Niet genoeg geld om seks te hebben

16-12-2018 23:48 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het zit dus zo

Ik woon nog bij mijn ouders en mijn vriend woont ook nog bij zijn ouders. We kunnen beiden niet afspreken met elkaar in het huis van ons ouders. Dus elke keer als we seks willen hebben dan boeken we een hotelkamer. We studeren beiden nog en dat wil zeggen dat we niet zoveel geld ter beschikking hebben. Dat wil dus zeggen dat er min 100euro per maand gaat naar gewoon een paar uurtjes seks te kunnen hebben. Zeker omdat het niet altijd mogelijk is om te overnachten. Da maakt het nog duurder. Dus mijn vraag is, wat zijn goedkopere manieren om eventjes privacy te hebben of ergens seks te kunnen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ga op kamers (of beter hij) als je ouders niet snappen dat je je vriend af en toe bij je wil hebben.

Als zijn ouders dat ook niet willen dan wordt het tijd dat hij uit hotel mama vertrekt. Leert ie meteen zn eigen huishouden runnen. Zie je daar ook wat voor vlees je in de kuip heb..
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
16-12-2018 23:51
Ga op kamers (of beter hij) als je ouders niet snappen dat je je vriend af en toe bij je wil hebben.

Als zijn ouders dat ook niet willen dan wordt het tijd dat hij uit hotel mama vertrekt. Leert ie meteen zn eigen huishouden runnen. Zie je daar ook wat voor vlees je in de kuip heb..
Door persoonlijke omstandigheden is het voor ons beiden onmogelijk om uit huis te gaan. We hadden dit liever ook zo gezien. Maar is voor de komende twee jaar onmogelijk, spijtig genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie? En waarom vinden jullie ouders het niet goed als jullie eens een nachtje bij elkaar overnachten?
Alle reacties Link kopieren
Airbnb, stukken goedkoper dan een hotel.
Sinds wanneer boeken tieners hotelkamers om seks te hebben :rofl:

Als je geen tiener bent: ga op kamers.

(en jouw of zijn ouders zijn toch niet altijd thuis, in de garage, in het schuurtje, op de kamer van aan ander die even weg is, in de auto, in de bios, in het pashokje en gedurende de gehele lente en zomer in de openlucht).
Alle reacties Link kopieren
gekopreizen schreef:
16-12-2018 23:53
Airbnb, stukken goedkoper dan een hotel.
Bedankt !
Alle reacties Link kopieren
Possa schreef:
16-12-2018 23:53
Hoe oud zijn jullie? En waarom vinden jullie ouders het niet goed als jullie eens een nachtje bij elkaar overnachten?
Mijn ouders zijn zeer traditioneel (gelovig) en zijn moeder zal mij niet snel accepteren, aangezien ik “niet de juiste afkomst” heb.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon wachten tot je getrouwd bent. Zo hoort dat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Afgelegen en rustige ruimte op de uni laat in de avond

In het bos

Invalidentoilet

Bij je oma op zolder

Strandhuisje

Opties zat.....

Maar zo te horen moet je even geduld hebben en regelen dat jullie op jezelf kunnen slapen :)
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
16-12-2018 23:54
Sinds wanneer boeken tieners hotelkamers om seks te hebben :rofl:
In sommige landen heel gebruikelijk. In Indonesië en Brazilië niemand die daarvan op kijkt.
Alle reacties Link kopieren
Als je studeert ben je toch 18+? Misschien een beter bijbaantje zoeken? Je argumenten laten niet veel ruimte, dus zorgen dat er meer geld in het laadje komt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
En opeens beginnen mensen het verhaal te vervolledigen... je weet nooit wat er speelt bij iemand. Ik vroeg simpel weg om goedkopere manieren te vinden. Niet iedereen leeft bij hotel mama en mag daar alles doen wat hij/zij wil. Ik zorg voor mijn ouders en er wonen andere mensen bij mij thuis. Er is totaal geen privacy en hij heeft hetzelfde voor. Zijn ouders zijn op pensioen en zullen mij nooit accepteren, aangezien ik geen “Belg” ben. In afwachting tot dat hij/ik een eigen woonplaats hebben, wil ik dit graag opgelost zien.
Toiletten van de IKEA.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
17-12-2018 00:04
Als je studeert ben je toch 18+? Misschien een beter bijbaantje zoeken? Je argumenten laten niet veel ruimte, dus zorgen dat er meer geld in het laadje komt.
Een betere bijbaantje is onmogelijk aangezien ik zelden kan werken door dat ik voor mijn ouders zorg. En hij kan dat niet omdat hij volledig voor zichzelf moet zorgen, maar ook graag zijn studies wil afmaken.

Dus de vraag was goedkopere manieren, aangezien het meer geld verdienen momenteel onmogelijk is. Toch bedankt
Waarom niet buiten of afgelegen openbare plekken? Toen ik zo oud was, was locatie zelden een probleem. Je kunt toch op heel veel plekken vozen zonder gezien te worden? Zeker als je eenmaal een bepaald plekje hebt gevonden die goed werkt, kun je daar vaker naar terug.
Jullie ouders zijn altijd thuis? Jullie zijn nooit alleen thuis?
Alle reacties Link kopieren
Is een privekamer in een hostel een idee?
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
17-12-2018 00:14
Jullie ouders zijn altijd thuis? Jullie zijn nooit alleen thuis?
Inderdaad, het gebeurd zelden of praktisch nooit (3keer op een jaar tijd). Dat we die mogelijkheid hadden. Ouders zijn op pensioen en van hobby’s is geen sprake. Ik weet het, moeilijk om te geloven 😂
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
17-12-2018 00:15
Is een privekamer in een hostel een idee?
Komt inderdaad stukken goedkoper uit. Bedankt !
Misschien proberen nogmaals met je ouders te praten. Als jij je, doordat vriend niet mag blijven slapen, op jezelf gaat wonen hebben zijn geen verzorgster meer. Is dat wat ze willen? Het is geven en nemen maar dan ook voor je ouders.
Alle reacties Link kopieren
kippetje29 schreef:
17-12-2018 00:20
Misschien proberen nogmaals met je ouders te praten. Als jij je, doordat vriend niet mag blijven slapen, op jezelf gaat wonen hebben zijn geen verzorgster meer. Is dat wat ze willen? Het is geven en nemen maar dan ook voor je ouders.
Dat klopt volledig. In een normale gezinssituatie zou dit zo moeten zijn. Maar er zijn ook andere factoren die een rol spelen. Zo deel ik een slaapkamer met iemand en ben ik islamitisch opgevoed. Te veel factoren die mij kapot gaan maken als ik dit zou willen waarmaken.
Alle reacties Link kopieren
Dan mag je ook nooit met hem trouwen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Buiten neuken, kost niks.
nbk wijzigde dit bericht op 17-12-2018 01:00
4.00% gewijzigd
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Vraag aan jullie ouders of zij geld willen geven zodat jullie een hotelkamer kunnen boeken.

Als ze dat niet willen, vraag dan of ze jullie gewoon in huis op jullie slaapkamers laten seksen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven