Toompje gescheurd, wat nu?

11-01-2019 14:30 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Een paar weken geleden had ik seks met mijn vriendin. Tijdens de seks voelde ik dat er iets scheurde bij mijn eikel. Na wat internet onderzoek kwam ik erachter dat er een zogenaamd "toompje" gescheurd was. Dit zou vanzelf weer genezen als ik het goed schoonmaakte. Dit allemaal heb ik gedaan en nu lijkt het weer volledig genezen. Ik ben alleen bang als ik nu weer seks heb dat weer hetzelfde gebeurt en dat ik naar de huisarts moet. Andere jongens/mannen die hier ervaring mee hebben? En moet ik gewoon die gedachte uit mijn hoofd zetten en het weer gaan proberen? Wat zouden jullie doen? Ik hoor het graag, groetjes!
kaaskroketje schreef:
11-01-2019 14:30
Hoi! Een paar weken geleden had ik seks met mijn vriendin. Tijdens de seks voelde ik dat er iets scheurde bij mijn eikel. Na wat internet onderzoek kwam ik erachter dat er een zogenaamd "toompje" gescheurd was. Dit zou vanzelf weer genezen als ik het goed schoonmaakte. Dit allemaal heb ik gedaan en nu lijkt het weer volledig genezen. Ik ben alleen bang als ik nu weer seks heb dat weer hetzelfde gebeurt en dat ik naar de huisarts moet. Andere jongens/mannen die hier ervaring mee hebben? En moet ik gewoon die gedachte uit mijn hoofd zetten en het weer gaan proberen? Wat zouden jullie doen? Ik hoor het graag, groetjes!
Welkom op viva
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met naar de huisarts gaan als het nogmaals gebeurt?
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
11-01-2019 14:44
Wat is er mis met naar de huisarts gaan als het nogmaals gebeurt?
Die gaat vast zeggen. Heb je nou alweer geneukt???
SombraOnline schreef:
11-01-2019 14:44
Wat is er mis met naar de huisarts gaan als het nogmaals gebeurt?
Dan zit je daar met een scheur in je kaaskroketje.
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
11-01-2019 14:49
Dan zit je daar met een scheur in je kaaskroketje.
Beter dat dan een kaaskroketje in je scheur...
Erdal schreef:
11-01-2019 14:51
Beter dat dan een kaaskroketje in je scheur...
:biggrin:
Eens.
Bij mijn vriend is z'n toompje ook eens gescheurd, bloedbad was dat. Maar het was snel weer genezen en daarna nooit meer last van gehad, is inmiddels jaren geleden. Het is nu soepeler dan voordat het scheurde, hij kan z'n voorhuid makkelijker naar achteren doen zogezegd. Als het nog eens gebeurt zou ik wel naar de huisarts gaan, dan is je toompje misschien echt te kort, daar kan wat aan gedaan worden. Waarom ben je bang om naar de huisarts te gaan? Die heeft wel vreemdere dingen gezien hoor!
Ja, ook eens meegemaakt. Dat was inderdaad een enorm bloedbad. Beetje genant was dat zijn moeder dacht dat ik was doorgelekt :-)
Alle reacties Link kopieren
Niet meer droog doen. Als dat niet anders kan KY halen. Of soortgelijk. Case closed.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb (bijna) last van hetzelfde. Sinds 2 weken bij seks last van mijn toompje, vooral bij het binnendringen. Het lijkt erop dat hij bijna gescheurd is. Vervelend genoeg lijkt het niet meer of minder te worden, maar gelijk te blijven. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts, zal je laten weten wat het advies is ;)
Wat ikzelf vreemd vind is dat ik nu al 7 jaar samen ben met mijn vriendin en we echt wel ruigere sex hebben gehad dan de laatste tijd. Ook nooit last gehad eerder. Dus het is mij een raadsel waarom het nu opens toch gebeurd.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, mensen, ga toch gewoon ff langs de huisarts!
Het is gratis, kost geen eigen risico en die man of vrouw heeft echt wel gekkere dingen gezien!

Hier op Viva mogen geen medische adviezen gegeven worden, dat is ook logisch, want wat weten wij er nou van?

De huisarts heeft hiervoor gestudeerd!
Alle reacties Link kopieren
Klein sneetje erin en je hebt nergens last meer van als het geheeld is.
koekies zijn lekker
jo12345 schreef:
11-01-2019 15:19
Mensen, mensen, ga toch gewoon ff langs de huisarts!
Het is gratis, kost geen eigen risico en die man of vrouw heeft echt wel gekkere dingen gezien!

Hier op Viva mogen geen medische adviezen gegeven worden, dat is ook logisch, want wat weten wij er nou van?

De huisarts heeft hiervoor gestudeerd!
Ik ga niet naar de HA omdat TO een gescheurd toompje heeft hoor
Alle reacties Link kopieren
jo12345 schreef:
11-01-2019 15:19
Mensen, mensen, ga toch gewoon ff langs de huisarts!
Of je neemt even de moeite te lezen!

TO, het klinkt alsof het genezen is, gewoon weer eens een keer seks proberen. Ik neem aan dat het nu ook niet scheurt als je jezelf bevredigd?
...
jo12345 schreef:
11-01-2019 15:19
Mensen, mensen, ga toch gewoon ff langs de huisarts!
Het is gratis, kost geen eigen risico en die man of vrouw heeft echt wel gekkere dingen gezien!

Hier op Viva mogen geen medische adviezen gegeven worden, dat is ook logisch, want wat weten wij er nou van?

De huisarts heeft hiervoor gestudeerd!
De huisarts gratis? Wauw, dat is bijzonder.
Vraag je vriendin om er niet zo hard aan te rukken.

Of dat ze eerst haar piercings verwijderd voordat je haar neukt.
max27 schreef:
11-01-2019 15:08
Ik heb (bijna) last van hetzelfde. Sinds 2 weken bij seks last van mijn toompje, vooral bij het binnendringen. Het lijkt erop dat hij bijna gescheurd is. Vervelend genoeg lijkt het niet meer of minder te worden, maar gelijk te blijven. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts, zal je laten weten wat het advies is ;)
Wat ikzelf vreemd vind is dat ik nu al 7 jaar samen ben met mijn vriendin en we echt wel ruigere sex hebben gehad dan de laatste tijd. Ook nooit last gehad eerder. Dus het is mij een raadsel waarom het nu opens toch gebeurd.


Moet slijtage zijn ;-)
max27 schreef:
11-01-2019 15:08
Ik heb (bijna) last van hetzelfde. Sinds 2 weken bij seks last van mijn toompje, vooral bij het binnendringen. Het lijkt erop dat hij bijna gescheurd is. Vervelend genoeg lijkt het niet meer of minder te worden, maar gelijk te blijven. Ik heb maandag een afspraak bij de huisarts, zal je laten weten wat het advies is ;)
Wat ikzelf vreemd vind is dat ik nu al 7 jaar samen ben met mijn vriendin en we echt wel ruigere sex hebben gehad dan de laatste tijd. Ook nooit last gehad eerder. Dus het is mij een raadsel waarom het nu opens toch gebeurd.
Fantoompijn
lise1985 schreef:
11-01-2019 15:52
De huisarts gratis? Wauw, dat is bijzonder.
Want jij hebt wel eens een rekening gehad van de huisarts? En je woont in Nederland en het was een Nederlandse huisarts?
Mik* schreef:
11-01-2019 17:19
Want jij hebt wel eens een rekening gehad van de huisarts? En je woont in Nederland en het was een Nederlandse huisarts?
Dat maak de huisarts niet gratis he.
Mik* schreef:
11-01-2019 17:19
Want jij hebt wel eens een rekening gehad van de huisarts? En je woont in Nederland en het was een Nederlandse huisarts?

Je krijgt ze wel maar je ziet ze niet want ze gaan rechtstreeks naar je zorgverzekeraar. Moet je voor de gein maar eens inloggen op de website van je zorgverzekeraar en kijken wat een huisarts allemaal declareert. Alleen voor het ingeschreven staan sturen ze al elke maand een rekening.
RikM schreef:
11-01-2019 17:37
Je krijgt ze wel maar je ziet ze niet want ze gaan rechtstreeks naar je zorgverzekeraar. Moet je voor de gein maar eens inloggen op de website van je zorgverzekeraar en kijken wat een huisarts allemaal declareert. Alleen voor het ingeschreven staan sturen ze al elke maand een rekening.
Ja nogal logisch en terecht ook, maar het kost TO helemaal niks om naar de huisarts te gaan, dus is het gratis voor hem. Dat de zorgverzekering huisartskosten wel verwerkt in de premie is logisch maar geen reden om niet naar de huisarts te gaan met een serieus medisch probleem.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt me vooral erg pijnlijk?
RikM schreef:
11-01-2019 17:37
Je krijgt ze wel maar je ziet ze niet want ze gaan rechtstreeks naar je zorgverzekeraar. Moet je voor de gein maar eens inloggen op de website van je zorgverzekeraar en kijken wat een huisarts allemaal declareert. Alleen voor het ingeschreven staan sturen ze al elke maand een rekening.
Dat doet mijn huisarts dan weer niet hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven