Wat ben ik nou?

23-12-2018 23:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben een vrouw van bijna 31 en twijfel nog steeds over mijn geaardheid. Ben ik nou biseksueel of lesbisch?

Ik val sowieso op vrouwen. Tot een man kan ik me ook erg aangetrokken voelen en zoenen vind ik dan ook leuk/sexy, maar meer hoeft voor mij niet met een man. Als ik denk aan seks met een an, dan word ik daar absoluut niet opgewonden van. Aan seks met een vrouw wel. Toch kan ik ook 'verliefde' gevoelens hebben voor een man. :wtf:

Zijn er meer mensen die dit hebben? Ik begrijp er helemaal niks van haha. Ik vind het maar irritant.

Groetjes, Eloise1988
Alle reacties Link kopieren
Ik sta bij mijn (veelal lesbische) vriendinnen bekend als de eeuwige twijfelaar. Ik val qua relaties op mannen, maar mijn eerste partner was een vrouw. Ik ben getrouwd met een man, maar fantaseer samen met mijn man over die leuke, langslopende vrouw.

Ik ben behoorlijk monogaam, dus een ander dan mijn man zal in principe alleen tijdens een trio (of andere constructie met mijn man erbij) gebeuren.

Als mensen perse willen weten wat ik ben, dan zeg ik bi. Maar voor mezelf maakt het niet uit. Als jij je prettiger voelt als je een definitief label hebt, dan zou ik op onderzoek uitgaan. Als je “twijfelaar” ook prima vind, dan zou ik gewoon genieten van het leven.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Hetero-sgierig?

En eeeh, maakt het uit hoe het heet?
...
Wat maakt het uit in wat voor ‘hokje’ je jezelf wil plaatsen, het is gewoon zoals het is, toch?
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon geil.
Alle reacties Link kopieren
Je bent één van de vele mogelijke variaties van de soort "mens".
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!

Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je je geaardheid persé een naam geven?
Jij bent een mens en jij valt op mensen. Geniet van de liefde :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33 en twijfel ook nog steeds. Een paar keer heel kort iets met een jongen/man gehad wat niet verder ging dan zoenen. De 1e keer vond ik het nog leuk en spannend, maar daarna "mwah". Eén FWB gehad waarmee het geen succes was. Ik kon me niet goed ontspannen, terwijl ik het wel wilde. Maar waarschijnlijk vond ik hem toch niet leuk genoeg. Nog nooit iemand tegengekomen bij wie ik in vuur en vlam sta. Met vrouwen heb ik geen ervaring. Ik kan niet zeggen dat er direct op val. Maar sluit het ook niet uit. En dat ik gewoon op een bepaalde persoonlijkheid val. Dat het toevallig een man of vrouw is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven