Vaak opgewonden maar..

25-12-2018 19:47 5 berichten
Beste allemaal,

Ik heb eigenlijk mezelf nooit echt goed kunnen bevredigen. Ik ben 22, en ben wel vaak opgewonden alleen ik heb nooit mezelf laten klaarkomen. Met behulp van een vibrator merkte ik een wel een enorm verschil en op het moment dat ik dacht klaar te komen blokkeerde ik. Wellicht dat ik er teveel mee bezig ben en daardoor juist niet klaarkom. (?)

In relaties ben ik ook maar enkele keren klaargekomen tijdens seks omdat ik ergens niet helemaal los kan laten.

En zelfs als ik dan alleen het probeer en aan iets denk wat me opgewonden maakt denk ik ook wel eens in mezelf “dit is misschien wel een hele rare gedachten” bijv. En dat verpest het wel helemaal.

Ik heb ook nog is de mazzel dat ik op seksueel gebied niet zulke leuke dingen heb meegemaakt waardoor ik wellicht blokkeer. ( loop hiervoor ook bij een psycholoog )

Misschien dat iemand hier nog tips voor me heeft? Want soms frustreert het me zo erg.. dankjulliewel alvast.
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je precies met blokkeren? Kun je onder woorden brengen wat er dan in je hoofd of lichaam gebeurt?
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Bulbul schreef:
25-12-2018 21:00
Wat bedoel je precies met blokkeren? Kun je onder woorden brengen wat er dan in je hoofd of lichaam gebeurt?
In me hoofd weet ik niet precies..
In me lichaam, ik begin te schokken heel even en dan word alles te gevoelig en wil ik eigenlijk wel doorgaan maar moet ik stoppen omdat het “teveel” word?
Alle reacties Link kopieren
Je probleem mbt orgasmes of het gebrek hieraan, bespreken met je psych.

Klaarkomen doe je (ook) tussen je oren.
jouw leven is een keuze

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven