Ik wil sex met andere mannen

15-11-2018 09:01 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii ik ben 32 en zit 6 jaar in een relatie met een hele leuke man.

Alleen zit hij me de laatste tijd nogal te kleineren.
Opmerkingen dat ik mannelijke trekjes heb😂 of dat ik lompe kleding aan heb.
Terwijl ik echt super vrouwelijk ben en genoeg aandacht krijg van buitenaf. Ik krijg ook vaak complimentjes op school van mijn kinderen van moeders. En ik weet dat mijn vriendinnen eerlijk zijn als ze zeggen dat t niet klopt wat hij zegt.

Aan mijn onzekerheid ligt het niet, want ik weet dat ik vrouwelijk ben, maar omdat mijn vriend zo verlagend doet krijg ik geen zin meer om met hem naar bed te gaan. Ik voel me niet meer aangetrokken tot hem...
Omdat ik veel aandacht krijg van buitenaf en van hele mooie mannen krijg ik zin om sex te hebben met een ander. Ik hou van sex en als ik dat niet meer wil van me vriend, kan ik het dan ergens anders zoeken?

Bij een andere man zou ik lekker hoerig kunnen zijn maar bij hem voel ik een soort van schaamte om wat hij allemaal zegt. Ik voel me niet echt lekker meer, ook wel logisch denk ik.

Ik hou wel van hem, hele leuke jongen en heb dit gevoel ook verteld, en hij zegt dat tie het niet meende dit en dat, zelf dat hij sommige dingen niet eens heeft gezegd haha. Echt heel vaag.

Nou ja wat zou jij doen?
Misschien een keertje een One night stand kijken of het wat is.

Gr S.......
anoniem_378865 wijzigde dit bericht op 15-11-2018 10:32
2.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lekker makkelijk, de schuld bij je vriend(je) leggen. Je kan ook gewoon eerlijk zeggen dat je behoefte hebt an iets anders/ meer....oid.....
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-12-2018 11:37
Reden: Hengelen
0.00% gewijzigd
Castor1975 schreef:
23-11-2018 00:42
Lekker makkelijk, de schuld bij je vriend(je) leggen.
Niet als hij haar constant ten onrechte kleineert, terwijl ze wel dat respect en die aandacht verdient. Als je eigen partner dat niet meer kan bieden, is het niet buitenaards om dat elders te zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Niet vreemd gaan! Eindig het gewoon als hij echt zo doorgaat.

Je partner zou van je moeten houden, elke cm van je lichaam.
Als hij dat niet leuk vind, eindig het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven