Sexrelatie waarin we iets meer willen?

05-12-2018 16:01 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey iedereen,

Ik heb een heerlijke sexrelatie met een leuke man. Nu zouden we graag dit een keer uit willen breiden met een vrouw. Zoals iedereen weet is dit lastig te vinden. Graag zouden we wat tips willen hoe we dit aan kunnen pakken. Parenclub en sexfeestjes is niet echt iets wat we zoeken. Misschien een gelijk gestemd stel waarbij v-v of vvm voorop staat zou een mogelijkheid kunnen zijn.
Graag een beetje proberen serieus te zijn weet dat dat moeilijk hier is
Alle reacties Link kopieren
Gewoon voor betalen?
Yessi31 schreef:
05-12-2018 16:01
Hey iedereen,

Graag een beetje proberen serieus te zijn weet dat dat moeilijk hier is
Ik bedoel maar :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik zie in rechts een artikel: Nu of nooit: nieuw tv-programma zoekt stellen die een trio willen ;)
Alle reacties Link kopieren
Flirten, wij hebben regelmatig trio's gehad maar nooit echt actief hoeven zoeken. Flirten, lachen, laten weten dat je open staat voor iets en ook laten merken dat het niet alleen om neuken draait maar ook gewoon om gezelligheid en de klik.
Alle reacties Link kopieren
Waar bedoel je discotheek, bar?
Alle reacties Link kopieren
Ja, of via via, bij festivals enzo. Vaak wel mensen die we al vaag kende of via via kende. Of via tinder oid.
Alle reacties Link kopieren
Ja alleen het nadeel is we zien elkaar alleen voor de sex we hebben voor de rest niks met elkaar en doen dus ook niks met elkaar
Alle reacties Link kopieren
Maar wat heb je iemand dan te bieden? Klinkt als ff neuken en weer naar huis. Terwijl een vrouw kan kiezen wie ze wil want vraag genoeg. In dat geval zou ik toch gaan kijken naar een betaalde dame.
Wij hebben (minnaar en ik) onlangs een vriendin van mij erbij gevraagd voor een gezellige/leuke/lekkere avond en nacht. Hebben jullie niet iemand in jullie vrienden-/kennissenkring die zou willen aansluiten?
Tinder.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vrijgezel en heb af en toe een trio. Altijd zijn het mensen uit mijn rigen vrienden of kennissenkring of ik ken in elk geval één van de twee. In dat geval is er altijd ook vooraf contact met de ander om te kijken of het klikt.

Voor mij is een trio namelijk meer dan seks. Het is een fijne en gezellige avond met ook seks. Waarbij het mij vooral gaat om de connectie en de liefde die ontstaat in dat moment. Waarbij ik ook juist heel erg kan genieten van de liefde die ik zie bij een stel. Daar word ik gewoon heel blij van en ik kan echt genieten van het idee daar deelgenoot van te mogen zijn voor die avond.

Ik zou daarom nooit met jullie in zee gaan. Want jullie bieden is puur seks, dat bieden ook duizenden anderen. En dat kan ik waarschijnlijk veel beter en mooier en bijzonderder te krijgen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Yessi31 schreef:
05-12-2018 17:14
Waar bedoel je discotheek, bar?
Inderdaad, plekken bezoeken waar mensen "losser" zijn. Nachtclubs bijv. of sauna's.
Alle reacties Link kopieren
dulcinea schreef:
05-12-2018 17:56
Inderdaad, plekken bezoeken waar mensen "losser" zijn. Nachtclubs bijv. of sauna's.
Ik ben heel los, maar een sauna vind ik echt geen plek hier voor. Juist daar willen mensen zich vrij voelen om naakt te zijn, zonder lastig gevallen te worden. Voor mij zou iemand die mij daar benaderd, dus ook meteen geen kans meer maken, omdat die echt niks snapt van fatsoen en sauna etiquette.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Sauna zou ik ook echt niet waarderen.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
05-12-2018 18:05
Ik ben heel los, maar een sauna vind ik echt geen plek hier voor. Juist daar willen mensen zich vrij voelen om naakt te zijn, zonder lastig gevallen te worden. Voor mij zou iemand die mij daar benaderd, dus ook meteen geen kans meer maken, omdat die echt niks snapt van fatsoen en sauna etiquette.
Blijkbaar zijn er mensen die veel losser zijn dan jij zonder dat ze andere mensen daar een ongemakkelijk gevoel mee bezorgen. Voordat zoiets ter sprake komt is er al voldoende afgetast om te weten of er wel ruimte is voor dat onderwerp.
Alle reacties Link kopieren
Nee voor ons is het ook echt niet gelijk erop springen en dag. We vinden het juist leuk om de ander beter te leren kennen en eerst gewoon ergens wat gaan eten of gaan drinken elkaar een beetje ontdekken. Zodat we er allemaal plezier in hebben. Het is ook niet zo dat we het eenmalig willen we willen echt een leuke vriendschap opbouwen en ook leuke dingen doen naast de sex.
In mijn ervaring is het een beetje een kwestie van in het 'juiste' netwerk zitten. Wij hebben niet zoveel moeite om een trio (mmv) te fixen. Maar goed, mannen vinden is waarschijnlijk wel eenvoudiger dan vrouwen. We hebben overigens vaker een kwartetje en dat is eigenlijk nog leuker. En makkelijker te vinden omdat er genoeg stellen zijn die samen rondwippen.
Alle reacties Link kopieren
dulcinea schreef:
05-12-2018 18:14
Blijkbaar zijn er mensen die veel losser zijn dan jij zonder dat ze andere mensen daar een ongemakkelijk gevoel mee bezorgen. Voordat zoiets ter sprake komt is er al voldoende afgetast om te weten of er wel ruimte is voor dat onderwerp.
kennelijk, dan nog vind ik een gewone reguliere sauna daar een hele rare plek voor.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
05-12-2018 18:22
kennelijk, dan nog vind ik een gewone reguliere sauna daar een hele rare plek voor.
Vind ik ook, zou niet in me opkomen. Daar zijn prima erotische sauna's voor.
Alle reacties Link kopieren
Yessi31 schreef:
05-12-2018 18:14
Nee voor ons is het ook echt niet gelijk erop springen en dag. We vinden het juist leuk om de ander beter te leren kennen en eerst gewoon ergens wat gaan eten of gaan drinken elkaar een beetje ontdekken. Zodat we er allemaal plezier in hebben. Het is ook niet zo dat we het eenmalig willen we willen echt een leuke vriendschap opbouwen en ook leuke dingen doen naast de sex.
Je zegt net dat je geen vriendschap met die man hebt, alleen seks, hoe wil je dan samen een vriendschap opbouwen? Oprechte vraag.
Yessi31 schreef:
05-12-2018 18:14
Nee voor ons is het ook echt niet gelijk erop springen en dag. We vinden het juist leuk om de ander beter te leren kennen en eerst gewoon ergens wat gaan eten of gaan drinken elkaar een beetje ontdekken. Zodat we er allemaal plezier in hebben. Het is ook niet zo dat we het eenmalig willen we willen echt een leuke vriendschap opbouwen en ook leuke dingen doen naast de sex.

Dingen die je nu dus niet met hem doet ga je dan ineens wél doen? Bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
Omdat hij niet altijd tijd heeft ivm werk daarom zou ik graag een vriendschap met een vrouw ook op willen bouwen en eventueel meer mee willen hebben. Sex kan je altijd hebben daarom juist een vriendschap dan is de sex ook beter
Alle reacties Link kopieren
Naja, het klinkt iig niet heel makkelijk om vanuit daar te zoeken.
lollypopje schreef:
05-12-2018 18:22
kennelijk, dan nog vind ik een gewone reguliere sauna daar een hele rare plek voor.
Eens!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven