Ik wil sex met andere mannen

15-11-2018 09:01 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii ik ben 32 en zit 6 jaar in een relatie met een hele leuke man.

Alleen zit hij me de laatste tijd nogal te kleineren.
Opmerkingen dat ik mannelijke trekjes heb😂 of dat ik lompe kleding aan heb.
Terwijl ik echt super vrouwelijk ben en genoeg aandacht krijg van buitenaf. Ik krijg ook vaak complimentjes op school van mijn kinderen van moeders. En ik weet dat mijn vriendinnen eerlijk zijn als ze zeggen dat t niet klopt wat hij zegt.

Aan mijn onzekerheid ligt het niet, want ik weet dat ik vrouwelijk ben, maar omdat mijn vriend zo verlagend doet krijg ik geen zin meer om met hem naar bed te gaan. Ik voel me niet meer aangetrokken tot hem...
Omdat ik veel aandacht krijg van buitenaf en van hele mooie mannen krijg ik zin om sex te hebben met een ander. Ik hou van sex en als ik dat niet meer wil van me vriend, kan ik het dan ergens anders zoeken?

Bij een andere man zou ik lekker hoerig kunnen zijn maar bij hem voel ik een soort van schaamte om wat hij allemaal zegt. Ik voel me niet echt lekker meer, ook wel logisch denk ik.

Ik hou wel van hem, hele leuke jongen en heb dit gevoel ook verteld, en hij zegt dat tie het niet meende dit en dat, zelf dat hij sommige dingen niet eens heeft gezegd haha. Echt heel vaag.

Nou ja wat zou jij doen?
Misschien een keertje een One night stand kijken of het wat is.

Gr S.......
anoniem_378865 wijzigde dit bericht op 15-11-2018 10:32
2.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Je leeft maar één keer. Ik zou zeggen, gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Dumpen. Iemand die jou continu kleineert is helemaal geen leuke jongen.
Alle reacties Link kopieren
En iemand boven de 20 is geen jongen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Ja waarom niet.

Maar ik zou ook nadenken of je nog wel met je vriend wilt blijven.
Alle reacties Link kopieren
Een leuke man kleineert je niet, dus ik zou het uit maken met deze "leuke" man en een echte leuke man zoeken.
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Overleg het eens met je vriend(je), misschien wil hij ook wel seks met iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Aardbijenmetslagroom schreef:
15-11-2018 09:01
Hoiii ik ben 32 en zit 6 jaar in een relatie met een hele leuke man.

Alleen zit hij me de laatste tijd nogal te kleineren.
Opmerkingen dat ik mannelijke trekjes heb😂 of dat ik lompe kleding aan heb.
Terwijl ik echt super vrouwelijk ben en genoeg aandacht krijg van buitenaf. Ik krijg ook vaak complimentjes op school van mijn kinderen van moeders. En ik weet dat mijn vriendinnen eerlijk zijn als ze zeggen dat t niet klopt wat hij zegt.

Aan mijn onzekerheid ligt het niet, want ik weet dat ik vrouwelijk ben, maar omdat mijn vriend zo verlagend doet krijg ik geen zin meer om met hem naar bed te gaan. Ik voel me niet meer aangetrokken tot hem...
Omdat ik veel aandacht krijg van buitenaf en van hele mooie mannen krijg ik zin om sex te hebben met een ander. Ik hou van sex en als ik dat niet meer wil van me vriend, kan ik het dan ergens anders zoeken?

Bij een andere man zou ik lekker hoerig kunnen zijn maar bij hem voel ik een soort van schaamte om wat hij allemaal zegt. En voel ik me als vrouw gekleineerd.

Ik hou wel van hem, hele leuke jongen en heb dit gevoel ook verteld, en hij zegt dat tie het niet meende dit en dat, zelf dat hij sommige dingen niet eens heeft gezegd haha. Echt heel vaag.

Nou ja wat zou jij doen?
Misschien een keertje een One night stand kijken of het wat is.

Gr S.......
Alle reacties Link kopieren
Ik ben in de war. Is hij nou een hij of is ie een tie?
...
Alle reacties Link kopieren
Overleg het eens met je kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar een psycholoog gaan en vragen waarom ik bij iemand blijf die ervan geniet om mij te kleineren.
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
Alle reacties Link kopieren
Willem!!!!
je wordt gezocht!!!
Alle reacties Link kopieren
Ordinair hoor
Praten, al dan niet bij de ggd lijkt me raadzaam. Dit is zo unheimlich, brrr en dan die snak naar seksualiteit, brrr
Alle reacties Link kopieren
Ja joh, doen. Yolo!
ik geef mn bek ook maar een douw
En? Hoeveel pb'tjes van de geile vivamannen al in je mailbox?
Alle reacties Link kopieren
Nou Vivamannen, wie krijgt het eerst een reactie op zijn Peebeetje?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 16-11-2018 11:01
Reden: ongepast
98.86% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het is slechts jouw vriend, niet jouw man. Oftewel, dumpen die zak.

Daarna op zoek naar een leuke vriend.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je bent hier op juiste plek voor advies :idee:
Alle reacties Link kopieren
Wat een sneue OP.
die ik wilde bestaat al...
Rooss4.0 schreef:
15-11-2018 10:28
Ik ben in de war. Is hij nou een hij of is ie een tie?
Wat maakt dat nou uit. Zij wil ongecompliceerde seks. De rest van de informatie is dan sowieso overbodig toch?
Ongecompliceerde seks met een ander dan je partner willen wordt wel vaker gezien als een 'mannelijk trekje'. Dus misschien heeft ie wel een punt?
anoniem_216133 wijzigde dit bericht op 15-11-2018 18:43
75.06% gewijzigd
broekrok schreef:
15-11-2018 12:33
En? Hoeveel pb'tjes van de geile vivamannen al in je mailbox?
Aw kak! had ik een pb-tje moeten sturen?! Ik dacht ze komt wel naar mij toe zo woest aantrekkelijk als ik ben naast Willem.
oudebaas schreef:
15-11-2018 12:41
Nou Vivamannen, wie krijgt het eerst een reactie op zijn Peebeetje?
Ik zwem even langs de haak en hengel. Hier is een ouwe baas voor nodig.
Wat schrijf je raar. Als een hitsige puber...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven