Friends with benefits

02-12-2018 20:15 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, al meer dan een jaar heb ik (een bi-vrouw) een vriendschap met een man beide zijn we ruimdenkend en hebben met elkaar een sexuele relatie, hierin kan het ons niet gek genoeg en andere bedpartners, en met name vrouwen, zijn meer dan welkom. Ik dacht dat de sex tussen ons exclusief was, en met andere partners totaal geen probleem, zolang het maar samen was. Nu hebben we samen een leuke meid leren kennen en wie van ons haar dan ook maar kan versieren als we samen zijn, dat maakt niet uit, omdat we haar samen graag willen, het is de man gelukt om met haar af te spreken en nu bleek door een misverstand, dat we allebei niet wisten of het nu een date voor ons was of alleen voor hem, hij is er alleen naar toe geweest en het klikte super. We hebben haar hierna een paar keer gezien in de kroeg waar ze werkt en ik kreeg het gevoel dat ze me meteen als concurrentie zag, nu zoekt de man hier niks achter, hij denkt alleen aan leuke gezellige gesprekken met haar en gaat volgende week iets leuks met haar doen! Ik heb gezegd dat ik dit raar vind en word jaloers gevonden, en ik zei dat geen enkele vrouw dit zou accepteren, daarom dit verhaal op het forum omdat we erg nieuwsgierig zijn naar de mening van met name andere vrouwen, ik denk dat iedere man dit ook wel zou kunnen waarderen. Dus graaaaaag jullie mening
Dus als ik het goed begrijp wil deze man jullie gezamenlijke afspraak over exclusiviteit eenzijdig wijzigen en daar ben je nu over de pis van?

Zo ja, dat snap ik wel. Zo nee dan moet je ff uitleggen wat t probleem nou is.
Alle reacties Link kopieren
Patty66 schreef:
02-12-2018 20:15
Hoi hoi, al meer dan een jaar heb ik (een bi-vrouw) een vriendschap met een man beide zijn we ruimdenkend en hebben met elkaar een sexuele relatie, hierin kan het ons niet gek genoeg en andere bedpartners, en met name vrouwen, zijn meer dan welkom. Ik dacht dat de sex tussen ons exclusief was, en met andere partners totaal geen probleem, zolang het maar samen was.
Volgens mij is dat het probleem. Hebben jullie dat zo uitgesproken of dacht jij dat alleen maar?
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar ben je toch niet zo ruimdenkend, he. Ik snap ergens ook niet waarom seks exclusief zou moeten zijn tussen jullie twee als het slechts een vriendschap is.
Die vrouw wil alleen je vriend en niet jou erbij.
Je vriend vindt dat helemaal prima.
Wat voel jij?
Je hebt geen relatie, dus ik vind je veeleisendheid ongepast. De ander is vrij, dus mag gaan en staan waar hij wil.
Dat exclusief zijn is ook bespottelijk in jullie situatie. Volgens mij ben je helemaal niet geschikt voor dit soort constructies.
Monchu69 schreef:
02-12-2018 23:27
Je hebt geen relatie, dus ik vind je veeleisendheid ongepast. De ander is vrij, dus mag gaan en staan waar hij wil.
Dat exclusief zijn is ook bespottelijk in jullie situatie. Volgens mij ben je helemaal niet geschikt voor dit soort constructies.
Dit!

Daarnaast denk ik dat jij meer verwacht van jullie FwB relatie dan hij.
Ik snap je gevoelen wel maar je wilt gewoon een vaste relatie met hem begrijp ik. Waarom noem je het dan friends with benefits? Als hij dat ook zo begrijpt lijkt het me logisch dat hij verder mag doen wat hij wilt.
Alle reacties Link kopieren
Vermoeiend klinkt het.
Alle reacties Link kopieren
En hij vindt haar leuk. Maar je bent alleen vrienden met hem, dus geen recht van spreken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven