Klaarkomen lukt niet?!

08-12-2018 22:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben een meisje van 16 jaar en ben nog nooit gekomen, ik vinger wel ong 2x per week maar het lukt me niet om het af te maken, weten jullie misschien de oorzaak hiervan of hebben jullie tips? Ik hoor het graag!!
Alle reacties Link kopieren
Lukt vaak wel als je eenmaal de juiste mate van ontspanning&opwinding hebt gevonden. Niet te druk om maken, komt vanzelf wel op een gegeven moment juist als je er niet meer zo op gericht bent.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het eens met waterstralen van de douchekop
Pocket rocket bestellen.

https://www.bol.com/nl/p/pocket-rocket- ... _iphoneapp
Niet zomaar beginnen met vingeren maar eerst aan voorspel doen. Ja dat kan ook als je alleen bent.

Zorg eerst dat je enorm geil bent en dan pas beginnen. En niet gelijk op de clitoris richten.....
Vraag is of vrouwen ook móeten klaarkomen. Probeer het uit, maar laat je niets aanpraten door mensen die je aanpraten dat je bepaalde dingen ervaren móet hebben.
Bombus-Sylvarum schreef:
09-12-2018 16:14
Vraag is of vrouwen ook móeten klaarkomen. Probeer het uit, maar laat je niets aanpraten door mensen die je aanpraten dat je bepaalde dingen ervaren móet hebben.
Lijkt me een vrij eenvoudig te beantwoorden vraag: Als het fysiek mogelijk is, ja.
kindrebel schreef:
09-12-2018 17:17
Lijkt me een vrij eenvoudig te beantwoorden vraag: Als het fysiek mogelijk is, ja.
Dan móet het?
Bombus-Sylvarum schreef:
09-12-2018 18:14
Dan móet het?
Ach, je kan een hele discussie ophangen aan het woord ‘moeten’. Mijn advies is: leg je er niet bij neer als het niet lukt. Je mist te veel om er niet je best voor te doen en verschillende manieren te proberen. Er zijn heel veel mensen die niet klaarkomen van vingeren alleen. Om dan te zeggen dat je niet hóeft klaar te komen vind ik het slechtste advies dat je dan kan geven.
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
09-12-2018 03:07
Lukt vaak wel als je eenmaal de juiste mate van ontspanning&opwinding hebt gevonden. Niet te druk om maken, komt vanzelf wel op een gegeven moment juist als je er niet meer zo op gericht bent.
Ik denk dat je gelijk hebt.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
09-12-2018 18:33
Ach, je kan een hele discussie ophangen aan het woord ‘moeten’. Mijn advies is: leg je er niet bij neer als het niet lukt. Je mist te veel om er niet je best voor te doen en verschillende manieren te proberen. Er zijn heel veel mensen die niet klaarkomen van vingeren alleen. Om dan te zeggen dat je niet hóeft klaar te komen vind ik het slechtste advies dat je dan kan geven.
dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven