Weer ''plezier'' vinden(?)

04-12-2018 15:15 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na lang twijfelen gooi ik toch maar een topic open :$

Ik heb nu al een enige tijd een relatie en ik heb enorme struggles als het gaat om seksualiteit met mijn vriend. Mijn vriend heeft er geen probleem mee ''omdat hij wist waar hij aan begon''.
En om die zin van hem uit te leggen zal ik wat van mij moeten uitleggen.
Een jaar of 8 geleden had ik een relatie met mijn nu ex, en toen we ongeveer een jaar een relatie hadden begon hij mij te misbruiken. Een jaar later of zoiets ging het uit tussen mij en die jongen en omdat ik er daardoor helemaal doorheen zat, en ik thuis het huis uit wou (ivm mijn moeder waar ik absoluut geen klik mee heb) heb ik een jaar of 5 onderdak gehad bij knullen die mij onderdak aanboden voor 1 dag, meerdere dagen en er misbruik van maakte dat ik in het echt geen nee meer durfde te zeggen.
Het bij hun zijn en onderdak krijgen was nog altijd beter dan thuis zijn bij mijn moeder, dus bleef ik er mee door gaan. En niet te vergeten, uiteindelijk ga je het zien als ''normaal''. Dus dat het normaal is dat iemand eigenlijk tegen je wil in dingen met je doet, en je daar maar gewoon in mee gaat en alles faked, zodat het zo snel mogelijk over is.

Maar goed, om die reden heb ik nu dus moeite met mijn vriend als het gaat om seksualiteit. En ik dacht, dat komt wel met de tijd. Maar er is nog steeds niks veranderd, en dat maakt me toch wel wat moedeloos.

Om het heel kort en duidelijk uit te leggen. Ik heb helemaal geen plezier meer in seks. Ik ben niet geil te krijgen. Ik vindt het echt verschrikkelijk. En weet echt niet wat ik er mee moet, of hoe ik weer terug plezier zou kunnen krijgen.

Dat wil niet zeggen dat ik nooit met mijn vriend wil vrijen. Dat wil ik heel soms wel, maar toch ook niet. Wellicht moet ik het omschrijven als mijn hoofd zegt op dat moment dat ik wil vrijen met mijn vriend, maar mijn lijf gaat er niet in mee. Dus bijvoorbeeld als ik zoen met mijn vriend dan begin ik niet meer zoals vroeger te kreunen. En niks gaat meer met automatische piloot op seksueel gebied, ik moet mezelf echt aansturen nu, als je snapt wat ik bedoel.

Weet iemand wellicht wat ik zou kunnen doen? Of heeft iemand hier tips voor.

Alvast dank voor je tijd.

Gr.
Alle reacties Link kopieren
kreunen als je zoent, hmmm... heb je niet eens beetje erg hooggespannen verwachtingen van hoe blij je lijf word van iets dergelijks?

en hoeveel tijd heb je het precies gegeven want ik lees niet hoe lang je je nieuwe vriend al kent
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat een gesprek met een psycholoog heel veel zou kunnen betekenen voor jou. Er is een onderscheid tussen seks en liefde. Je hebt hulp nodig om je ervaringen een plek te geven. Om te kunnen gaan met je moeder etc.

Heel veel sterkte
Alle reacties Link kopieren
Wat heb jij een raar beeld van seks.
Het lijkt mij juist abnormaal als je zou gaan kreunen omdat je gezoend wordt.
Door de slechte ervaring met je ex en 'die knullen' is seks voor jou iets vreselijks geworden. Ik zou dit met hulp van een psycholoog gaan verwerken. Sterkte. :rose:
Ik mag hopen dat je de rest van je leven wel op de rit hebt? Eigen woonruimte enzovoort.
Kreunen bij zoenen denk ik trouwens meteen aan een doorgewinterde prostituee.
Ik zou naar de huisarts gaan, sterkte!
Ik zou m'n topic laten verplaatsen naar Psyche :lightbulb:
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn sommige antwoorden lullig zeg.
Die vrouw heeft zich jaren laten misbruiken.
Natuurlijk is het heel normaal als je geen plezier meer aan seks heb.
Ga naar de h a en laat je door verwijzen.
Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Was het ooit wel leuk? Is het ooit met je huidige vriend leuk geweest?
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je leuk aan je vriend?
die ik wilde bestaat al...
Lord*Voldemort schreef:
04-12-2018 16:00
Ik mag hopen dat je de rest van je leven wel op de rit hebt? Eigen woonruimte enzovoort.
Kreunen bij zoenen denk ik trouwens meteen aan een doorgewinterde prostituee.
Die zoenen niet.
Klinkt heel rot.
Maak het jezelf niet zo moeilijk en laat je doorverwijzen. Hier kom je in je eentje niet uit denk ik. Er is je geweld aangedaan en je lijf blijft zich dat herrinneren.
Sterkte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven