Seksfeestjes

03-12-2018 17:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug ben ik begonnen met het meelezen op deze forum. Nu heb ik al heel veel informatie opgedaan maar toch is die ene vraag niet beantwoord..

Als single jonge meid van 25 met een stoute droom van een classy maar sexy feestje waarbij de optie tot seks openstaat op locatie met 1 partner (en mocht het smaken naar meer, wellicht meerdere). Een feestje waar iedereen met hetzelfde doel komt maar meer in een suit and tie en champagne idee.

Ookal weet ik dat ik als single naar meerdere plekken kan gaan maar toch is dat niet helemaal wat ik zoek omdat ik het liever wat exclusiever heb. Waarbij bijvoorbeeld ook een screening aanvooraf plaats vind zodat ik zeker weet dat privacy hoogt staat en soort gelijke mensen aanwezig zijn en niet iedereen die er maar zin in heeft.

In mijn research kwam ik er achter dat buiten Nederland dit al vrij groot is maar kan het hier niet vinden. Ben ik de enige als young Profesional die deze guilty pleasure heeft? Of bestaat dit gewoon nog niet in Nederland?
Alle reacties Link kopieren
Tsja, dat bestaat zeker wel. Maar dat gaat heel discreet. Als je niet benaderd wordt, ben je gewoon niet door de ballotage heen gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is de connectie tussen young professional en je OP? Je zoekt het qua neuken hogerop ofzo?
wij slapen nooit.
iceteapeach schreef:
03-12-2018 21:38
Wat is de connectie tussen young professional en je OP? Je zoekt het qua neuken hogerop ofzo?
Dat vroeg ik mij ook direct af.
Zo nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
03-12-2018 21:30
Tsja, dat bestaat zeker wel. Maar dat gaat heel discreet. Als je niet benaderd wordt, ben je gewoon niet door de ballotage heen gekomen.
Dit lijkt me een beetje onzin eigenlijk. Om benaderd te worden moet je je toch in bepaalde kringen begeven lijkt mij. Waar zitten al die geheime genootschappen? In welke straat moet je winkelen om een visitekaartje in je handen gedrukt te krijgen?
...
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
03-12-2018 21:30
Tsja, dat bestaat zeker wel. Maar dat gaat heel discreet. Als je niet benaderd wordt, ben je gewoon niet door de ballotage heen gekomen.
Zelf ben ik ook nog niet in deze scene bekend hoe zouden zij mij dan wel moeten vinden?
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
03-12-2018 21:38
Wat is de connectie tussen young professional en je OP? Je zoekt het qua neuken hogerop ofzo?

Nee zeker niet, ik gebruik het als algemene term voor dezelfde leeftijdsgenoten of mensen die in een zelfde fase zitten. Dus laten we zeggen van 25 tot 35 jaar bijvoorbeeld. Wat iemand doet kwa opleiding/werk is niet belangrijk zolang je daar maar netjes bent hahah het zeker niet om "hogerop te neuken"
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
03-12-2018 21:53
Dit lijkt me een beetje onzin eigenlijk. Om benaderd te worden moet je je toch in bepaalde kringen begeven lijkt mij. Waar zitten al die geheime genootschappen? In welke straat moet je winkelen om een visitekaartje in je handen gedrukt te krijgen?
Dat vraag ik me dus ook af😅
Alle reacties Link kopieren
Secretlycurious schreef:
03-12-2018 21:54
Zelf ben ik ook nog niet in deze scene bekend hoe zouden zij mij dan wel moeten vinden?
Ik ben wel eens voor zoiets via via benaderd en heb er ooit berichten van ontvangen, maar of dat de standaard manier van doen is weet ik niet. Zijn er verder geen websites of clubs voor om zoiets te regelen?

Ik heb trouwens nee gezegd
Alle reacties Link kopieren
Secretlycurious schreef:
03-12-2018 21:59
Nee zeker niet, ik gebruik het als algemene term voor dezelfde leeftijdsgenoten of mensen die in een zelfde fase zitten. Dus laten we zeggen van 25 tot 35 jaar bijvoorbeeld. Wat iemand doet kwa opleiding/werk is niet belangrijk zolang je daar maar netjes bent hahah het zeker niet om "hogerop te neuken"

Oke, dan verschil idd in de term qua uitleg. Ik ken het als 'de potentie hebben om hogerop te komen/ te groeien in functie', idd dan wel binnen eenzelfde leeftijdscategorie alleen zakelijk gezien. Young professional associeer ik idd niet met seks, althans, tenzij je wil cammen/sekswerken en net komt kijken.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Echt schattig, dit :flirting:

Hoe kom je in hemelsnaam op het idee om YP en ranzig geile seks met en ten ten overstaan van vreemden met elkaar te combineren, TO?

Je wilt je lusten gewoon uitsluitend met mooie jonge slimme mensen delen en verbloemt dit onder de noemer YP.

Volgens mij is les 1 van uit de kast komen voor wat betreft je voorkeuren dat je uit de kast komt.

Verder wens ik je veel succes hoor, daar niet van. Maar noem het beestje gewoon bij z’n naampje. Dat scheelt een hoop gedoe.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Als twintiger en high potential herken ik de vraag naar exclusieve seksfeestjes in select gezelschap. Het vraagt een zekere seksuele bevrijding en voldoende ervaring om hiermee naar buiten te treden, vandaar dat het vaak nog met ouderen en partnerruil geassocieerd wordt. De combinatie van klassevol feest, mooie locatie en deftig publiek spreekt veel mensen aan, maar screening is echt nodig. Privacy en discretie zijn erg belangrijk om het succesvol te organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Wat houdt je tegen om zoiets te organiseren, Charles? Als high potential met een naar eigen zeggen enorme pik moet zoiets voor jou toch een piece of cake zijn om te organiseren?

Maak al die zelfverklaarde potentie maar eens waar.
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
03-12-2018 23:26
Als twintiger en high potential herken ik de vraag naar exclusieve seksfeestjes in select gezelschap. Het vraagt een zekere seksuele bevrijding en voldoende ervaring om hiermee naar buiten te treden, vandaar dat het vaak nog met ouderen en partnerruil geassocieerd wordt. De combinatie van klassevol feest, mooie locatie en deftig publiek spreekt veel mensen aan, maar screening is echt nodig. Privacy en discretie zijn erg belangrijk om het succesvol te organiseren.
Ben je nu aan het hengelen? :proud:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat van die categorieën, dat wist ik helemaal nie!

Maar zijn er dan ook feestjes voor mensen met een uitkering?

En als ik seks wil met een leraar, agent of verpleegkundige, kan ik dan terecht op het "gewone-hardwerkende-nederlanders-feest"?

En wat te denken van studenten, goedkoop dronken worden en dan vlees keuren?

Wie maakt dit soort indelingen en wie bepaald wie, waar in hoort?
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Het bestaat :lol:
En je moet benaderd worden door iemand die al in die scene zit om toe te treden. Het kan alleen door introductie. En ze screenen idd op uiterlijk en leeftijd.

Ik ben zo ook ooit benaderd. Heb vriendelijk bedankt...maar weet wel hoe het werkt ;)
Alle reacties Link kopieren
123Lotje schreef:
04-12-2018 08:14


Ik ben zo ook ooit benaderd. Heb vriendelijk bedankt...maar weet wel hoe het werkt ;)
Ha!

Herken het wel hoor. Ook ooit benaderd. Begon met; "jij bent toch vrijgezel........?"

Was nogal beledigd: blijkbaar waren 'ze' op zoek naar vers vlees.
jouw leven is een keuze
Komt het niet een beetje door Jambers en hoe heet dat programma? Daarin zag je altijd een beetje vieze oude mannen en hotter than vrouwen. Zou daar ook niet mee willen seksen. Leuke, slimme mensen die er goed uitzien op een coole locatie spreekt mij ook meer aan. Dus ik snap to wel. Of het bestaat? Vast wel. Maar ik doe dat nooit. Dus zou niet weten waar. Denk dat veel viavia gaat? Misschien eens op swingers sites vragen?
Alle reacties Link kopieren
2east schreef:
04-12-2018 08:34

Herken het wel hoor. Ook ooit benaderd. Begon met; "jij bent toch vrijgezel........?"
Nee zo ging t bij mij niet helemaal, ik was ook helemáál niet vrijgezel. Maar paste wel in t plaatje leeftijd en uiterlijk kennelijk.

Het werd nogal opgeblazen vond ik zelf. Neergezet als high class en alleen voor n select publiek.
Nou veel plezier ermee.... pffft
Alle reacties Link kopieren
Laatst een boek van L.S. Hilton gelezen. Daar komen dat soort feestjes ook in voor. Entree 500 euro. Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
03-12-2018 23:26
Als twintiger en high potential herken ik de vraag naar exclusieve seksfeestjes in select gezelschap. Het vraagt een zekere seksuele bevrijding en voldoende ervaring om hiermee naar buiten te treden, vandaar dat het vaak nog met ouderen en partnerruil geassocieerd wordt. De combinatie van klassevol feest, mooie locatie en deftig publiek spreekt veel mensen aan, maar screening is echt nodig. Privacy en discretie zijn erg belangrijk om het succesvol te organiseren.
Begin in de PC Hooftstraat. Die hebben een X aantal exclusieve klanten in hun bestand.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien eens op swingers sites vragen?

Dat is een idee🤔
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
04-12-2018 00:09
Ben je nu aan het hengelen? :proud:
Ik zie het niet als hengelen maar een bevestiging dat ik dus niet de enige ben
Jaja007 schreef:
04-12-2018 13:15
Begin in de PC Hooftstraat. Die hebben een X aantal exclusieve klanten in hun bestand.
Dank je voor alle tips en aanmoedigingen. Amsterdam ligt wat veraf, zou het eerder rond Antwerpen zoeken. De verhouding mannen/vrouwen zou ook beter in evenwicht moeten zijn dan in sommige commerciële clubs.
Alle reacties Link kopieren
Be privileged misschien iets voor je?
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven