Tease en Please Ultiem verlangen Erotisch Spel

14-12-2018 22:12 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierover las ik net in een ander topic, dus ben ik even op gaan googlen. Het spel krijgt goed recensies bij bol.com, maar verder kan ik er niet veel over vinden. Zijn er hier stellen die dit wel eens spelen/gespeeld hebben? Aanrader of zonde van je geld?
Wij zijn een stel dat graag nieuwe dingen probeert en zonder gene of zo onze wensen en fantasieën met elkaar bespreekt. Ik vraag me daarom af of dit spel een 'meerwaarde' heeft?
Maar aangezien de recensies zo lovend zijn dacht ik dit wellicht toch aan te schaffen. Dussss, iemand ervaring hiermee?? Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Ja ik,
Fantastisch spel, vriend is nog groter fan dan ik,
om samen onze ultieme verlangens te ontdekken en uit te voeren.

Het spel geeft je eigenlijk handvatten om elkaar op een andere manier te beminnen en hoe je meer genot kan halen uit de seks.
Wat moet ik me er bij voorstellen? Zoiets als partnerlink ooit?
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt goed Tante Ans! Bedankt voor je snelle reactie, leuk om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
14-12-2018 22:18
Wat moet ik me er bij voorstellen? Zoiets als partnerlink ooit?
Ultiem Verlangen neemt je mee op een ontdekkingsreis, waarbij genieten centraal staat. Aan de hand van vragen en opdrachten ontdekken jij en je partner wat jullie echt fijn vinden. Het spel begint met tedere, romantische opdrachten, gaat dan over in meer intieme opdrachten om vervolgens uit te komen bij de vurige opdrachten, waarbij alles mag en niets moet. Spelenderwijs worden barrières doorbroken en kom je dichter tot elkaar. Het spel is ontwapenend, opwindend, direct en gedurfd, soms hilarisch maar nooit zonder respect. In dit spel is niets verplicht en alles kan naar eigen voorkeur worden uitgevoerd.

Voordat er daadwerkelijk met het spelen van het spel begonnen wordt, spreekt elke speler zijn of haar ultiem verlangen uit. Dit kan een lang gekoesterde erotische wens zijn of gewoon een lekker ontbijtje op bed. De winnaar ziet zijn of haar ultiem verlangen in vervulling gaan en de partner mag deze wens ten uitvoer brengen. Dus eigenlijk kent dit spel geen verliezers.

Kortom: Het spel is een absolute aanrader voor alle mensen die hun seksuele relatie speels, intiem en uitdagend willen hebben en houden. Eén van de vele reacties van spelers is dat ze, door de hoge mate van sensualiteit, het einde van het spel niet geheel meer volgens de spelregels uitspelen...
Ah, partnerlink met een hippe naam dus.
Alle reacties Link kopieren
De boerse uitleg, (naar mijn ervaring).

Ultiem verlangen is een soort ganzenbord voor gevorderden, naast om op vakjes voor vragen terecht te kunnen komen (in de hoop dat ze je helpen naar het vinden van het ultieme verlangen), ook massage, tedere, intieme en vurige opdrachten.

tedere opdrachten zijn elkaar een beetje te pleasen. Boers gezegd bijvoorbeeld steek je tong in de ander z'n oor en heig er wat geile woorden in.
Tot intieme opdrachten, waar wij de ervaring hadden echt geil te worden. Dus bijvoorbeeld bepaalde standjes die je dan maar de duur van de zandloper mag uitvoeren,
Tot vurige opdrachten, en dat is eigenlijk hardcore genot.

en dan mag de winnaar zijn (of haar) ultiem verlangen in vervulling laten gaan.

Owja, onze ervaring om in huis te hebben, naast wat lekkere happen en wat lekker te drinken is slagroom, vershoudfolie, wat fruit, en iets wat beetje bruist (dus bv bubbelwijn).
Enig.

Veel plezier ermee.
Alle reacties Link kopieren
Ik zat er ook naar te kijken, maar twijfel een beetje of de opdrachten iets toevoegen. Bedoel geil naar elkaar fluisteren is niet echt iets wat je lastig zelf bedenkt. Heeft iemand voorbeelden?
Alle reacties Link kopieren
Heb deze gemarkeerd. Interessant, ik lees mee.
.
Alle reacties Link kopieren
Koettie schreef:
14-12-2018 23:20
Ik zat er ook naar te kijken, maar twijfel een beetje of de opdrachten iets toevoegen. Bedoel geil naar elkaar fluisteren is niet echt iets wat je lastig zelf bedenkt. Heeft iemand voorbeelden?
Ja dat is ook mijn twijfel inderdaad. Of het echt iets brengt of meer grappig is (daar ben ik niet naar op zoek an sich). Dus ben er nog niet uit.
Anniexx schreef:
17-12-2018 18:22
Ja dat is ook mijn twijfel inderdaad. Of het echt iets brengt of meer grappig is (daar ben ik niet naar op zoek an sich). Dus ben er nog niet uit.
Hoe vonden jullie het? :-D
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of er inmiddels al wat meer “ervaringen” zijn met Ultiem Verlangen? :-) ervaringen voor soortgelijke spellen zijn natuurlijk ook welkom!
Ik vind het persoonlijk overbodig, omdat ik zelf voldoende die creativiteit kan aanbrengen tijdens seks door nieuwe zaken uit te proberen, maar ik kan me inbeelden dat het een leuke aanvulling is voor sommigen.
Er wordt gevraagd om reviews van het spel, niet om een ophemeling van jouw geweldige minaarskwaliteiten.
Alle reacties Link kopieren
Spam
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
02-04-2020 08:20
Ik vind het persoonlijk overbodig, omdat ik zelf voldoende die creativiteit kan aanbrengen tijdens seks door nieuwe zaken uit te proberen, maar ik kan me inbeelden dat het een leuke aanvulling is voor sommigen.
Ik vind het persoonlijk overbodig dat jij overal off topic een ode brengt aan de liefde voor jezelf waar weinig creativiteit zit, maar ik kan me inbeelden dat het een leuke aanvulling is voor niemand.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand mij een concreet beeld geven hoe dit spel gaat?
Lange-met-een-korte schreef:
02-04-2020 12:29
Ik vind het persoonlijk overbodig dat jij overal off topic een ode brengt aan de liefde voor jezelf waar weinig creativiteit zit, maar ik kan me inbeelden dat het een leuke aanvulling is voor niemand.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
febag schreef:
02-04-2020 11:49
Er wordt gevraagd om reviews van het spel, niet om een ophemeling van jouw geweldige minaarskwaliteiten.
:proud: Bam!
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
Haha, geen reviews ben ik bang.. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven