Waar en hoe vind ik een sex partner

18-12-2018 21:40 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
liggen mijn verwachtingen te hoog of ga ik al verkeerd van start
strenghts wijzigde dit bericht op 10-02-2020 18:33
Reden: Kan weg gehaald worden
59.11% gewijzigd

wat zou het fijn zijn weer samen met een meid door het leven te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Wat versta je onder sekspartner? En waarom een sekspartner en geen partner?
Voor een keer seks kun je betaalde seks aangaan. En als je liever een vaste sekspartner hebt dan kun je een profiel aanmaken op secondlove of secretflirt. Geen succes verzekerd, dat dan weer niet. Je bent één van de velen namelijk.
...
Wat hebben die taxi en die rug ermee te maken?
Alle reacties Link kopieren
KaleKip schreef:
18-12-2018 23:59
Wat hebben die taxi en die rug ermee te maken?
Seks in de taxi is een optie maar staand lukt dan weer niet?
Zoiets?
...
O, nu snap ik het, dankjewel voor het toelichten :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik zou wegblijven van datingapps. Dat is niets meer dan een vleeskeuring. Misschien in een kroeg wat dames aanspreken?
Alle reacties Link kopieren
Black-Metal-Chick-98 schreef:
19-12-2018 00:08
Ik zou wegblijven van datingapps. Dat is niets meer dan een vleeskeuring. Misschien in een kroeg wat dames aanspreken?

Maar het gaat toch ook om vlees?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Misschien ouderwets, maar ik kan alleen seks hebben met iemand waarvoor ik ook op een andere wijze iets voel.
Alle reacties Link kopieren
De ander moet jou spontaan aantrekkelijk genoeg vinden om op je avances in te gaan. Je moet op meerdere gebieden tegelijk een ruime voldoende halen. Neuken kan de eerstedebeste boerenpummel ook nog wel.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je zult er voor moeten betalen. Zomaar ergens een vrouw vandaan halen die met je wil neuken, alleen om het neuken, is erg lastig.
Alle reacties Link kopieren
Als je oprecht op zoek bent naar een partner en dat in heel je omgeving laat weten dan heb je kans dat vrouwen die ook op zoek zijn erop afkomen om te kijken of je aantrekkelijk genoeg bent om mee samen te leven. Zo is een kennis van me aan de man gekomen: ze hoorde dat er ergens een gescheiden man woonde die op zoek was naar een nieuwe vrouw en heeft gewoon bij hem aangebeld. Zij was een aantrekkelijke goed gemanierde vriendelijke meid (wel met een kind) dus het was zó beklonken, alles meteen dikke mik en ze is daar niet meer weggegaan. Ik vond hem best aantrekkelijk. Een heel normale vent die een leuke gezellige vrouw zocht.

Heb je een redelijk goede baan, ben je leuk om mee te praten, liefhebbend, gezellig, spontaan, empathisch, onderhoudend, kan je goed met een ander samenwerken, zie je er representatief uit, heb je ouderschapskwaliteiten, heb je ongeveer dezelfde interesses als zij; dit zijn aspecten waarom iemand voor jou kiest of niet.

Er zullen heus wel vrouwen zijn die alleen om de seks willen seksen, maar die vrouwen hebben al heel veel keus en hebben er al een paar vaste adresjes uitgekozen. Ook die vrouwen willen aardig behandeld worden en niet als een soort wegwerpcondoom.
retrostar wijzigde dit bericht op 19-12-2018 09:45
4.14% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
ZoekLiefde schreef:
19-12-2018 08:17
Misschien ouderwets, maar ik kan alleen seks hebben met iemand waarvoor ik ook op een andere wijze iets voel.
Geilheid is ook een gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
18-12-2018 23:55
Wat versta je onder sekspartner? En waarom een sekspartner en geen partner?
Voor een keer seks kun je betaalde seks aangaan. En als je liever een vaste sekspartner hebt dan kun je een profiel aanmaken op secondlove of secretflirt. Geen succes verzekerd, dat dan weer niet. Je bent één van de velen namelijk.
Op SL of SF zul je er als man, net als in het echte leven, op een positieve manier uit moeten springen. Op deze sites staan 10-20 keer meer mannen dan vrouwen. Ik heb via SL wel leuke contacten opgedaan en ook gevraagd waarom ze wel met mij wilden daten. Het antwoord waseige lijk simpel. Ik had een leuk profiel met een goede foto en tekst en ik begon niet over seks en wat ik zou willen. Net als in het echte leven zul je ook op een seksdating site de vrouw het hof moeten maken. Dat is niet iedereen gegeven.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-12-2018 09:07
Je zult er voor moeten betalen. Zomaar ergens een vrouw vandaan halen die met je wil neuken, alleen om het neuken, is erg lastig.
Betaalde seks is geen echte seks. Bij echte seks geniet je met zijn tweeën. Bij betaalde seks verkoopt de DVP een illussie. Een pure seksrelatie zal dan ook niet bestaan. Er zal iets van genegenheid en affectie moeten zijn.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-12-2018 14:52
Op SL of SF zul je er als man, net als in het echte leven, op een positieve manier uit moeten springen. Op deze sites staan 10-20 keer meer mannen dan vrouwen.
Ja eeh, dat weet ik. Maar TO vroeg om tips toch?
...
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
19-12-2018 16:16
Ja eeh, dat weet ik. Maar TO vroeg om tips toch?
Ja, die tips geef ik in de rest van het betoog en het volgende antwoord.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
19-12-2018 14:54
Betaalde seks is geen echte seks. Bij echte seks geniet je met zijn tweeën. Bij betaalde seks verkoopt de DVP een illussie. Een pure seksrelatie zal dan ook niet bestaan. Er zal iets van genegenheid en affectie moeten zijn.
Dat is natuurlijk zo. Maar dat snappen mannen zoals TO vaak niet.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
19-12-2018 16:54
Dat is natuurlijk zo. Maar dat snappen mannen zoals TO vaak niet.
Of het kan ze niet schelen. Mannen weten meestal precies wat ze kunnen verwachten als ze een hoertje opzoeken.
...
ZoekLiefde schreef:
19-12-2018 08:17
Misschien ouderwets, maar ik kan alleen seks hebben met iemand waarvoor ik ook op een andere wijze iets voel.
Maar dit topic gaat niet over jou
Vrouwen die doorhebben dat je alleen seks wilt zullen je meestal niet zo aantrekkelijk vinden. Vrouwen willen zich niet als hoer laten gebruiken.
Als je een hoer zoekt dan betaal je ervoor op de Wallen en anders zal je wel een leukere instelling moeten hebben om interessant te zijn voor vrouwen.
Sowieso heb je niet een sexy beroep. Taxichauffeurs hebben geen best imago.
Alle reacties Link kopieren
een partner zou ik van harte toejuichen is ook niet alleen sex dat je mist
het koken voor een ander niet alleen zijn met kerst of alleen oud worden
betaalde sex lijkt me echt niks dan is het misschien geweldig voor mij maar voor haar is het een transactie

ik ga wel opzoek naar een leuke meid.

wat zou het fijn zijn weer samen met een meid door het leven te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Zoals ik hier al lees: Aanmelden op de juiste sites (bijv SL, Badoo, Tinder) en vooral 'n paar aantrekkelijke foto's erop zetten. Zonder zonnebril, hond, kinderen, motor, snoek in je armen, vrachtauto of taxi. Tekst slechts enkele zinnen en bvk 'n beetje mysterieus. Moet vragen oproepen. En je veel op allerlei openbare plekken begeven. Kan ook supermarkt zijn. Simpelweg statistisch gezien, is je slagingskans hoger als je meer mensen ontmoet / aanspreekt. Echt geen hogere wiskunde. Dat aanspreken hoeft slechts 'n compliment te zijn en de rest laat je over aan het moment. Het helpt als je er verzorgd uitziet, rechtop staat (hoewel, je rug), geen zware onderwerpen aansnijdt en niet zuur kijkt.

En over prostituees. Ik vind dat dus (ook) echt helemaal nix. Zo fake, zo nep. Ik beleef er alleen plezier aan als 'n vrouw er ook intens van geniet. En dat heb je dus niet bij 'n hoer. En zéker niet op de wallen, komop zeg. Moet je in hooguit 10-15 minuten je kwakkie lozen. Zou het denk ik niet eens kunnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Een foto zonder kinderen snap ik wel. Motor of snoek ook wel.. Taxi.. Vrachtauto..

Waarom zonder hond?

Ik vind een man automatisch leuker als er een hond bij op staat. :-D
Alle reacties Link kopieren
Met hond vind ik ook niet zo erg. In fietsbroek dan weer wel, het neemt nogal nauw. Het is voor een man sowieso goed om evt foto's door een vrouw te laten beoordelen, menig man lijkt er nogal slecht kijk op te hebben.

Toch weet ik niet of TO profielwise aan de vrouw gaat komen. Hij lijkt nou niet echt schrijfskills te hebben zeg maar...
...
Alle reacties Link kopieren
Ja stoer, met 'n pitbull.

Of de andere kant, in fietsbroek, witte enkelsokken en quasi sportieve Teva's. En dan de polo opgepropt in de fietsbroek.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven