Seks lukt niet

05-12-2018 00:34 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een probleem en ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Iets meer dan een halfjaar geleden heb ik een jongen leren kennen en uiteindelijk zijn we gaan daten. Toen wij voor het eerst seks wilde hebben lukte dit niet, hij werd slap en zodra hij hard genoeg was, was ik droog. Dit vonden we allebei heel kut en hebben hier veel over gepraat. Voor hem had ik een tijd geen seks gehad, maar daarvoor had ik er in principe geen problemen mee.
Uiteindelijk na veel proberen hebben we wel seks gehad. Toch lukt het niet elke keer en heeft mij dit aan het denken gezet. Hij is wel hard genoeg en ik ben nat maar toch lukt het soms niet.
Nu hebben we elkaar een tijd niet gezien aangezien hij stage ging lopen in het buitenland. Nu komt hij voor kerst naar huis en willen we elkaar weer zien en dus ook seks hebben. Ik kijk hier erg naar uit maar in mijn achterhoofd ben ik ook bang dat het niet lukt en het dus een teleurstelling voor ons beide gaat worden. Ik kan hier gewoon met hem over praten, maar wil liever even wachten omdat ik juist dan zo’n druk er op zet.

Nu vraag ik mij af of jullie misschien tips hebben voor standjes etc.
Alle reacties Link kopieren
Als je glijmiddel gebruikt, is er toch geen probleem dat je droog bent?
Those who don’t believe in magic will never find it
Alle reacties Link kopieren
Nemen jullie wel genoeg tijd voor voorspel enz?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
.... willen elkaar graag zien en dus ook seks hebben...

Hoezo dus????

Je bent drie weken op voorhand al aan het bedenken wanneer je seks gaat hebben én dat het niet gaat lukken. Je zou van minder opdrogen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Seks is meer dan neuken. Doen jullie wel andere seksdingen?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
05-12-2018 08:06
.... willen elkaar graag zien en dus ook seks hebben...

Hoezo dus????

Je bent drie weken op voorhand al aan het bedenken wanneer je seks gaat hebben én dat het niet gaat lukken. Je zou van minder opdrogen.
geplande seks is niks mis mee hoor
Alle reacties Link kopieren
Heel ongeëmancipeerd van mij misschien, maar als hij hem niet overeind kan houden en jij doet geen vreselijke onsexy dingen zoals hem uitschelden of bespotten, dan is het toch voornamelijk zijn zaak en niet de jouwe.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker knuffelen en vrijen, zoenen en strelen en maar kijken wat ervan komt is geen optie als ik het goed begrijp? Je schrijft erover alsof jullie een examen moeten afleggen.
Voor mij is seks lol, verbondenheid, gezelligheid, huidhonger en samenzijn en het ziet er altijd anders uit, als penetratie even geen optie zou zijn dan seksen we zonder.

Jullie lijken een beetje te vergeten dat het leuk mag zijn. Hou op met oeverloos kleppen over wat niet lukt, zoek elkaar op en geniet van wat wel lukt. En relax een beetje.
...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt nog 20 dagen om elkaar op te geilen met spannende berichtjes, delen van fantasieen, spannende foto's (onherkenbaar!)

Hoe oud zijn jullie?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hij is homo.
Alle reacties Link kopieren
We zijn beide 21. Hiervoor ook allebei andere bedpartners gehad, waardoor we eigenlijk niet dit hadden verwacht aangezien we het bij andere bedpartners nooit hadden en ook geen eerste keer is oid.

Aan voorspel niks te klagen en deden ook genoeg andere dingen ter compensatie van de seks, toch voelde het soms niet compleet. Vandaar dat ik juist nu misschien vast oplossingen wil weten waar we mee aan de slag kunnen zodra we elkaar weer zien. De seks is natuurlijk maar een klein deel van elkaar zien, maar het zou fijn zijn als dit ook goed is.

Hij was de keren erna na onze eerste keren wel goed hard, genoeg voorspel etc. Alleen ik blokeerde volgens hem, hij kreeg hem niet verder. Volgens hem was ik te strak want ik was wel hard genoeg. Hij was wel groter dan mijn andere bedpartners, maar aangezien we wel seks hebben gehad lijkt mij het niet perse de reden. Vandaar ook de vraag met andere standjes etc die we kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij passen jullie niet.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet alsof jullie ontzettend geil van elkaar worden. Als je geen zin hebt, er vantevoren al nerveus van wordt, allerlei gedoe eromheen moet verzinnen, dan gewoon niet doen. Niet zo heel ingewikkeld, denk ik.
.
Alle reacties Link kopieren
Je beschrijft nogsteeds alleen de daadwerkelijke penetratie als seks.
Niet echt opwindend. :wtf:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
05-12-2018 08:10
geplande seks is niks mis mee hoor

Nee, dat is waar. Maar je drie weken vooraf al druk maken dat het waarschijnlijk niet lukt, dáár wordt het niet beter van.

Afijn, TO, ik zou gewoon eens door een seksshop wandelen en wat interessante dingen kopen. Glijmiddel, grappige/leuke/lekkere condooms (een beetje humor in bed kan wonderen doen). Er vooral voor zorgen dat de temperatuur aangenaam is, want als je continue afgeleid bent omdat je het koud hebt wordt het ook lastiger.

En geplande seks kan heel spannend zijn ;-D .
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven