Ik schaam me voor mijn aambeien

29-11-2018 19:39 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi,

Ik heb nu een stuk of vijf dates gehad met een leuke en lieve man. Vanavond rond tien uur komt hij en we zijn beiden aan sex toe en hebben het er ook over gehad dat we dat vanavond willen gaan hebben. Voor condooms gezorgd en alles. Ik heb er echt wel zin in alleen ik schaam me er dus ontzettend voor dat ik aambeien heb.

Heb hier van kinds af aan al last van. Soms gaat het weer een tijdje goed en heb ik alleen wat van die flapjes hangen zeg maar, maar momenteel zijn ze wat groter en harder.
Ik schaam me erg en ben er heel onzeker en verdrietig over. Waarschijnlijk gaat hij ze toch zien of komt hij er tegenaan of zoiets. Zal ik het van tevoren zeggen?
Ben bang dat hij afknapt? Zouden jullie hierop afknappen?
Alle reacties Link kopieren
Grote kans, dat hij er totaal niets van merkt joh!
Niets van zeggen dus en lekker genieten van de seks.
Alle reacties Link kopieren
Mwah zal wel meevallen, de anus van een vrouw is niet het eerste waar je kijkt of grijpt als man.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk zo dat je anus vlakbij je vagina zit. Dat maakt me zo onzeker.
Alle reacties Link kopieren
Kan dat niet weggehaald worden? Vervelend zeg.

Ik snap dat dit je onzeker maakt, maar dat is het risico van daten. Iedereen heeft wel *iets*. Hij kan ook zijn onzekerheden hebben.

Ik hoop dat je een leuke avond krijgt :heart:
Alle reacties Link kopieren
Maar niet op z’n hondjes meteen maar dan. En dan na vanavond vertellen dat je aambeien hebt.

Hij komt er toch wel achter.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Licht uit! 😜
Ik kan me niet voorstellen dat hij meteen naar jouw anus gaat kijken. En er is een kans dat hij ze zelf ook heeft, of iets anders waar hij zich voor schaamt.

Waarom heb je ze nog nooit weg laten halen als je ze zo hinderlijk vindt?
Alle reacties Link kopieren
Zijn al twee keer weggesneden. Deed vreselijk veel pijn tijdens het snijden en erna. Maar de aambeien komen gewoon terug.
En heb je al bekkenbodemfysiotherapie gehad?
afsrpreken om sex te hebben vind ik per definitie al heel erg raar zoiets gebeurt vanzelf toch?!
Alle reacties Link kopieren
Het zal reuze meevallen!
Jij bent niet perfect, hij ook niet.
Als je aambeien een dealbreaker voor hem zijn dan is het ook prima. Dan weet je hoe oppervlakkig hij is.
Ik heb aambeien ook en ik weet hoe pijnlijk en irritant ze zijn :-(
Veel plezier vanavond
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
29-11-2018 22:11
afsrpreken om sex te hebben vind ik per definitie al heel erg raar zoiets gebeurt vanzelf toch?!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:43
Reden: Op de man
16.04% gewijzigd
karin6789 schreef:
29-11-2018 23:33
[..]
?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:44
Reden: Op de man
29.52% gewijzigd
karin6789 schreef:
29-11-2018 23:33
[...]
Eh..?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:44
Reden: Op de man/ongepast
28.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[...]
eefje1980 schreef:
30-11-2018 00:17
[..]
Ah, zo ja. Dank u :biggrin:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-11-2018 15:45
Reden: Op de man
11.30% gewijzigd
Ik zou het denk ik gewoon vertellen als je samen op de bank zit, als het over seks gaat bijv.
Zo van , schat er is alleen iets....schrik er niet van. Dikke kans dat het hem geen reet kan schelen.
Oh ben al te laat met mijn advies :idee:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon zeggen: ´ hey schat! nog even iets, ik heb geen aardbeien in huis maar wel aambeien.
Alle reacties Link kopieren
Hij zal het bij Doggy style wel gelijk zien ja. Als ik een aambei heb doe ik dit standje dus niet.
Leuke avond gehad, TO? :loveys:
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
30-11-2018 00:33
Ik zou het denk ik gewoon vertellen als je samen op de bank zit, als het over seks gaat bijv.
Zo van , schat er is alleen iets....schrik er niet van. Dikke kans dat het hem geen reet kan schelen.

Lullig hoor.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ben wel benieuwd hoe het gegaan is.
Over de aambei gesproken of aambei vermijdende standjes uitgevoerd ...
Alhoewel menig man dit ws niet eens opvalt ..
Alle reacties Link kopieren
Ja we hebben sex gehad, "gewoon" missionaris standje zeg maar. Ik heb het niet verteld en hij heeft het ook niet opgemerkt. Zenuwachtig was ik wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven