Hoe actief zijn jullie in bed?

12-11-2018 18:43 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag forummers!

Naar aanleiding van een stukje uit de nieuwe show van Peter Pannekoek dat uitgezonden werd in DWDD deze vraag. Volgens Peter Pannekoek zijn de meeste vrouwen zeesterren in bed! Oftewel, volgens Peter liggen we er maar wat laveloos bij terwijl onze mannen geacht worden te zweten. Hij vindt ons te passief. Herkennen jullie je hier in? Ik absoluut niet eigenlijk en ben heel benieuwd naar hoe jullie dit ervaren.

Ervaringen van mannen uiteraard ook van harte welkom!
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap heel lekker in bed.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Als ik met Peter Pannenkoek in bed belandde zou ik me ook zo rustig mogelijk houden. Zodat ik veel tijd heb om over anderen te fantaseren
Alle reacties Link kopieren
Ik hou van zeesterren, vooral gedroogd.
ik geef mn bek ook maar een douw
lilalinda schreef:
12-11-2018 18:44
Als ik met Peter Pannenkoek in bed belandde zou ik me ook zo rustig mogelijk houden. Zodat ik veel tijd heb om over anderen te fantaseren
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is dat die van me-too, me-moe? Ik heb me helemaal kapot gelachen!
.
Alle reacties Link kopieren
Absoluut. Bij mij zie je het verschil niet of ik seks heb of slaap.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
12-11-2018 18:44
Als ik met Peter Pannenkoek in bed belandde zou ik me ook zo rustig mogelijk houden. Zodat ik veel tijd heb om over anderen te fantaseren
Ik zou met die Pannekoek ook heel rustig zijn en hopen dat het snel voorbij is.
Alle reacties Link kopieren
Met die Peter in mijn slaapkamer zou ik ook doen alsof ik dood was hoor. Dus ik snap het wel, al die zeesterren in zijn leven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik denk dat het inderdaad aan hem ligt.
Wauw, dat hij alle vrouwen gehad heeft. Hij heeft wrs een kleintje, want ik kan me hem niet herinneren ;)
lilalinda schreef:
12-11-2018 18:44
Als ik met Peter Pannenkoek in bed belandde zou ik me ook zo rustig mogelijk houden. Zodat ik veel tijd heb om over anderen te fantaseren
Zo nou :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens een zeester in bed gehad. Meestal bleef het dan ook bij één keer.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
oudebaas schreef:
12-11-2018 19:43
Ik heb wel eens een zeester in bed gehad. Meestal bleef het dan ook bij één keer.
Peter, ben jij het?? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
Zo inactief zijn zeesterren niet.
Afbeelding
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Bij missionaris standje beweeg ik niet mee want dan raken we niet in hetzelfde ritme😂 dan liggen samen in een deuk ipv te seksen.
Dus ik aai dan gewoon wat ;)
Ik ben geen zeester, maar een klimaapje :-D
Alle reacties Link kopieren
TO, had je al ontdekt dat P. Pannekoek professioneel grappenmaker is? (niet ieders smaak natuurlijk) Dus dattie z'n brood verdient met allerlei onzin te verkopen?
't is maar een weetje.
I GOT A GIRL THAT KEEPS ME WAITING
Alle reacties Link kopieren
Haha heerlijke reacties!

Bedankt voor het vermaak :)

Ja Robland, daar ben ik mij van bewust. Maar hij stond wel heel erg achter zijn, zoals jij het noemt, verkochte onzin in DWDD. En ik heb inderdaad, net als meer mensen hier, het vermoeden dat het meer aan de skills of de persoonlijkheid van dhr Pannekoek ligt dan aan zijn bedpartners. Daarom vroeg ik mij af hoe het Viva forum dit ziet. Ben benieuwd of er meer mannen zijn die er zo over denken.

Misschien moet ik eens polsen op het Fok forum! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ach ja,, die Pannekoek.
Geef de vrouwen maar weer de schuld. Die arme mannen. T'is natuurlijk ook best vermoeiend voor ze.. die 2 minuten inspanning! :facepalm:
Wij als een zeester?
Welnee, wij liggen slechts even op te warmen om daarna vol gas te rampetampen :whip:
.. 'maareh.. oh?.. je bent al klaar?.. ja?.. okay, jij ook welterusten" :proud:
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 22:01
Ach ja,, die Pannekoek.
Geef de vrouwen maar weer de schuld. Die arme mannen. T'is natuurlijk ook best vermoeiend voor ze.. die 2 minuten inspanning! :facepalm:
Wij als een zeester?
Welnee, wij liggen slechts even op te warmen om daarna vol gas te rampetampen :whip:
.. 'maareh.. oh?.. je bent al klaar?.. ja?.. okay, jij ook welterusten" :proud:
Oh ja die ken ik ook.
Kwam je een beetje in beweging en dan gelijk klaar en nergens meer toe in staat. Bij sommige mannen moet je gewoon zo rustig mogelijk blijven, dan heb je er zelf nog wat langer plezier van.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
12-11-2018 22:16
Oh ja die ken ik ook.
Kwam je een beetje in beweging en dan gelijk klaar en nergens meer toe in staat. Bij sommige mannen moet je gewoon zo rustig mogelijk blijven, dan heb je er zelf nog wat langer plezier van.
Haha! precies!
Niet te veel bewegen, dat versneld het proces alleen maar meer! ;)
Tjonge, jonge.. en wij vrouwen doen te weinig in bed he'?!
Alsof die kerels net zoveel voorwerk hebben en zich eerst staan te douchen, poetsen, scheren, scrubben, smeren en parfumeren voor een 'two minute show?!' :-D
Euhhhh.. geldt gelukkig niet voor alle mannen hoor!
Dan zou ik de liefde bij de Dames gaan zoeken denk ik ;-)
Alle reacties Link kopieren
Absoluut niet eens met de stelling. Over het algemeen heb ik gewoon positieve ervaringen met de Nederlandse vrouw. Het was meestal wel een samenspel. En zeer actief. Je moet natuurlijk niet er een opgraven of of aanschaffen op de afdeling lang coma-patiënten.
Het-groepje schreef:
12-11-2018 22:16
Bij sommige mannen moet je gewoon zo rustig mogelijk blijven, dan heb je er zelf nog wat langer plezier van.
Spijtig! Het is net fijn wanneer de vrouw sensueel mee beweegt op hetzelfde ritme. Al kan dat wel even zoeken zijn tot je synchroon loopt of als het tempo hard toeneemt. Als man komt het er dan op neer om je lichaam te controleren en het orgasme te timen zodat seks niet na 10 min over is.
Alle reacties Link kopieren
Als ik ex vriendjes en andere mannen in mijn omgeving moet geloven is het toch wel waar... maar goed.. ik was er (gelukkig) niet bij.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven