Wel zin in anderen, maar weinig in eigen partner

12-11-2018 21:05 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik en mijn man hebben nu 7 jaar een relatie. Onze relatie is goed. We houden van elkaar en hebben regelmatig seks. Echter is er het probleem dat ik maar moeilijk opgewonden kan raken van mijn man. Ik moet echt rond mijn eisprong zitten eer ik een beetje opwinding kan krijgen. (Danku voor de koperspiraal want bij hormonen anticonceptie was mn libido in permanente winterslaap).

Het is niet dat ik hem onaantrekkelijk vind of hem niet meer wil, maar het is meer dat het bekende niet meer opwindend is ofzo.

Aan de andere kant heb ik dan met sommige mannen juist wel die opwinding. Mannen die dus niet mijn partner zijn. Als ik dan soms in mn fantasie wereld (of droom wereld) terecht kom dan heb ik zin om iemands kleren van zn lijf te rukken en hem helemaal suf te neuken. Sorry voor de grove woorden, maar zo is het nu eenmaal. En dit is niet een specifiek man ofzo. Dit kan ik bij verschillende mannen hebben zonder hier verder gevoelens bij te hebben. Ik heb dan ook altijd heel erg van seks gehouden. Maar nu is het weinig bijzonders meer.

Hoe is dit bij jullie? En wat betreft de tips om het weer wat op te warmen in de slaapkamer, ik heb vanalles al geprobeerd. Ik ben alleen echt benieuwd hoe dit bij andere vrouwen en/of mannen is. Brand los!
Alle reacties Link kopieren
Kom eens in je fantasiewereld en ruk dan je eigen man de kleren van het lijf?
Kijk, bij een andere man is na 2 jaar de spanning er ook wel af hoor.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Open relatie een optie? Het is zonde om zo door te gaan vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ga met je man naar een swingavond
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je dat niet meer lang vol gaat houden. Geen zin hebben in je vriend kan ook onderliggende redenen hebben.

Aan een ex had ik ook geen zin meer maar dat kwam omdat het meer als een broertje voelde en dus eerder vies dan geil. Ik had ook zoveel ergernis in me de relatie liep al slecht, de liefde was weg.
Alle reacties Link kopieren
Ah! De Seven-year-itch!
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Probeer nieuwe dingen met je man in bed of boek ns een hotelkamer voor seks, iets wat je normaal niet zou doen
Alle reacties Link kopieren
inderdaad ... probeer nieuwe dingen ,zo hou je de spanning erin!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er in ieder geval NU iets mee gaan doen, want anders gaat het de komende jaren een groot probleem worden. Stel je eens voor dat je dit nog 40 of 50 jaar hebt…?
Ga er mee aan de slag! Hoe? De oplossing is voor iedereen anders, die moet je zelf maken.
Probeer es een parenclub samen......
Herkenbaar.
Zou je ook echt met een andere man naar bed willen? Want dan is de hier genoemde optie van swingen of parenclub misschien wel wat.
Ik ben 10 jaar samen met man en denk dat dan sowieso allemaal wat minder opwindt. Aan een ander (samen of alleen/vreemdgaan) moet ik echter ook niet denken...
Jij wel?
anoniem_6378f09eaf57e wijzigde dit bericht op 13-11-2018 11:05
Reden: Te snel verzonden
41.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik had precies hetzelfde als jij en dat is nu uit. Ik heb nu wel iemand die ik als ik aan hem denk helemaal suf wil neuken. Maar geen tips dus. Succes, het is niet eenvoudig..
Als je geen zin hebt in je eigen partner, kun je beter uit elkaar gaan natuurlijk.
Neemt hij ook initiatief om nieuwe dingen uit te proberen in bed? Want als jij steeds diegene moet zijn om de passie aan te wakkeren, is het normaal dat je heimelijk verlangt naar een alfa man die je begeert en wild kan neuken tot je sterretjes ziet.
Alle reacties Link kopieren
Begrijpelijk. Elke dag zuurkool is ook zo lekker niet. Niet dat ik je man wil reduceren tot zuurkool maar als laten we zeggen "het gerecht seks" eenvoudig is en er verder geen verfijnde, hogere beleving aan te pas komt, dan kunnen jullie na het eten alleen denken "dat was dus de zuurkool weer" en dat was het dan.

Ik denk dat je moet gaan voor een nieuwe, meer spirituele beleving van seks. Voordeel is dat je dan niet telkens een nieuwe man hoeft te nemen om wat verschil mee te maken.
https://www.google.com/search?q=spiritu ... g+van+seks
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven