Sex met jongere man vrouw van 54

11-01-2019 09:33 34 berichten
Ik vrouw van 54 vier Jr geleden gescheiden.

Heb sinds mijn scheiding alleen maar gedate met mannen tussen 18 en 25 wat een energie!

Zijn er nog meer die dit hebben ervaren mannen van mijn leeftijd zijn uitgeblust en moe.
Alle reacties Link kopieren
Ja ontzettend
Alle reacties Link kopieren
Er zit nog wel iets tussen eigen leeftijd 54 en 18 -25. Ik vind het niet echt gepast maar het is jouw leven. Je kan ook iemand van eind 30 of 40 daten. In vergelijk met iemand van 18 ben jij een oudere vrouw van middelbare leeftijd. Een puber en iemand van boven de 50 vind ik erg ongepast.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik voelde al niet zo lekker toen ik opstond vanochtend....
maar om nou te zeggen dat ik uitgeblust ben :blabla:
Hun leven draait om neuken in het kwadraat. Apart dat jou dat verbaast.
Ze hebben niet alleen meer energie maar ook meer kennis van interpunctie. Ik zeg, win-win.
Alle reacties Link kopieren
Het houdt maar niet op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
18 vind ik vrij jong maar ik geef ook de voorkeur aan jonger.

Mijn ervaring met oudere mannen die ik tegenkom is het gemekker over hun kinderen, ex, verdeling van de boedel, wat voor seksloos huwelijk, feeks van een ex en bla bla bla. Afknapper joh.
Alle reacties Link kopieren
Verrekte cougar!
alleen maar gedate met mannen tussen 18 en 25

Voor 18 moeten ze zeker nog naar school.
Maar de klok loopt maar tot 24 uur toch? Dus 25 is 1 uur 's nachts? (dan moeten ze natuurlijk weer thuis zijn)
Spannend hoor
Alle reacties Link kopieren
Fok-it schreef:
11-01-2019 10:07
alleen maar gedate met mannen tussen 18 en 25

Voor 18 moeten ze zeker nog naar school.
Maar de klok loopt maar tot 24 uur toch? Dus 25 is 1 uur 's nachts? (dan moeten ze natuurlijk weer thuis zijn)
Spannend hoor
Whahaha... :cheer:
Hé zon, ga je mee stralen?
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
11-01-2019 10:00
Mijn ervaring met oudere mannen die ik tegenkom is het gemekker over hun kinderen, ex, verdeling van de boedel, wat voor seksloos huwelijk, feeks van een ex en bla bla bla. Afknapper joh.
Je komt de verkeerde mannen tegen :rofl:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
nee geen ervaring mee
en hopelijk ook nooit als ik jou leeftijd bereik
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik denk dat die broekies denken ‘ op een oude fiets moet je het leren’ .
Maar een relatie met iemand die hun moeder had kunnen zijn ?
Alle reacties Link kopieren
Help jij die 18 jarigen ook met hun huiswerk en breng jij ze de volgende ochtend naar huppeldepup lyceum?
Brunette84 schreef:
11-01-2019 10:33
Help jij die 18 jarigen ook met hun huiswerk en breng jij ze de volgende ochtend naar huppeldepup lyceum?
Je weet zelluf tog he
Alle reacties Link kopieren
Brunette84 schreef:
11-01-2019 10:33
Help jij die 18 jarigen ook met hun huiswerk en breng jij ze de volgende ochtend naar huppeldepup lyceum?
Daar zijn hun moeders voor :rofl:
koekies zijn lekker
Zeggen ze dan niet tijdens de seks 'oma u ruikt zo lekker, naar het museum'
Alle reacties Link kopieren
Heb je ooit van leestekens gehoord?
Alle reacties Link kopieren
Chocolotje schreef:
11-01-2019 11:23
Zeggen ze dan niet tijdens de seks 'oma u ruikt zo lekker, naar het museum'
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Is PeterX niets voor je , die hunkert naar sex en heeft "lots"of energie , als je dan nog knap en sexy bent is hij jouw man
Alle reacties Link kopieren
Je doet je naam eer aan Bonmama.
Hatsjikideee...
Jonger dan 19 heb ik nooit gehad, maar in mijn beperkte ervaring vind ik wel dat de 35 plussers het er een stuk beter van afbrengen dan jonge ventjes.
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat het verschil ook is in wat je zoekt en waarom.
als je een man wil voor seks alleen maakt het niet veel uit of ze 20 of 40 zijn (ok misschien lichamelijk en ervaringsgewijs wat anders maar ok)

Dus als ze dat weten zullen de jongeren niet over insta,Snapchat etc. praten en de oudere niet over kinderen.
Dan is de afweging vaak beetje ervaring en meer gericht op de vrouw.
of alleen veel energie en alleen op en neer zeg maar en meer gericht op zelf als op de vrouw (natuurlijk op beide groepen heb je uitzonderingen?)
MinkeDeWit schreef:
11-01-2019 13:18
Jonger dan 19 heb ik nooit gehad, maar in mijn beperkte ervaring vind ik wel dat de 35 plussers het er een stuk beter van afbrengen dan jonge ventjes.
Niet te serieus he.. :-D
Aangemeld voor dit topic en dan zo een OP...
:lightbulb: Zie mijn voornaam

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven