Parenclub/vriendschap +

10-01-2019 18:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb geen idee of deze club hier al eerder besproken is.
Wij zijn al vaak naar clubs geweest, maar deze, Le Baron in Heerewaarden is voor ons nog onbekend en op internet kan ik er ook maar weinig over vinden.
Kent iemand deze club? Zoja... Wat is je/jullie ervaring?

Wij gaan naar clubs omdat het helaas niet lukt om op bepaalde sites zoals : 'Ondeugend daten of Regio swingers' een ander stel te vinden om een vriendschap met een + op te bouwen.
Weten jullie misschien nog een betrouwbare site waar stelletjes elkaar zoeken om te swingen, maar waarbij "vriendschap" (dus niet puur sex gericht) ook belangrijk is.
anoniem_381276 wijzigde dit bericht op 10-01-2019 21:26
5.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Welke club bedoel je? Dat staat nl niet in je titel/openingspost.

En misschien is het ook handig als je vertelt op welke "bepaalde" sites je het tot nu toe hebt geprobeerd? En waarom lukt het daten via die sites niet?
...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er een heel fout idee van hebben, maar een parenclub lijkt me gewoon ranzig. Sorry, maar te gaan liggen vozen op matrassen waarop vlak vóór jou een aantal andere mensen aan hun gerief is gekomen, en dat je dan dus ligt te rollebollen in de lichaamssappen van degenen die 10 minuten vóór jou dat matras of bed of wat dan ook gebruikt hebben... neuh, dank je. Dit nog los van de andere overwegingen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
10-01-2019 21:09
een parenclub lijkt me gewoon ranzig.
Bedankt voor deze zinvolle bijdrage.

(reageer dan gewoon niet)
Ik zou hier even kijken: seks/parenclub-swingen-thuis-date-vrage ... 363175/121
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
10-01-2019 19:56
Welke club bedoel je? Dat staat nl niet in je titel/openingspost.

En misschien is het ook handig als je vertelt op welke "bepaalde" sites je het tot nu toe hebt geprobeerd? En waarom lukt het daten via die sites niet?
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Mijn bericht was niet echt compleet. Nu aangepast, dankjewel
Alle reacties Link kopieren
Le Baron ken ik niet. Wel over gehoord, het is een oud bordeel zo uit mijn hoofd? Ga gewoon een kijkje nemen zou ik willen zeggen, dan weet je het.

Waarom lukt het niet om via deze sites te daten? En waarom denk je dat het in een club dan wél zal lukken?
Ik denk in je openingspost te lezen dat je máár naar een club wilt gaan omdat "gewoon" daten niet lukt. Naar mijn idee zijn het 2 compleet verschillende ervaringen.

Qua sites: probeer misschien eens een echt bekende zoals SDC of Adultmatch, neem je profieltekst (ik vind je hier behoorlijk onduidelijk en incompleet, ben je dat in je profieltekst wellicht ook?) onder de loep en zet een paar goede foto's neer. En bedenk samen heel goed wat je nou eigenlijk wilt en zoekt.
...
pejeka schreef:
10-01-2019 21:09
ISorry, maar te gaan liggen vozen op matrassen waarop vlak vóór jou een aantal andere mensen aan hun gerief is gekomen, en dat je dan dus ligt te rollebollen in de lichaamssappen van degenen die 10 minuten vóór jou dat matras of bed of wat dan ook gebruikt hebben... neuh, dank je.
Een beetje sap hier of daar, dat kun je daarna toch gewoon afspoelen met de spermadouche! Je maakt je druk om niks.
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
11-01-2019 11:21
Een beetje sap hier of daar, dat kun je daarna toch gewoon afspoelen met de spermadouche! Je maakt je druk om niks.
En een goede squirt om het na te spoelen :)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-01-2019 11:11
Le Baron ken ik niet. Wel over gehoord, het is een oud bordeel zo uit mijn hoofd? Ga gewoon een kijkje nemen zou ik willen zeggen, dan weet je het.

Waarom lukt het niet om via deze sites te daten? En waarom denk je dat het in een club dan wél zal lukken?
Ik denk in je openingspost te lezen dat je máár naar een club wilt gaan omdat "gewoon" daten niet lukt. Naar mijn idee zijn het 2 compleet verschillende ervaringen.

Qua sites: probeer misschien eens een echt bekende zoals SDC of Adultmatch, neem je profieltekst (ik vind je hier behoorlijk onduidelijk en incompleet, ben je dat in je profieltekst wellicht ook?) onder de loep en zet een paar goede foto's neer. En bedenk samen heel goed wat je nou eigenlijk wilt en zoekt.
We gaan zowizo een kijkje nemen. Dat staat op korte termijn al in de planning, maar was gewoon benieuwd of er hier mensen zijn die daar al eens geweest zijn.

Wij hebben op 2 sites een perfect profiel. Met daarin precies wat willen en zoeken. Mooie (smaakvolle) foto's, dus dat is zeker het probleem niet. Maar er zit zo ontzettend veel fake op. En als je al contact krijgt en op kik verder praat. Dan blijkt dat de ander toch net iets anders "zoekt" of wil. Zonde van de tijd die we er steeds in steken.

Adultmatch kennen we niet, we kunnen daar inderdaad wel eens kijkje nemen.

We gaan al jaren naar clubs en zijn bekend met thuisdaten. Maar het is juist zo fijn om een vast stelletje te vinden waarmee we ook een soort van vriendschap mee op kunnen bouwen. En niet puur om de sex, gewoon ook voor de fun en gezelligheid.
Maar het blijft echt zoeken naar de bekende speld in de hooiberg.....helaas.
Alle reacties Link kopieren
Oké, duidelijk.

Voor 2019 wordt het ook onze missie om een stel te gaan zoeken dus misschien lopen wij wel tegen hetzelfde aan. Of heb ik ooit de gouden tip voor je!
...
zoetjerminder schreef:
11-01-2019 11:25
En een goede squirt om het na te spoelen :)
Precies. Waar mensen zich al niet druk om maken tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
11-01-2019 12:52
Oké, duidelijk.

Voor 2019 wordt het ook onze missie om een stel te gaan zoeken dus misschien lopen wij wel tegen hetzelfde aan. Of heb ik ooit de gouden tip voor je!
Ik wens jullie veel succes. Persoonlijk vind ik het geen prettige zoektocht. Maar mss hebben jullie meer "geluk"

Mocht je inderdaad de gouden tip hebben.... Horen wij deze graag uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
:biggrin:

Ik zit er hard over te denken die zoektocht aan mijn lief over te laten. Ik sleep af en toen wel een incidentele man of vrouw door het kattenluikje! :peep:
...
Toen wij bedachten zo'n stelletje voor de wat langere termijn te willen, hebben we een account aangemaakt op SDC. We hebben toen beiden, los van elkaar een aantal profielen geselecteerd die we interessant vonden. Die lijst samen doorlopen en een top 3 gemaakt. Die 3 hebben we een uitgebreid bericht gestuurd en met één van die 3 is het van contact, naar date, naar verkering gegaan. Still going strong. :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tof!
...
Alle reacties Link kopieren
Wauw.... Dat is super Kindrebel. Hoop echt voor jullie dat het zo blijft.

Wij hebben 6 maanden "verkering" gehad met een stelletje. Was ook leuk en zeker niet alleen voor de sex. Dat is nu over en daarom weer zoekende.
Waarom is het over gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Tja.... Lang verhaal. Maar iets korter verteld, in het begin super spannend, leuk en gezellig. Maar naar verloop van tijd kleine irritaties. Wat een beetje hoog opgelopen is. Maar daar hebben we alle4 schuld aan.

Het is echt super moeilijk om met 4 een perfecte "klik" te hebben en een "verkering" waar iedereen zich happy bij voelt. Er is altijd wel wat...

Hoop echt dat het bij jullie goed blijft gaan. Het kan dan echt een mooie tijd zijn. Geniet ervan!!
Als je het over zou kunnen doen, wat zou je anders doen?
Alle reacties Link kopieren
Oei.... Lastige vraag.
Ik denk zowizo niet te hard van stapel gaan, hebben wij dus wel gedaan.

Ze ook niet zo snel helemaal in je leven toelaten. Maar dat is lastig omdat als het goed voelt je dat wel heel snel geneigd bent.

En eerlijk zijn en vertellen als er iets is wat je dwars zit. Maar ook dat is lastig omdat je geen spelbreker wil zijn als de andere duidelijk wel een goede (betere) klik hebben.

Het is een serieus "spel" wat je met 4en speelt. Maar niemand kent de spelregels, deze moet je gaandeweg ontdekken. En hoe verder je komt, hoe moeilijker. Je wilt ook geen verliezer zijn.
Klinkt zwaar en serieus allemaal. Bij ons is het een stuk lichter en vrijer heb ik het idee. Een liefdevolle vriendschap zonder verplichtingen, net als een gewone vriendschap eigenlijk.

Verwacht je niet te veel van zo’n vriendschap+?
Alle reacties Link kopieren
Er waren bij ons ook geen verplichtingen hoor, dat zeker niet. We hebben allemaal ons eigen leven en dat respecteren we ook van elkaar.

Maar als je aan zoiets begint, moet je wel zeker van je zaak zijn en er wel energie en tijd in willen steken. En als het ene stel dat wel vol overtuiging doet en het andere niet krijg je daar misverstanden over. We zaten niet meer op 1 lijn.

Het was onze eerste + vriendschap en hadden dus totaal geen verwachtingen. We zijn er volledig blanco ingestapt en doen dat bij een eventuele volgende "verkering" weer. Nee, onze verwachtingen zijn niet hoog.
Brilsmurfje schreef:
12-01-2019 11:33
Maar als je aan zoiets begint, moet je wel zeker van je zaak zijn en er wel energie en tijd in willen steken. En als het ene stel dat wel vol overtuiging doet en het andere niet krijg je daar misverstanden over. We zaten niet meer op 1 lijn.
Klinkt toch wel alsof er verwachtigen zijn. In ieder geval verwachtingen t.a.v. de hoeveelheid tijd en energie die de ander er in steekt. En kennelijk ook iets van commitment wat je als overtuiging omschrijft.

Ik zou er wat losser in gaan zitten in de toekomst. Vriendschappen niet meten aan de tijd, energie en overtuiging, maar aan de lol en connectie die je met elkaar hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt helemaal gelijk hoor. Lol is belangrijk en de rest doet er (min of meer) minder toe.

Maar er zijn een aantal dingen voorgevallen, waardoor wij het gevoel kregen dat ze er klaar mee waren. Maar dit hebben ze nooit zo uitgesproken naar ons. Steeds een smoes van we kunnen niet of hebben geen tijd.
Dus kan krijg je wrijvingen en deze zijn hoog opgelopen.

Daarom zei ik al in een eerdere post, dat we een volgende keer niet meer te hard van stapel zullen lopen en wat meer afstand houden. Niet meteen in ons leven toe laten.
Het was onze eerste vaste stel, dus we pakken het de volgende keer heel anders aan in ieder geval. Het was een pijnlijke, maar goede leer les.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven