Ouder en veel zin in seks, herken je dat?

24-11-2018 19:57 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 56. Prima gezin. Prima relatie. Twee kids het huis uit. Seksleven wat ingedut. Totdat ik mn oude lover via social media opnieuw leerde kennen. Na dertig jaar sprongen de vonken door laptop en telefoon.
Sinds die tijd (jaar of drie) doe ik het bijna elke dag met mezelf, ofwel met hem in een chat, soms met beeld, ofwel gewoon met mezelf bv in bad. Sinds kort ook met hulpmiddelen, wat ik erg opwindend en spannend vind. We hebben elkaar ook een paar maal ontmoet.
Ik krijg er geen genoeg van en wil alleen maar meer.
Herkennen meer vrouwen van mijn leeftijd dat? Ik zal toch niet de enige zijn?
Marleentje, rondneuken en vreemdgaan is van alle tijden. Sorry, je bent niet de eerste en de enige.
Alle reacties Link kopieren
Stout hoor
Say it like you mean it.
Alle reacties Link kopieren
En wat vind je man ervan?
ik geef mn bek ook maar een douw
marleentje56 schreef:
24-11-2018 19:57
Prima gezin. Prima relatie.


:blabla: :hihi:
Madeliefjees schreef:
24-11-2018 21:29
En wat vind je man ervan?
Die rukt zich, al dan niet in het bijzijn van zijn lekkere vriendin van vroeger, ook helemaal suf.
Je doet het in ieder geval veilig.
Alle reacties Link kopieren
Feestmuts die je er bent
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Stoer hoor.
Alle reacties Link kopieren
Op beeld! Goed bezig 55 plusser.
Jij hebt zin in een reputatie "Patricia paaytje?"
Niks mis met Patricia Paay toch?
Gezellige reacties weer. Azijnpissers.
Ik zou mijn tijd en energie stoppen in het opfleuren van je seksleven met je partner. Je weet wel, de man met wie je al jaren samen bent door dik en dun, waarmee je twee kinderen op de wereld hebt gezet en hebt grootgebracht in plaats van hem zo te belazeren en enkel aan je eigen jeukende fluit te denken.
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
24-11-2018 22:56
Gezellige reacties weer. Azijnpissers.
To pist naast de pot. Dat is zuur.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
24-11-2018 22:57
Ik zou mijn tijd en energie stoppen in het opfleuren van je seksleven met je partner. Je weet wel, de man met wie je al jaren samen bent door dik en dun, waarmee je twee kinderen op de wereld hebt gezet en hebt grootgebracht in plaats van hem zo te belazeren en enkel aan je eigen jeukende fluit te denken.
Veel te saai joh
Fake people have an image to maintain. Real people just don't give a f*ck.
Gewoon van genieten voor je het weet ben je 100 :devil:
Alle reacties Link kopieren
Grandioos slim!
Vreemdgaan en bedriegen, en dit ook nog met beeld en geluid recorden.

''Prima gezin, prima relatie!''

Voor zo lang dat nog duurt ja! :thumbsup:
Je leeft maar 1x!
Ze zegt niet dat ze fysiek is vreemdgegaan....;)
ze heeft hem toch al gezien! En in mijn ogen gaat ze wel over de schreef, maar misschien ligt haar schreef verder dan de mijne.
Goh, wat een spannend verhaal :yawnee:
Alle reacties Link kopieren
Anyco schreef:
25-11-2018 11:49
Goh, wat een spannend verhaal :yawnee:

Vooral over die 'hulpmiddelen' erbij.. ik zie dan meteen een rollator en traplift voor me :-D Super kinky ;-)
You only live once.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
25-11-2018 12:16
Vooral over die 'hulpmiddelen' erbij.. ik zie dan meteen een rollator en traplift voor me :-D Super kinky ;-)
Tenalady ook.
Om niet naast de pot te hoeven pissen.
Mijn mening is gestippeld.
Alle reacties Link kopieren
Wat een vervelende reacties weer .. waarom? Prima gezin .. wil niet zeggen dat TO met iemand samen is. Immers kan men ook een gezin hebben met 1 moeder en 2 kinderen. .. enjoy en trek je niets aan van dit kortzichtig volk met vooroordelen.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijkheid, niets stiekem achter de rug van je partner willen doen (dus niet jezelf schaamteloos opgeilen en masturberen met een ander) dat staat dus voor kortzichtigheid??
Toe maar, ik zou jou wel eens willen spreken als jij jouw partner betrapt terwijl hij op een jeugdliefde zit klaar te komen via internet of telefoon.
Zou je vast dolletjes fijn vinden zeker?
En als ze elkaar al een paar keer ontmoet hebben, vind jij dat geen enkel punt natuurlijk!?
Welnee, dat is zo bekrompen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven