Kut hormonen!

17-11-2018 08:42 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is weer zover, mijn eisprong is geweest en ik moet weer niks van seks weten... Ik baal er zo van! Wat betekent dit eigenlijk? Vind ik zonder hormonen mijn man niet leuk meer? Vanaf mijn menstruatie wordt de zin groter en rond mijn eisprong gaan we helemaal los, en dan.. niks, ik word al naar als hij aanstalten tot seks maakt ... Kan ik hier iets aan doen? De pil maakt alles nog erger, dat heb ik geprobeerd. PMS heb ik ook heel erg.
Alle reacties Link kopieren
En gewoon accepteren dat het zo is?
Twee weken de sterren van de hemel neuken, en dan twee weken 'rust'?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik vind dat geen optie voor mijn man. Ik wil niet z’on vrouw zijn die geen seks wil. Er moet echt iets te vinden zijn om dit om te keren want ik zit er echt mee.
Welke anticonceptie gebruik je nu? Van de pil kreeg ik ook een laag libido en van de spiraal heeeel erge PMS :-$
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
17-11-2018 09:00
Welke anticonceptie gebruik je nu? Van de pil kreeg ik ook een laag libido en van de spiraal heeeel erge PMS :-$
Niks.
beetjegek schreef:
17-11-2018 09:05
Niks.
Dan zou ik in die 2 weken na je eisprong iets meer moeite doen om zin te maken. Of gewoon accepteren zoals lilalinda zegt. Als je het loslaat gaat het misschien vanzelf beter.
Alle reacties Link kopieren
Dit is de natuur, er valt nu niets te bevruchten, dus hoeft er niet geneukt te worden.
Alle reacties Link kopieren
Biologie rules. Frustrerend voor de moderne mens, maar het zal de natuur roesten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Wat vindt je man er eigenlijk van?
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
17-11-2018 08:56
Nou ik vind dat geen optie voor mijn man. Ik wil niet z’on vrouw zijn die geen seks wil. .
Je vindt dat geen optie voor je man, want...? Dat overleeft hij niet, maakt hem doodongelukkig?

Het is trouwens toch ook geen kwestie van niet willen van jouw kant?
Alle reacties Link kopieren
Dit is nog niks vergeleken met de overgang. Dus geniet er nog maar van.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
17-11-2018 09:52
Dit is nog niks vergeleken met de overgang. Dus geniet er nog maar van.
Nou inderdaad. Dat is hier dus net begonnen....
Hormonen zijn op dit moment de baas in m'n dagelijks bestaan.....
Weet niet wat me overkomt....
Alle reacties Link kopieren
TardisBlue schreef:
17-11-2018 09:16
Dan zou ik in die 2 weken na je eisprong iets meer moeite doen om zin te maken. Of gewoon accepteren zoals lilalinda zegt. Als je het loslaat gaat het misschien vanzelf beter.
Dat doe ik ook , maar soms wil het echt niet.
Alle reacties Link kopieren
Vanzai schreef:
17-11-2018 09:29
Wat vindt je man er eigenlijk van?
Ja jammer natuurlijk, maar hij begrijpt het wel.
Alle reacties Link kopieren
isa_isa_ schreef:
17-11-2018 09:29
Je vindt dat geen optie voor je man, want...? Dat overleeft hij niet, maakt hem doodongelukkig?

Het is trouwens toch ook geen kwestie van niet willen van jouw kant?
Ik vind het gewoon rot, van wilde geile seks naar niks. Dat moet frustrerend zijn.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
17-11-2018 09:52
Dit is nog niks vergeleken met de overgang. Dus geniet er nog maar van.
Echt he, ik ben nu al bang voor de overgang, dan zijn er helemaal geen neuk-hormonen meer...
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
17-11-2018 09:17
Dit is de natuur, er valt nu niets te bevruchten, dus hoeft er niet geneukt te worden.
Ik weet het helaas
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook maar ik vind het juist wel iets hebben. We hebben inderdaad twee weken veel seks en dan twee weken minder. Manlief heeft het geloof ik nauwelijks door dat het aan mijn cyclus ligt.
Het leven is niet eerlijk
beetjegek schreef:
17-11-2018 10:11
Echt he, ik ben nu al bang voor de overgang, dan zijn er helemaal geen neuk-hormonen meer...
Lekker rustig.
Alle reacties Link kopieren
*Kettricken* schreef:
17-11-2018 10:20
Lekker rustig.
Ik houd niet van lekker rustig. Wilde seks wil ik.
beetjegek schreef:
17-11-2018 10:46
Ik houd niet van lekker rustig. Wilde seks wil ik.
:proud: ik snap je punt ja.
beetjegek schreef:
17-11-2018 10:11
Echt he, ik ben nu al bang voor de overgang, dan zijn er helemaal geen neuk-hormonen meer...
oh ja?
de hoeveelheid zin bij mijn vrouw is alleen maar meer geworden in de loop van de jaren
ook nu, in de overgang, kan het niet vaak en gek genoeg.
wellicht zijn wij uitzonderingen, al hoor ik het wel vaker.
Alle reacties Link kopieren
In de weken dat je geen zin hebt, kan een beetje handwerk er misschien best wel af? Dan moet je man daar gewoon genoegen mee nemen en ervan genieten dat hij in de andere weken een gretige vrouw heeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Yella78 schreef:
17-11-2018 14:00
In de weken dat je geen zin hebt, kan een beetje handwerk er misschien best wel af? Dan moet je man daar gewoon genoegen mee nemen en ervan genieten dat hij in de andere weken een gretige vrouw heeft.
Ik please hem idd wel, en hij geniet er gelukkig ook erg van. T’is ook niet zijn issue, maar de mijne ;-)
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
17-11-2018 12:55
oh ja?
de hoeveelheid zin bij mijn vrouw is alleen maar meer geworden in de loop van de jaren
ook nu, in de overgang, kan het niet vaak en gek genoeg.
wellicht zijn wij uitzonderingen, al hoor ik het wel vaker.
Nou ik hoop dat ik net als jouw vrouw ben straks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven