Pegging ? Onzeker ..

14-01-2019 03:48 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_381434 wijzigde dit bericht op 14-07-2019 22:16
99.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vraag het hem, of houd die pegging voortaan in de kast.
Laat je eerst neuken voordat jij hem neemt, laat hem die pegging voorbinden als hij zelf niet meer kan.
Alle reacties Link kopieren
Jouw fantasie waar jij zo van genoot?
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Als hij graag zo klaarkomt dan zorg dat jij eerst aan de beurt bent en dan pegging als laatste.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.
Alle reacties Link kopieren
Dus je durft wel te praten over strap-on's maar niet over jullie relatie en jouw gevoelens?
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat dat je lust niet subiet stopt als je het vermoeden hebt alleen voor seks te worden gebruikt, overbodig te zijn etc.? Want dat is toch geen relatie? Ik bedoel: seks doe je toch vooral voor het fijne contact en niet om raar te doen?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Of windt dat gevoel van overbodig zijn je juist op? Of zijn het andere gedachten/gevoelens? Zaak is helder te krijgen wat je precies denkt op dat moment en waar dat vandaan komt.

PS: Ik heb het idee dat het om een machtsspelletje gaat; je wil nodig zijn en de persoon zijn waar hij zoveel genot aan te danken heeft niet?

Als je iemand iets geeft dan moet het A. verdiend zijn en B. het cadeau moet in overeenstemming zijn met de relatie. Dat moet je van tevoren bedenken.
retrostar wijzigde dit bericht op 14-01-2019 08:10
45.31% gewijzigd
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat bedoel jij met 'gebruikt voor seks'? Had je zelf nooit plezier aan al die exen?
Ik denk dat zijn gedrag en houding naar jou buiten de seks, je meer vertelt over jullie relatie dan de seks zelf.

V.w.b. pegging zul je samen een weg moeten vinden. Dat iemand er van klaarkomt lijkt me niet een probleem, dat lijkt me juist the point van seksuele handelingen. Wissel het af. De ene keer jij eerst, de andere keer hij.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 14-01-2019 10:01
2.30% gewijzigd
Als je zo onzeker bent moet je misschien alle goocheltrucs even achterwege laten
Alle reacties Link kopieren
Wat is er met mannen en een strap-on in de anus? Zijn mannen aan het vervrouwelijken???
https://m.youtube.com/watch?v=zrFI2gJSuwA

Ik moest hier aan denken.

Pegging is iets anders
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
14-01-2019 10:04
Wat is er met mannen en een strap-on in de anus? Zijn mannen aan het vervrouwelijken???
Wellicht is het gewoon niet exclusief aan vrouwen voorbehouden? Dat is ook maar zo bedacht..
QueenArachnia schreef:
14-01-2019 10:42
Wellicht is het gewoon niet exclusief aan vrouwen voorbehouden? Dat is ook maar zo bedacht..
Alsof alle vrouwen dol enthousiast over anale seks zijn...

Ik associeer anaal meer met mannen dan met vrouwen, voornamelijk omdat er voor mannen anatomisch gezien een erogene zone zit. Wie die zone moet prikkelen heeft met seksuele voorkeur te maken en niet met de vorm van het gereedschap.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
14-01-2019 10:50
Alsof alle vrouwen dol enthousiast over anale seks zijn...

Ik associeer anaal meer met mannen dan met vrouwen, voornamelijk omdat er voor mannen anatomisch gezien een erogene zone zit. Wie die zone moet prikkelen heeft met seksuele voorkeur te maken en niet met de vorm van het gereedschap.
voor vrouwen net zo goed
volgens mij komt uit onderzoek dat binnen hetro-koppels een derde aan anale seks doet
lilalinda schreef:
14-01-2019 10:54
voor vrouwen net zo goed
volgens mij komt uit onderzoek dat binnen hetro-koppels een derde aan anale seks doet
Ben benieuwd hoeveel daarvan de man de gever is en hoeveel de vrouw. Of beide.

Wij zijn een heterokoppel dat aan anale seks doet. Maar alleen met de vrouw als gever.
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
14-01-2019 10:57


Wij zijn een heterokoppel dat aan anale seks doet. Maar alleen met de vrouw als gever.
bij ons net andersom

Uit onderzoek:
Higher percentages of men (42.3%) than women (35.9%) had ever had anal sex. (https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr088.pdf)
Waarbij uitgegaan wordt van man als 'gever'
Alle reacties Link kopieren
kindrebel schreef:
14-01-2019 10:50
Alsof alle vrouwen dol enthousiast over anale seks zijn...
Ik had het niet persé over anale seks, ik bedoelde dat niet alleen vrouwen het fijn vinden om gepenetreerd te worden, er zijn een boel mannen die dat ook heel lekker vinden.
En dat ik dat dus niet iets "typisch vrouwelijks" vind.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoef niet zo nodig iets in mijne poepert, infectie gevaar en allerlei andere dingen waar ik niet op zit te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Pusswithoutboots schreef:
14-01-2019 14:22
Ik hoef niet zo nodig iets in mijne poepert, infectie gevaar en allerlei andere dingen waar ik niet op zit te wachten.
tja, maar dat geldt voor alle ingangen waar je iets instopt hoor
Neem aan, dat je wel seks hebt?

Het idee, dat seks alleen "penus in vagina" is, is door bijbelse indoctrinatie (want, van andere vormen van seks, kun je niet zwanger raken, en voortplanting is vanuit de kerk natuurlijk belangrijk).
Maar bij menselijke sexualiteit zijn alle vormen even normaal.
lilalinda schreef:
14-01-2019 11:11
bij ons net andersom

Uit onderzoek:
Higher percentages of men (42.3%) than women (35.9%) had ever had anal sex. (https://www.cdc.gov/nchs/data/nhsr/nhsr088.pdf)
Waarbij uitgegaan wordt van man als 'gever'
Interessant! Thanks.
QueenArachnia schreef:
14-01-2019 11:12
Ik had het niet persé over anale seks, ik bedoelde dat niet alleen vrouwen het fijn vinden om gepenetreerd te worden, er zijn een boel mannen die dat ook heel lekker vinden.
En dat ik dat dus niet iets "typisch vrouwelijks" vind.
Ah ok!
Ik ken niks van pegging of strap-on.
Maar ik weet wel dat :
- ik werd door exen gebruikt
- een fantasie die werkelijkheid werd

NIET MET EEN T (dus niet werdt) wordt geschreven.

Regel: Ik drink, dronk, dus NOOIT T
Hij drinkt, hij dronk, enkel T in de tegenwoordige tijd.

En voor de rest kan ik je geen uitleg geven.
Alle reacties Link kopieren
En al die vrouwen die met een dildo in hun kut tot een hoogtepunt komen? Dat kan dus wel? En als een man het doet, oei oei oei.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten in de anus veel meer zenuwuiteinden dan dat er prikkelbare zones zijn in de vagina of penis, tevens stimuleren ze verschillende zones in de hersenen, zo eigenaardig is het dus echt niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven