Anaal

04-12-2018 19:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi

Mijn fwb wil graag eens anaal en mij lijkt dat ook wel eens iets km het een keer te proberen.
Maar toch lees je dat het vaak heel veel pijn doet !

Wie heeft er ervaring mee en tips voor mij ?

Alvast bedankt

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
De eerste keren is het idd best pijnlijk, je zult heeel voorzichtig moeten doen en veel glijmiddel moeten gebruiken. En ga op je zij liggen met je bovenste been opgetrokken, dan gaat het het makkelijkst.
Alle reacties Link kopieren
En rustig beginnen
Veel glijmiddel en eerst eens 1 vinger, dan 2
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
04-12-2018 19:30
De eerste keren is het idd best pijnlijk, je zult heeel voorzichtig moeten doen en veel glijmiddel moeten gebruiken. En ga op je zij liggen met je bovenste been opgetrokken, dan gaat het het makkelijkst.
Oke dan ligt hij achter mij ?
Dit standje doet het minste pijn?
Ik denk dat hij toch ook wel een x op doggy wilt
Alle reacties Link kopieren
Napima schreef:
04-12-2018 19:34
Oke dan ligt hij achter mij ?
Dit standje doet het minste pijn?
Ik denk dat hij toch ook wel een x op doggy wilt
Het is jouw lichaam, bednk wat jij wil
Alle reacties Link kopieren
Hee, dat is lang geleden... Een anaal topic!

De standaarddingen: Veel glijmiddel, eerst met vingers en bij gepenetreerd worden een beetje persen, dan is de sluitspier wijder.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
@TO
Ten eerste is het netjes om je Anus goed schoon te maken, zijn online middeltjes oa anal cleaners voor te koop.
Daarna is het goed dat je erg ontspannen bent, dat zorgt er voor dat je kringspier dus niet te gespannen is waneer de penis eringaat.
En dus minder pijnlijk zult gaan... en heel Veel glijmiddel!!!!.

Ik las iets met fwb vergeet niet om het safe te doen.
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Napima schreef:
04-12-2018 19:34
Oke dan ligt hij achter mij ?
Dit standje doet het minste pijn?
Ik denk dat hij toch ook wel een x op doggy wilt
Hij ligt dan achter jou ja, lepeltje lepeltje. Door hoe je ligt gaat het het makkelijkst , ik heb het al vaker gedaan maar doggy verdraag ik ( nog ) niet. Verder vind ik het echt wel een verrijking, het is een heel intens gevoel.
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
04-12-2018 19:36
Hee, dat is lang geleden... Een anaal topic!

De standaarddingen: Veel glijmiddel, eerst met vingers en bij gepenetreerd worden een beetje persen, dan is de sluitspier wijder.
Wow echt waar ? Pers je m er dan niet uit joh ?
Nouja dit wist ik dus niet ! Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Napima schreef:
04-12-2018 19:38
Wow echt waar ? Pers je m er dan niet uit joh ?
Nouja dit wist ik dus niet ! Bedankt
Ik doe dat nooit, mijn man stimuleert mijn clitoris waardoor ik ook ontspan.
Alle reacties Link kopieren
Probeer eerst eens bij jezelf met een vinger of twee naar binnen te gaan. Dan merk je vanzelf wel of je kan ontspannen of niet, en wat je er überhaupt van vindt. Die lul hoeft er niet meteen de volgende keer ingeramd te worden. Het hóeft helemaal niet pijn te doen. En het gaat er niet om wat híj wil, het gaat erom wat jíj lekker vindt hè.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
04-12-2018 19:43
Probeer eerst eens bij jezelf met een vinger of twee naar binnen te gaan. Dan merk je vanzelf wel of je kan ontspannen of niet, en wat je er überhaupt van vindt. Die lul hoeft er niet meteen de volgende keer ingeramd te worden. Het hóeft helemaal niet pijn te doen. En het gaat er niet om wat híj wil, het gaat erom wat jíj lekker vindt hè.
Een vinger erin vind ik minder prettig dan een penis hoor..
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
04-12-2018 19:39
Ik doe dat nooit, mijn man stimuleert mijn clitoris waardoor ik ook ontspan.
Jaa dit is wel een goeie inderdaad! Dan word ik nog gekker en nog meer relaxter
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
04-12-2018 19:47
Een vinger erin vind ik minder prettig dan een penis hoor..
Ja? Smaken verschillen. ;) Ik bedoelde meer om even bij zichzelf te voelen hoe gespannen haar kringspier überhaupt is. Ik denk dat je op die manier wel een beetje kunt "oefenen".
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
04-12-2018 19:37
Hij ligt dan achter jou ja, lepeltje lepeltje. Door hoe je ligt gaat het het makkelijkst , ik heb het al vaker gedaan maar doggy verdraag ik ( nog ) niet. Verder vind ik het echt wel een verrijking, het is een heel intens gevoel.


Wij zijn juist begonnen met doggystyle.
Juist dan gaat het bij ons makkelijker.

Eens dat het een verrijking is.
Maar in het begin is het zeker niet makkielijk.
Alle reacties Link kopieren
Napima schreef:
04-12-2018 19:38
Wow echt waar ? Pers je m er dan niet uit joh ?
Nouja dit wist ik dus niet ! Bedankt


Niet als hij dan doordrukt. Juist als je een beetje druk uitoefent waardoor je anus open gaat staan, gaat het makkelijker. Als je gespannen bent en gaat knijpen, gaat het lastiger.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
04-12-2018 20:03
Niet als hij dan doordrukt. Juist als je een beetje druk uitoefent waardoor je anus open gaat staan, gaat het makkelijker. Als je gespannen bent en gaat knijpen, gaat het lastiger.

Oké thanks goeie tip! Kan ik wat mee :)
Alle reacties Link kopieren
Je moet je misschien ook afvragen hoe pijnloos het moet zijn. Anaal kan pijnloos, het kan ook met een branderige pijn die snel over is, en met pijn die wijst op schade. Die laatste moet je nooit willen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind spuug het beste glijmiddel, de tijd in je cyclus helpt ook, hoe geiler je je voelt hoe beter. En ja, het begin is best pijnlijk, ben je daar doorheen kan het best een leuke toevoeging zijn.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben een man. Ik neem mijn vrouw ook geregeld anaal. Zij ligt dan op haar rug en ik schuif hem dan in haar kont in. Zij heeft haar benen iets opgetrokken zodat niet gespannen staat dan breng ik hem voorzichtig naar binnen en druk ik hem voorzichtig verder in. Eenmaal haar benen helemaal omhoog schuif ik hem diep er in en doet het vaak ook niet pijn. Eenmaal aan het penetreren wordt ze geiler en geiler en vind ze het lekker als ik het heel langzaam doe.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips he, we gaan het gewoon een een x doen
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier :)
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Veel proberen en relaxed zijn. Oh en voornamelijk veel glijmiddel!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi , Mijn man begint mij eerst te likken en maakt mijn anus lekker nat. Eerst een vinger vindt ik helemaal niks. Ik heb veel liever dat ie zijn penis rustig inbrengt met veel spug of vocht uit mijn vagina. Een enkele x hebben we glijmiddel voorhanden. Rustig aan doen is het belangrijkste en er plezier aan hebben.
Alle reacties Link kopieren
ik vind een vinger ook vreselijk. Dus liever direct penis. Maar dit langzaam opgebouwd.. Dus eerst maar half erin, een paar sec. Al met al hadden we pas na een half jaar echt anaal seks.

Bij aambeien kan het extra pijnlijk worden en is anale seks ook niet zo'n goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven