echt gelukkig van? Kies een ander pad. Dit is geen liefde.
Alle reacties Link kopieren
Bonsa schreef:
10-11-2018 23:42

Ik heb al vaker voorgesteld om samen eens in therapie te gaan om te kijken of we wat beter op een lijn kunnen komen, maar dat lijkt hem (nog) niks, want hij is bang dat de therapeut hem geen gelijk gaat geven. (Waarom zou je dat denken?)

Waarom hij dat denkt? Omdat hij zelf donders goed weet dat hij fout bezig is en niet wil dat jij dat ook door krijgt.
Ik ben het eens met de bovenstaande reacties, zoek een leuker exemplaar, deze is mislukt.... in een leuke relatie hou je namelijk rekening met elkaar, ook op seksueel vlak, in plaats van je zin door te drammen en te dreigen met vreemdgaan als je je zin niet krijgt!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
In wat je vriend van je verwacht heb ik over het algemeen ook nul zin. En zonder voorspel kom ik uberhaupt niet op gang. En dan heb ik niet eens een seksueel trauma! Wat ben ik blij dat ik een vent heb die dat gewoon accepteert, terwijl hij het ook best graag anders zou zien. Net zoals ik van hem eigenschappen accepteer die ik stiekem liever anders zou zien, maar die ik toch ook niet kan veranderen. Iets met geven en nemen.

Jouw relatie klinkt niet echt fijn eigenlijk. Ben bang dat relatietherapie niet gaat helpen, maar als hij dat al niet eens voor je over heeft zou ik heel hard wegrennen.
Alle reacties Link kopieren
Het doet er niet zoveel toe of je vrienden eikel is, of jij een kronkel in je hoofd hebt. Het doet er niet eens zo heel veel toe dat jullie sexuele slecht matchen. Maar het feit dat jij probeert iets op te lossen, terwijl hij probeert schuld toe te wijzen, is echt een alarmsignaal dat met sex niets, en met je relatie alles te maken heeft. Als jullie zo gek op elkaar zijn als je beweert, dan zullen jullie samen op zoek moeten naar oplossingen. Zijn rol nu is echt killing voor jullie relatie. Niet zijn sexuele wensen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
ouwewijsneus schreef:
11-11-2018 00:54
wat dacht je van een persoonlijk bezoek aan een psychiater?

Dit. Ga alsjeblieft werken aan je minderwaardigheidsgevoel om in te zien dat je deze klootzak de deur uit moet schoppen en je het waard bent om een goede vent te vinden die rekening houdt met jouw gevoelens en wensen.

En neem GEEN kind van dit exemplaar!
REDHOTHEAD schreef:
11-11-2018 00:29
En met ADHD heeft dit helemaal niets te maken, hij heeft gewoon een kutkarakter.
+1
Mintel88 schreef:
11-11-2018 02:37
Uit dat wat je schrijft, lees ik niets dat ik bij een liefdevolle relatie vind passen.
Ik vind de opmerking dat jij een ‘kronkel’ in je hoofd zou hebben, heel erg ongepast en kwetsend.
Verder klaagt hij ook en geeft zelfs aan vreemd te zullen gaan.

Word je hier nou echt gelukkig van? Kies een ander pad. Dit is geen liefde.
Niets aan toe te voegen!
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
11-11-2018 05:52
Niets aan toe te voegen!
En dat toch toegevoegd!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Goedemorgen Jolly

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven