pijn bij vingeren

12-01-2019 14:53 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva-forum leden, dit is mijn eerste post en ik hoop dat jullie kunnen helpen.
Ik ben een jongen(19) en heb een hele hele leuke vriendin (17). We zijn beiden trouwens nog maagd en hebben nu zo'n 2,5 maand een relatie. Voor ze met mij iets had, had ze nog nooit zichzelf gevingerd (te eng en geen interesse) en ook nooit een tampon in gedaan (spannend en pijnlijk). Uiteindelijk vertrouwde ze mij genoeg dat ik haar wel mocht proberen te vingeren. Nat zijn was niet het probleem. Echter was het inbrengen van de vinger nog erg pijnlijk. Ook vond ze het gewoon niet fijn voelen (alleen de penetratie met de vinger vond ze pijnlijk en niet fijn, de rest vond ze wel lekker). Er is geen verschil in pijn of genot of ik het doe of wanneer ze het zelf doet. Is het normaal dat vingeren in het begin pijnlijk is?
alle ervaringen/tips zijn welkom!!

ps: Het is niet het probleem dat ze niet wilt! seks hebben we (op haar initiatief) ook geprobeerd maar dat paste niet.
Alle reacties Link kopieren
Bij vingeren hoeft je vinger niet naar binnen. Je kunt prima van buitenaf stimuleren. Of laat haar jouw hand naar de juiste plek brengen
Blijven proberen, zorg dat het voorspel (dus eromheen en niet erin) zo lang mogelijk is. Als er geen verbetering is zou ik naar de huisarts gaan.
Een vinger zou er op een gegeven moment wel pijnloos in moeten kunnen, nog afgezien van seks. Maar ik denk dat ze zo te horen nog wat meer tijd nodig heeft om te ontspannen.

Voor vingeren tijdens seks hoeft een vinger niet noodzakelijk te worden ingebracht.
zorg er in ieder geval voor dat je nagels goed kort geknipt zijn en er geen scherpe randjes aan zitten.
extra glijmiddel kan ook wel helpen, niet te zuinig mee zijn.
Alle reacties Link kopieren
Vingeten is niet je vinger in haar schede brengen hoor😏.....dat is niks aan.
Begin eens aan de buitenkant. Google eens op vagina massage.
Vingeren is eigenlijk een ander woord voor het stimuleren van de clitoris. Dat is dus niet het penetreren van de vagina. Het kán er wel bij gebruikt worden, maar is feitelijk niet wat wordt bedoeld.

Overigens zou het inbrengen van een vinger of tampon normaal gesproken geen pijn moeten doen als je vriendin genoeg kan ontspannen en ze nat is. Voor de zekerheid kun je je beter eerst focussen op de buitenkant en een aantal keer op die manier seks hebben. Kijk of ze kan klaarkomen op vingeren en beffen. Pas als je merkt dat ze makkelijk heel opgewonden wordt (behoorlijk nat) en zich op haar gemak voelt bij jullie vorige stap, dan kun je (tijdens! beffen of vingeren) beginnen met je vingers zachtjes circelend en licht stotend tegen haar vagina opening te brengen. Maar stop daarbij vooral niet met haar clit te stimuleren. Ik denk dat veel vrouwen die combinatie van beide héél lekker vinden en je merkt vanzelf wel aan haar of ze open genoeg is om verder naar binnen te gaan en of ze dat lekker vindt.

Als dit alles niet helpt en het blijft onprettig, dan is een bezoekje aan de huisarts geen overbodige luxe. Penetreren zou bij opwinding geen pijn moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Because schreef:
12-01-2019 16:43
Vingeten is niet je vinger in haar schede brengen hoor😏.....dat is niks aan.
Begin eens aan de buitenkant. Google eens op vagina massage.
Kan dat niet meegenomen worden, bij de biologielessen?
Mannen willen 9 van de 10 keer met die vinger naar binnen.
Toevallig stond daar vanmorgen een heel artikel over in de Volkskrant. De clitoris (met klemtoon op cli) schijnt een orgaan te zijn dat net zo groot is als een penis. Het kleine knopje is maar het topje van de ijsberg :-)
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-01-2019 18:40
Toevallig stond daar vanmorgen een heel artikel over in de Volkskrant. De clitoris (met klemtoon op cli) schijnt een orgaan te zijn dat net zo groot is als een penis. Het kleine knopje is maar het topje van de ijsberg :-)
Ik zag het ja.
Interessant

En ik snap mannen ook wel, die denken bij seks aan penetratie, en een vinger naar binnen is best lekker, maar moet niet het belangrijkst zijn.
Moet ook mijn eigen partner (na een kwart eeuw) nog steeds bijsturen. Het zit er diep in (pun intended)
lilalinda schreef:
12-01-2019 18:45
Ik zag het ja.
Interessant

En ik snap mannen ook wel, die denken bij seks aan penetratie, en een vinger naar binnen is best lekker, maar moet niet het belangrijkst zijn.
Moet ook mijn eigen partner (na een kwart eeuw) nog steeds bijsturen. Het zit er diep in (pun intended)
Ik heb zelf laatst zelfs nog iets nieuws ontdekt, bij toeval.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
12-01-2019 18:47
Ik heb zelf laatst zelfs nog iets nieuws ontdekt, bij toeval.
Herkenbaar!
Ze moet zich inderdaad eerst helemaal kunnen ontspannen, en ze kan zelf is oefenen met vingers maar ook tampon..

Ik namelijk te nauw te zijn, een vinger paste er bij mij zelfs onder narcose niet in, ik ben dus geopereerd en er is inmiddels een kind uitgekomen, dus als het allemaal niet veranderd, ga naar de huisarts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven